Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kovin moni nainen ei halua eron jälkeen enää avoliittoa? Miehet taas haluaa.

Vierailija
03.01.2025 |

Olen huomannut että tosi moni nainen haluaa asua yksin/lasten kanssa. Miehet sen sijaan etsivät yhä asuinkumppania. 

Minä olen itse tuo eronnut nainen, ja tapaillutkin miehiä. Missään nimessä en halua ketään asumaan kanssani. Tuntuu että niin moni on huonossa liitossa vain koska rahan takia ollaan yhdessä ja halutaan hienommat puitteet elämälle. 

Kommentit (407)

Vierailija
61/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on puitteista kiinni ne liitot, kun eron tultua niitä kahden ihmisen kustantamia puitteita ei kaivata, vaan mieluummin eletään ilman puolisoa omien puitteiden varassa.

Siinähän on ulosmitattu ne miehen puitteet oikeuslaitoksen avustuksella :D

Siis nainen on saanut puolikkaansa yhteisestä omaisuudesta, kuten mieskin?

Niin, mies on tuonut ne rahat siihen pottiin, naisen vinkuessa siitä ettei mies tee kuin 60% kotitöistä

Miksi naitte työttömiä naisia, joita on muuten vähemmän kuin työttömiä miehiä? Järkeään saa käyttää.

Eipä ne työttömiä olleet naimisiin mennessä, mutta si

Missäs sinä olet ja mitä tekemässä, kultaseni?

Vierailija
62/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä teettää edelleen kotityöt ja lastenhoidon naisilla ja valittaa seksin vähyydestä, vaikka sitä olisi säännöllisesti. Omassa kodissa voi nauttia omasta elämästä ja ottaa miehestä ilo irti, kun itselle sopii. Itselleni avoliitto ei ole täysin poissuljettu vaihtoehto, jos löytyy vaan oikeanlainen mies.

Suurin osa naisista maksattaa edelleen kaiken miehellä ja odottaa silti, että mies tekee 60 % naisenkin kotitöistä niiden kotitöiden lisäksi, jotka mies tekee 100 %:sti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on naiselle mahdollisuus kasvattaa omaisuutta. Ero on naiselle mahdollisuus kasvattaa omaisuutta.

Itse olen poikkeuksetta vaan köyhtynyt. Eron jälkeen on jäänyt enemmän (ihan itse tienattua) rahaa käyttöön.

Mies tulee kalliiksi jo ihan ruuankin suhteen, ei niille samat safkat kelpaa.

Vierailija
64/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei samaa virhettä pidä toistaa ; ei koskaan miestä omaan asuntoon.

Miehet jo tottuneet että piika kotona niin suoraan seuraavan naisen kotiin.

Vierailija
65/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma pilluissa on ne reunukset.

Vierailija
66/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa naisesta kotitöiden ja lasten hoitajan, seksiä, seuraa ja äidillisen henkisen tuen jolle kiukutella ilman filtteriä. Monille miehille sosiaalinen kanssakäynti = vittuilu, joten nainen voi olla ainoa "pehmeä" kontakti tai ainoa läheinen ylipäätään.

Mitäköhän nainen saa, Suomessa ei rahaakaan :D

Vierailija
67/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on puitteista kiinni ne liitot, kun eron tultua niitä kahden ihmisen kustantamia puitteita ei kaivata, vaan mieluummin eletään ilman puolisoa omien puitteiden varassa.

Suomessa käytännössä kaikki naiset käyvät töissä. Tällainen kommentti paljastaa jäätävän sovinismin: mies on luullut naisenkin rahoja omikseen ja järkyttyy, kun erossa nainen saakin oman osuutensa puitteista, joita on rakentanut yhdessä miehen kanssa. Kauhea vääryys kun kaikki hyöty ei kuulunutkaan yksin muehelle! 

Vierailija
68/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on naiselle mahdollisuus kasvattaa omaisuutta. Ero on naiselle mahdollisuus kasvattaa omaisuutta.

Itse olen poikkeuksetta vaan köyhtynyt. Eron jälkeen on jäänyt enemmän (ihan itse tienattua) rahaa käyttöön.

Mieshän ne safkat maksaa. Ja mites toi sun logiikka menee, selvästikään sulle ei kelvannu samat safkat kuin miehelle 🤭

Vierailija
69/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä teettää edelleen kotityöt ja lastenhoidon naisilla ja valittaa seksin vähyydestä, vaikka sitä olisi säännöllisesti. Omassa kodissa voi nauttia omasta elämästä ja ottaa miehestä ilo irti, kun itselle sopii. Itselleni avoliitto ei ole täysin poissuljettu vaihtoehto, jos löytyy vaan oikeanlainen mies.

Suurin osa naisista maksattaa edelleen kaiken miehellä ja odottaa silti, että mies tekee 60 % naisenkin kotitöistä niiden kotitöiden lisäksi, jotka mies tekee 100 %:sti.

Minä tein naisena kotityöt 134 %:sesti ja miesten töistä 277 prossaa!

Vierailija
70/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa käytännössä kaikki naiset käyvät töissä. Tällainen kommentti paljastaa jäätävän sovinismin: mies on luullut naisenkin rahoja omikseen ja järkyttyy, kun erossa nainen saakin oman osuutensa puitteista, joita on rakentanut yhdessä miehen kanssa. Kauhea vääryys kun kaikki hyöty ei kuulunutkaan yksin muehelle! 

Naiset tekee pätkätöitä ja lomailevat ison osan ajastaan miehen rahoilla. 

Vierailija
71/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saa naisesta kotitöiden ja lasten hoitajan, seksiä, seuraa ja äidillisen henkisen tuen jolle kiukutella ilman filtteriä. Monille miehille sosiaalinen kanssakäynti = vittuilu, joten nainen voi olla ainoa "pehmeä" kontakti tai ainoa läheinen ylipäätään.

Mitäköhän nainen saa, Suomessa ei rahaakaan :D

Saat lääkäriltä mielialalääke reseptejä millä turruttaa päänsä, että kestää miestä. Eipä juuri muuta.

Vierailija
72/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein naisena kotityöt 134 %:sesti ja miesten töistä 277 prossaa!

Ja mies maksoi elämästä 300 %:sti...

Vierailija
73/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jatkaa ilmaisena piikana?

Vierailija
74/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun piireissäni naiset maksata elämäänsä miehillä vaan ovat hyvä palkkaisissa töissä. Minullakin on talo, auto ja mökki. En tarvi mieheltä rahaa ja maksan ravintolassakin oman osuuteni, jos se miehelle on ok.  

Vierailija
75/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat vain parisuhdeloisia. 

Vierailija
76/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet hyötyy avioliitosta enemmän. Naiselle se on lähinnä työleiri. On mukavaa, kun ei ole mitään ankeaa ja kitisevää vapaamatkustajaa käyttämässä hyväksi.

Joo, nainenhan ei hyödy taloudellisesti parisuhteesta ehei, unohdetaan nyt todellisuus tässä.

Naisen talous huononee parisuhteessa. 

Vierailija
77/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee pätkätöitä ja lomailevat ison osan ajastaan miehen rahoilla. 

Miehet on työttöminä ja naiset maksaa niiden energiajuomat ja perseen raapimisen. 842%:sesti!

Vierailija
78/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tilanteessa, että eronnut ja lapsi exän kanssa. Lapsi asuu luonani ja silloin tällöin tapaa isäänsä (isä ei halua tavata usein). Tapasin lapsen isän ollessani 16-17 ja eron aikoihin olin 20-21. Eron jälkeen olen ensimmäistä kertaa nauttinut elämästä ja ollut onnellinen. Exä yrittää vielä välillä sabotoida meidän arkea milloin mitenkin, mutta lopettaa kyllä kun tajuaa ettei saa toivomaansa reaktiota. Suhde ei ollut kovin terve ja lapsi valitettavasti siitä vieläkin kärsii. Olen erottuani tapaillut miehiä ja seurustellutkin, mutta onhan se tosi paskaa. Nykymiehet on niin draamanhimoisia ettei sitä kukaan jaksa. Lopetin deittailun tovi sitten ja hankin koiran. Kainalossa on aina paikka lapselle ja koiralle, mutta kolmatta kainaloa ei ole antaa miehelle, halailkoon vaikka puita

Lisään vielä, että ex ei todellakaan elätä meitä. Maksaa minimielarit pitkin hampain enkä

Ja kakara piti mennä tekemään.

Vierailija
79/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä rahaa jää enempi kun ei tarvitse maksaa miehen mielitekoja. Mihinkään töihin ne ei jaksa mennä ja työpäivän aikana ei kotona liiku mikään. Mutta nalkuttaa miehet jaksaa ja vaatia palveluksia. Miehet on loppumaton rahareikä.

Vierailija
80/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet hyötyy avioliitosta enemmän. Naiselle se on lähinnä työleiri. On mukavaa, kun ei ole mitään ankeaa ja kitisevää vapaamatkustajaa käyttämässä hyväksi.

Joo, nainenhan ei hyödy taloudellisesti parisuhteesta ehei, unohdetaan nyt todellisuus tässä.

Naisen talous huononee parisuhteessa. 

Nythän vitsin murjasit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme