Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

#hypistelymaksu - Maksaisitko 5€ kauppaan pääsystä?

Vierailija
03.01.2025 |

Pieksämäkeläisellä askartelukaupalla on välähtänyt: koska kiinakaupat vievät asiakkaat eivätkä jäljelle jääneet osta tarpeeksi, kauppa on lyönyt koko tammikuun ajaksi 5€ käyntimaksun jokaiselle, joka oven avaa. :D 

Maksu hyvitetään ostosten loppusummasta- vaan mitäs, jos ei löytynytkään ostettavaa? 5€ parin minuutin kiertelystä, tai enemmänkin, jos mukana on muuta perhettä. 

Facebook: Taitajapuoti Terttu (itse juttu Pieksämäen lehdessä)

Kommentit (558)

Vierailija
261/558 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu. Ei halua asiakkaita. Ylimielistä

Vierailija
262/558 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea moni liike lopettanut, kun ihmiset käyvät kokeilemassa ja tilaavat muualta halvemmalla ja tätä tehdään kympinkin takia.. ilmeisesti ihmisrt eivät arvosta liiemmin omaa vapaa-aikaansa kun muutaman euron takia käyttävät siihen ylimääräisyä aikaa ja odottelua..

Luuletko oikeasti, että joku kävisi sukkia ja villapaitaa kokeilemassa vain huvin vuoksi liikkeessä, ja sitten tilaavansa muualta?

Ehkä se tuote ei vain ole miellyttänyt?

Kyllä löytyy niin pihejä, että jaksavat nähdä vaivaa pienehkön säästön vuoksi, vaikka haluttu tuote olisi jo kädessä ja heti ostettavissa. Lähipiiristäkin löytyy tuollaisia.

Höpö höpö. Mistä muualta nuo samat tuotteet muka t

En puhunutkaan tuon kaupan tuotteista.

Miksi asiakas ei saisi itse valita sitä tuotetta ja paikkaa, mistä sen ostaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/558 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sen tädin verkkokaupan mainos.

Vierailija
264/558 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu. Ei halua asiakkaita. Ylimielistä

Meidän myyjien, jotka toimitamme tuotteet tähän myymälään kuuluisi varmaan saada osamme näistä näyttelytuloista? Meidän tuotteitaan siellä hypistellään!

Vierailija
265/558 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessa juottolassa on pääsymaksu jota ei hyvitetä ja asiakkaita riittää.

Ero on siinä että maksan siellä juottolassa olemisesta, ja kun sinne menen, niin vietän siellä jopa useamman tunnin. Jos sillä juottolassa paikanpäällä olemisessa ei olisi mitään arvoa, niin kävisin hakemassa kaupasta juomani ja menisin kotiin juomaan.  

Vierailija
266/558 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan hyvä idea. Tässäkin se hypistelymaksu hyvitetään, jos ostaa jotain.

Itsellä on aina ollut tapana ostaa edes jotain halpaa kun kauppaan menen. Tietenkin olen joskus erehtynyt menemään eritasoiselle asiakaskunnalle tarkoitettuun kauppaan, mutta samaa virhettä en ole toistanut.

Vierailija
267/558 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihan hyvä idea. Tässäkin se hypistelymaksu hyvitetään, jos ostaa jotain.

Itsellä on aina ollut tapana ostaa edes jotain halpaa kun kauppaan menen. Tietenkin olen joskus erehtynyt menemään eritasoiselle asiakaskunnalle tarkoitettuun kauppaan, mutta samaa virhettä en ole toistanut.

Miksi ostaa turhaa krääsää? Ja miksi hyväksyä tuollainen pakkomyynti, millä sitä turhaa krääsää myydään?

Vierailija
268/558 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää tunkkinne! Minä pidän rahani.

Vierailija
269/558 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on kyllä sellainen bisnesidea, että voi sanoa hyvästit putiikille.

Pienellä firmalla ei toimi tosiaankaan.

Isot yritykset voi periä minuuttiveloitukseen perustuvan maksun jo pelkästä puhelisoitosta asiakaspalveluun. 

Eikä asiakkaat moksiskaan

Vierailija
270/558 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkuinen pienyrittäjä tässä moi

On paljon ihmisiä, jotka nauttivat palvelustani ja stailaan heidät upeiksi.

Puolen tunnin palvelun jälkeen kysyn: oliko jotain kivaa näissä, haluatko miettiä

Vastaus: mulla ei ole rahaa

Hymyilen ja kiitän...

Ja mietin, mitä ihmettä???

Sitten siivoan, järjestän , joskus vaatteet haisevat kainaloista:(

Vierailija
271/558 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostaa turhaa krääsää? Ja miksi hyväksyä tuollainen pakkomyynti, millä sitä turhaa krääsää myydään?

Pakkoko sitä krääsää on ostaa? Aina jotakin hyödyllistä löytyy kun ei nenä rupussa kauppaan mene.

Vierailija
272/558 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieksämäki förknippas närmast med inavel och vad det medför (alkoholproblem, våldsamheter och tummen mitt i handen). 5 € för att besöka en affär är helt i linje med resten där.

Vierailija
273/558 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämättömintä tuossa on se, että perustelivat maksua kivijalkaliikkeiden hätähuutona. Toisessa lauseessa kerrotaan kuinka maksua kokeillaan yksi kuukausi ja sitten toiminta siirtyy kokonaan verkkoon 😂😂 Siis wtf?? Eli kivijalkamyymälä loppuu joka tapauksessa ja silti peritään ylimääräistä maksua asiakkailta. Mitä en nyt ymmärrä? N32

Tarkoitus on herätellä ihmiset ymmärtämään että kivijalkaliike ei pysty toimimaan, jos ihmiset käyvät vain hypistelemässä ja tilaavat sitten tuotteet verkkokaupasta. Kun kulut juoksee täytyy olla myyntiä niiden kattamiseen. Ei tämä nyt niin monimutkaista ole.

Monet ottavat kuvia , kun olen stailannut heidät upeiksi.

Sanovat: en olisi ikinä yhdistellyt näin , näytän hoikalta.

Sitten siivoan jälkiä, monesti pyytävät näyteikkunastakin tuotteita.

Eivät palaa ostoksille....

Itkuinen pienyrittäjä

Vierailija
274/558 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkuinen pienyrittäjä jatkaa

Onneksi minulla on muutama sesonki kuukausi, kun kauppa käy.

Yritän pidentää aukioloaikoja tuolloin...pidän vaikka hiljaisen kuukauden säästöillä kiinni.

Pahinta on kun töllistelijät sanoo: makee kauppa

??????

Sit luuttuan kurat/järjestän rekit..

Hymyilen ja kiitän aina kehuista.

Vierailija
275/558 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä pähkinänkuoressa se, miksi en enää osta kotimaisilta. Asiakas on heille pelkkä pakollinen paha. Muissa maissa arvostetaan jo pelkkää tiedustelua. 

Kyllä! Näin se on. Muualla nähdään mahdollisuuksia. Täällä halutaan vain päästä eroon kaikesta. Ollaan jopa asiakkaista kateellisia. Pikkumaista ja lyhytnäköistä touhua. 

Vierailija
276/558 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sopii sanonta: Mennä perse edellä puuhun. Veikkaan että aika moni pitää kiinni vitosestaan kuin menee sisään kauppaan. Tässä sahataan lähinnä omaa oksaa häätämällä asiakkaat ulos kivijalkakaupasta.

Vierailija
277/558 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa käy tuolla varmasti vain etsimässä inspiraatiota ja ideoita omille askarteluilleen eikä ole aikeissakaan ostaa mitään. 

Pinterest on täynnä ihania ideoita ja väriyhdistelmiä, netti täynnä muokattavia ohjeita tai ohjeita sellaisenaan. Suomalaisen käsityön taso on pääasiassa kirppis- ja myyjäistasoa, jolle ulkomaalaiset hekottelee. Nämä mimmit saivat kuraa niskaan ja tekivät itsestään pellejä. "Saatiin näkyvyyttä", heko heko, paskaa te saitte, sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
278/558 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä pähkinänkuoressa se, miksi en enää osta kotimaisilta. Asiakas on heille pelkkä pakollinen paha. Muissa maissa arvostetaan jo pelkkää tiedustelua. 

Täällä yritykset ei välttämättä noteeraa kyselijöitä ollenkaan kun joutuisivat ehkä kertomaan jotain tietoja työn tekemisestä ja asiakas saisi hyötyä siitä kun arvioi että kenet tilaa tekemään. Pahiten käy vielä jos alkaa niitä tietoja hyödyntäen itse tekemään.

Vierailija
279/558 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatinvalintakysymys.

En minä ainakaan halua maksaa siitä, että joku on päättänyt ryhtyä kauppiaaksi. Maksan vain tuotteesta, jonka haluan ostaa.

Vierailija
280/558 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se on tienata rahaa tuokin. Samanlainen rahastus ja harmaa keino kuin baarien ja yöklubien narikka, tulee joskus yllätyksenä kun vahtimestari tarttuu olkavarresta ja ohjaa narikan eteen.