G: Kuinka monen kanssa olet nussinut? Ikä! Ja sukupuoli mukaan!
Voit myös kommentoida, oletteko kumppanisi kanssa samoilla linjoilla vai ette?!
Aloittaja on nainen, 34v ja takana 19 panokumppania. Mieheni lukumäärä on vähäisempi.
Kommentit (77)
mies on 38, seksikumppaniensa määrää en tiedä enkä halua tietääkään - aika monta varmaan.
Jos suihinotot ja tyttöje väliset lasketaan, niin luku nousee n. 60:een. Nämä alle parikymppisenä. Tuli kokeiltua tarpeeksi ja valkkasin sen parhaan (ensimmäisen 10:n joukossa) omakseni :)
n22
nainen 25 ja 8 tai 9...kuitenki alle 10:)
Kuten otsikkonikin jo paljastaa - vetänyt viikseen. Sanoisin noin 60-65 eri panoa. Nyt kun on naimisissa niin edelliskerta oli viime vuonna :(
Miehelläni samaa luokkaa, ei ainakaan paljoa enempää.
on ollut kaksi kumppania ja miehellä yksi.
N32
joskus mietin kun itselläni vain 2 yhdyntäkumppania, millaista olis olla ollut 10 tai vaikka 20 puhumattakaan 100 kanssa..?? jääkö hyvä mieli ja kannattaako sellainen, oikeasti? jos on tyytyväinen tähän mitä itsellä on? hyvä mies ja varsinkin seksikumppani...! ja tuleeko tauteja paljon, kun ei ne kortsut kaikkea suojaa? ja miten mieli jaksaa loppujen lopuksi? ehkä mikään ei kohta tunnu enää miltään...?
reilut parikymmentä ja kaikki ihan kokemisen arvoisia - eli mikään ei kaduta. laatu on parantunut viime vuosina - kai sitä on tullut vaativammaksi ja nautiskelijaksi. :)
Miehiä taitaa olla 13 tai 14 ja 1 nainen. Kerran oli ryhmäpano jossa 3 miestä ja tuo 1 nainen lisäkseni. Ja kaksi kertaa olen ollut 2 miehen kanssa. Itse olen sitä mieltä, että mitä vähempi kumppaneita ja pidempiaikaisia niin sen parempi. pidemmässä suhteessa sitä tutustuu kumppaniin, haluaa miellyttää jne.. Yhdenillansuhteissa monesti se on pikainen pano josta ei jää mitään käteen.
Ja mies 29, kumppaneita varmaankin yli 100 :)
mulla on ollut yksi(mieheni) ja miehelläni myös vain minä..
Eronnut... Tämän hetkinen miesystävä 33v ja seksikumppaneita ollut varmaan 60 ainakin omien puheiden mukaan
Exäni on toistaiseksi ainoani. uutta kovasti haeskelen, mutta kun hyvän löydän, pidän sen mielelläni lopun elämääni.