G: Kuinka monen kanssa olet nussinut? Ikä! Ja sukupuoli mukaan!
Voit myös kommentoida, oletteko kumppanisi kanssa samoilla linjoilla vai ette?!
Aloittaja on nainen, 34v ja takana 19 panokumppania. Mieheni lukumäärä on vähäisempi.
Kommentit (77)
Minä neljän miehen kanssa sekstaillut. Olen ollut mieheni viimeiset 10 vuotta.
1. miks haluut kuulla
2. mäkin haluun tietää :)
3. Nussinut kertoo että olet mies ja muiden muhinointi kiihottaa sinua
4. sukupuoliyhteydessä olen ollut noin kymmenen kanssa, kuka niitä laskee
5. JA TÄRKEIN oli otsikossa
nainen 24vuotta, reilu 20 panoa jotka tullu ennen ku täytin 20v. sen jälkeen nykyisen kanssa vain.
...kauan sitten. Tällä hetkellä noin 110. M41. Ja ei se määrä korvaakkaan laatua, mutta opettaa kylläkin. Kyllä moni nainen on kehunu ja kysyny mistä oot oppinu tommosia :) Uudelta partnerilta monesti tulee jotain uutta ja kivaa mukaan matkalle joita voi sitten kokeilla seuraavan kanssa. Seksihän on iloinen asia ja pitää nauttia niin kauan kun voi. Toki pitää muistaa suojautua ja huolehtia hygieniasta.
Mulla ( mies 40v. ) ehkä n. 20 eri panoa...? ja kaikki on olleet hyviä, siis mieleen painuvia. En ole ns. sulkia kerännyt enkä kerää, mä vaan nautin suunnattomati että saan antaa parasta ja pitkään, jotain sellaista että nainen tykkää simona.... ja se haluu uudestaan, lisää.... Olen huomannut että nuoret " vähän" käytetyt...? ne haluu pikasia, nopeita... kerran viikossa mutta vanhemmat ne haluu koko-ajan ja monta kertaa päivässä, ja sen jälkeen ne kysyy että vieläkö jaksat... Ja mä vaan hymyilen että JOO....
T: iiro
Miehiä 2 kpl, molemmat pitkiä seurustelusuhteita. Eikä harmita lainkaan, ettei ole ehtinyt jakaa puolelle Helsinkiä...
Miehiä 2 kpl, molemmat pitkiä seurustelusuhteita. Eikä harmita lainkaan, ettei ole ehtinyt jakaa puolelle Helsinkiä...
Miehelleni olen toinen, joten hän luulee, että mulla on ollut noin 7 kumppania (ja kauhistui sitäkin)
10 kanssa, kahden kanssa seukannu pidempään.
mulla on ollut 3 ja miehelläni ei yhtään ennen minua.
mies 24v ja yksi kumppani vain on ollut enkä ole enempää kaivannut!!
Laskuis oon menny jo ajat sit sekasin. Kivaa on ollut ja yhtäkään en vaihtais pois. Hyviä ei läheskään kaikki oo ollu, mut osaapahan sit taas arvostaa sellasta, kun vastaan tulee ;).
N33
20 vuotta olen harrastanut seksiä avomieheni kanssa, saanut kaksi lasta (toinen vielä vauva) ja olen tyytyväinen. Edellinen poikaystäväni antoi minulle suuseksiä, mutta itse tositoimiin ryhdyin vasta nykyiseni kanssa. Hänellä oli ennestään yksi yhden yön suhde, mutta meistä kumpikin oli ensikertalainen antaessaan itse suuseksiä.
En ymmärrä, miksi pitäisi hakea useampia suhteita, kun olen niin tyytyväinen nykyiseen kumppaniini. Lasten saannin jälkeen seksi on maistunut erittäin makealta ja olemme molemmat vielä posliineja, mikä lisää nautintoamme ainakin meidän mielestämme.
24-vuotias nainen, ja minulla on ollut vain yksi, aviomieheni, 17-vuotiaasta asti. Hänelle samoin olen ainoa. Ja toivottavasti tilanne pysyykin tälläisenä loppuelämämme. Kaiken voi kokea turvallisesti oman kumppanin kanssa. :)
Mies 33v ja kumppaneita 28. Vaimolla kaksi ennen minua.
Ensimmäisestä tuli kuitenkin vaimoni, mutta välissä hän ehti pyöräyttää toiselle miehelle lapsenkin. Vaimoni ei varmaan edes tiedä kuinka monta hänellä on ollut.
eka suhde ja avioliitto 14 v yht. ja sitten 2. nyt 7 v. ikä 40v. lapsia 4.
pitäskö kokeilla useampaa??olenko jäänyt vaille jotain? vientiä kyllä olisi, siitä ei kiinni...(no kukapa nyt ei saisi...)