G: Kuinka monen kanssa olet nussinut? Ikä! Ja sukupuoli mukaan!
Voit myös kommentoida, oletteko kumppanisi kanssa samoilla linjoilla vai ette?!
Aloittaja on nainen, 34v ja takana 19 panokumppania. Mieheni lukumäärä on vähäisempi.
Kommentit (77)
Nainen 23vee, 10 panoa, kaksi pidempää suhdetta, kaksi lyhyempää suhdetta, kolme yhdenillan juttua ja kolme pidempää seksijuttua... yksi neitsyt ;)
Lopetin laskemisen, kun tuli 40 täyteen, tosin uskoisin, että alle 50 on edelleen.
Tällä hetkellä vakituinen suhde, tosin kauko -sellainen. Eikä näin " vanhemmiten" jaksa enää niin kauheasti pörrätä, mieluummin satsaa laatuun ja pysyvyyteen. Pitkiä seurusteluita takana 4.
Mutta niille, jotka ihmettelevät (varsinkin naisten) korkeaa panokumppaneiden määrää, sanoisin vain, että helpostihan niitä kertyy, jos on pitkiä kausia sinkkuna. Eihän siihen tarvita kuin muutama seksikumppani /vuosi.
Ja uutinen teille nutturasiskot: aika usein nykyään mennään jo lyhyenkin deittailun tai jopa yhteisen baari-illan jälkeen sänkyyn, kaikki eivät jaksa odottaa papin aamenta! ;)
Nuo panot tuli kerättyä kasaan ennen 22v synttäreitä. Opiskelin ja tein paljon töitä, niin oli aikaa vain yhden illan jutuille ja vakipanoille. Pidin vakipanoista enemmän kuin yhden illan jutuista. Vakipanijoita oli vain vaikeampi saada. Tahtoivat tarrautua, se ei sopinut minulle.
Kovin omituista, että tällä palstalla, monet joilla on vähemmän vaihtuvuutta ollut vällyjen välissä, jaksavat pönkittää omaa itsetuntoaan niiden mollaamisella, jotka ovat tavaraansa käyttäneet.
Vuosikymmen on takana nyt oman miehen kanssa ja en vieraita vilkuile, en ole koskaan vilkuillut. Monella tuntuu olevan ongelmia käsittää, ettei uskollisuus ja menneiden seksipartnereiden määrä korreloi mitenkään keskenään. Minä tiedän mitä aidan toisella puolella on! En hingu sinne.
Sensual
Ps. Kun piti terveystiedon tunneilla korvat auki, kumit mukana ja suht`selvän pään baarissa, pysyi tarttuvat taudit kaukana. Sitä ihan ehtaa ja paljasta, otin vasta aviomieheltäni. Nam!
viittaan tekstisi loppuosaan, edellinen kirjoittaja. niinpä...." nutturasiskoille" (oman arvonsa tunteville, ei halvoille!) tiedoksi. ;) :) oikeesti. moni näin on kommentoinut - ei jäänyt mitään käteen siis...
Ikää just 39 v. 3 yhden illan juttua ja 4 seurustelusuhdetta.
Vitsit, että piti oikein pinnistää muistia, kun on ollut 17 v yhdessä yhden ja saman kanssa :-)
Mä olen aina panostanut tunnepuoleen rakastelussa, joten noi yhdenillanjuttukokeilut tyssäsivät heti alkuunsa. En saanut niistä mitään muuta irti kuin pahan morkkiksen.
Mutta kukin tyylillään!
minulla yksi, mieheni ja miehelläni yksi, minä.
Olen ollut sängyssä noin 50-70 miehen kanssa. Ja neljän naisen. Pari kertaa mihiä on ollut parikin kerralla. Olen kai sitten seksuaalisesti aktiivista sorttia.
kahden miehen kanssa olen rakastellut (suutelukavereita enemmän). Mieheni taas on nainut vain yhden kanssa eli minun :-)
mulla on ollut noin 20 kumppania, miehiä vain, yhtäkään niistä en kadu, päinvastoin. Ei hajuakaan monta partneria miehelläni on ollut, veikkaisin, että ainakin kymmenkunta enemmän kuin itselläni. Kysyttekö te oikeesti seksipartnereiden määrän kumppaneiltanne?
Teille jotka katsotte tärkeäksi korostaa myös että sillä kumppanillakaan ei ole ollut muita kuin te niin sanottakoon tässä että kyseessä taitaa olla enemmän toive tai luulo kuin tieto :)
Vierailija:
Kysyttekö te oikeesti seksipartnereiden määrän kumppaneiltanne?
no mä kysyin et onko sulla ollu paljon seksikumppaneita mun mieheltä ja se sano että ei...mitä se nyt siis tarkottaa. tiedän et sillä on ollu ainaki 10 tyttöystävää
nainen 25v. Luulisin että 40 seksikumppania on aika lähellä. Kolme pidempää suhdetta yksi avioliitto (kesti 5v)
Silti sanon että tämän hetkinen suhde (n.vuoden kestänyt) on parasta seksiä mitä olen koskaan saanut, edes siis avioliitossa. Nyt olen löytänyt sen intohimon mistä olen ennen vaan unelmoinut.
Enää en haikaile muiden miesten perään, tämän kun saisi pitää.. joo ja tiedän kyllä että ollaan niin vähän oltu että siksikin intohimoa ym vielä, mutta silti sanon että elämäni parasta aikaa on :)
25-30 miestä ja yks nainen....
Naitu on kimppakivaa 2 miehen kanssa
T:Narttu
yli sadan miehen kanssa
ja 10 naisen kanssa
muutaman kerran niin että kolme miestä hoidellut mut yhtä aikaa
Nyt onnellisesti naimisissa
ja ihanan 1v pojan Äippä
Irmeli22
n.25 panoa. n.5 niistä pidempiä seurausteluja, muut kännipanoja. Yksi neitsyt.