Miksi kovin moni nainen ei halua eron jälkeen enää avoliittoa? Miehet taas haluaa.
Olen huomannut että tosi moni nainen haluaa asua yksin/lasten kanssa. Miehet sen sijaan etsivät yhä asuinkumppania.
Minä olen itse tuo eronnut nainen, ja tapaillutkin miehiä. Missään nimessä en halua ketään asumaan kanssani. Tuntuu että niin moni on huonossa liitossa vain koska rahan takia ollaan yhdessä ja halutaan hienommat puitteet elämälle.
Kommentit (407)
Tapaillut miehiä Teidän tapalijoitten takia miehiä ei saa enää sitoutumaan mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on puitteista kiinni ne liitot, kun eron tultua niitä kahden ihmisen kustantamia puitteita ei kaivata, vaan mieluummin eletään ilman puolisoa omien puitteiden varassa.
Siinähän on ulosmitattu ne miehen puitteet oikeuslaitoksen avustuksella :D
Suomessa käytännössä kaikki naiset käyvät töissä. Tällainen kommentti paljastaa jäätävän sovinismin: mies on luullut naisenkin rahoja omikseen ja järkyttyy, kun erossa nainen saakin oman osuutensa puitteista, joita on rakentanut yhdessä miehen kanssa. Kauhea vääryys kun kaikki hyöty ei kuulunutkaan yksin muehelle!
Naiset tekee pätkätöitä ja lomailevat ison osan ajastaan miehen rahoilla.
Miehet on
Naiset masentuneena makaa sängyssä ja mies hoitaa kotityöt ja terapialaskut ylityön voimalla.
Onko nykyään ihmiset näin onnettomia suhteissaan?
Itselle sattunut vaan miehiä, jotka tuo pelkkiä ongelmia, onnistuu hassaamaan munkin rahat ja parhaillaan vetäneet turpiin. (Ei, en nalkuta, itseasiassa ne on olleet ne miehet, ikinä ei ole mikään hyvin ihan siitä lähtien kun on ruoka tehty valmiiksi nokan eteen, sit on mm tiskattu tai imuroitu väärin).
Kuitenkin vanhempani mm rakensivat yhdessä useammankin talon ja he oli muutenkin tiivis ja toisiaan kunnioittava yksikkö. Kummallakin oli oma juttunsa hoidettavana ja kumpikin arvosti sitä, mitä toinen tekee. Nyt seuraan kun veli kasvattaa ja suojelee perhettään samalla arvostuksella ja rakkaudella. Kumpikaan ei ole toisen yläpuolella, ikinä ei pahaa sanaa toisesta ja siinä ollaan täydellisessä tasa-arvossa ja se pakka pidetään kasassa yhdessä. Kun itsekin vielä löytäisi samanlaisen suhteen.
Tämä on ilmeisen harvinaista nykyään? Koska mentiin pieleen?
Mä haluan avioliiton, mies ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä teettää edelleen kotityöt ja lastenhoidon naisilla ja valittaa seksin vähyydestä, vaikka sitä olisi säännöllisesti. Omassa kodissa voi nauttia omasta elämästä ja ottaa miehestä ilo irti, kun itselle sopii. Itselleni avoliitto ei ole täysin poissuljettu vaihtoehto, jos löytyy vaan oikeanlainen mies.
Suurin osa naisista maksattaa edelleen kaiken miehellä ja odottaa silti, että mies tekee 60 % naisenkin kotitöistä niiden kotitöiden lisäksi, jotka mies tekee 100 %:sti.
Ei minun piireissäni naiset maksata elämäänsä miehillä vaan ovat hyvä palkkaisissa töissä. Minullakin on talo, auto ja mökki. En tarvi mieheltä rahaa ja maksan ravintolassakin oman osuuteni, jos se miehelle on ok.&nb
Näin saatiin feministi vähättelemään tuloero-ongelmaa 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Koska ex-miehen rahat on jo tilillä ja toisen kerran naimisiin mennessä on riski että erotessa tulee rahallisesti takkiin.
Osui ja upposi koska alanuolia on näin mahdoton määrä :D
"Edelleen naiset elelevät miesten rahoilla. Naisethan nimenomaan eivät tienaa sitä miehet, eikös tää naisten euro ulina ole sulle tuttua ;)
Siitä miehet eurosta naiset sitte ottavat puolet."
Naisten euro ei koske minua. Minulla on täysin sama palkka kuin vastaavaa työtä tekevillä mieskollegoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tilanteessa, että eronnut ja lapsi exän kanssa. Lapsi asuu luonani ja silloin tällöin tapaa isäänsä (isä ei halua tavata usein). Tapasin lapsen isän ollessani 16-17 ja eron aikoihin olin 20-21. Eron jälkeen olen ensimmäistä kertaa nauttinut elämästä ja ollut onnellinen. Exä yrittää vielä välillä sabotoida meidän arkea milloin mitenkin, mutta lopettaa kyllä kun tajuaa ettei saa toivomaansa reaktiota. Suhde ei ollut kovin terve ja lapsi valitettavasti siitä vieläkin kärsii. Olen erottuani tapaillut miehiä ja seurustellutkin, mutta onhan se tosi paskaa. Nykymiehet on niin draamanhimoisia ettei sitä kukaan jaksa. Lopetin deittailun tovi sitten ja hankin koiran. Kainalossa on aina paikka lapselle ja koiralle, mutta kolmatta kainaloa ei ole antaa miehelle, halailkoon vaikka puita
Lisään vielä, että ex ei todellakaan elä
Se oli vahinko. Muistinko sanoa, että mies ei myöskään osallistunut ehkäisyyn. Olis ollut viisaampaa lähteä menemään ajoissa. Kun kirjoittaja viisastui (vähän) parikymppisenä, oli hänellä jo vatsassaan lapsi 🤗 Nykyään maailman rakkain lapsi, mutta isänsä vaihtaisin jos voisin: en siksi, että olisi mies vaan jotta lapsella ois hyvä miesmalli elämässään
Meillä kulut laitetaan puoliksi vaikka mieheen menee enemmän rahaa. Mies syö enemmän, käyttää enemmän sähköä ja miehen vakuutuksetkin ovat kalliimmat. Pitäisi muuttaa jakoa niin, että miehen osuus olisi 60 %. Tuon voisi tehdä tähän vuoden alkuun, kiitos palstan miehille vinkistä.
Vierailija kirjoitti:
"Edelleen naiset elelevät miesten rahoilla. Naisethan nimenomaan eivät tienaa sitä miehet, eikös tää naisten euro ulina ole sulle tuttua ;)
Siitä miehet eurosta naiset sitte ottavat puolet."
Naisten euro ei koske minua. Minulla on täysin sama palkka kuin vastaavaa työtä tekevillä mieskollegoilla.
Naisten euro koskee minua kyllä, mutta valitsin niin korkeapalkkaisen alan, että tienaan silti yleisellä mittapuulla tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä teettää edelleen kotityöt ja lastenhoidon naisilla ja valittaa seksin vähyydestä, vaikka sitä olisi säännöllisesti. Omassa kodissa voi nauttia omasta elämästä ja ottaa miehestä ilo irti, kun itselle sopii. Itselleni avoliitto ei ole täysin poissuljettu vaihtoehto, jos löytyy vaan oikeanlainen mies.
Suurin osa naisista maksattaa edelleen kaiken miehellä ja odottaa silti, että mies tekee 60 % naisenkin kotitöistä niiden kotitöiden lisäksi, jotka mies tekee 100 %:sti.
Ei minun piireissäni naiset maksata elämäänsä miehillä vaan ovat hyvä palkkaisissa töissä. Minullakin on talo, auto ja mökki. En tarvi mieheltä rahaa ja maksan ravintolassakin oman osuuteni, jos se miehelle on ok.&nb
Se ongelma on siinä, että naisen menot on 100 % suuremmat kuin tulot. Ne loput maksaa mies.
Vierailija kirjoitti:
Asuin joskus parikymppisenä "miehen" kanssa yhdessä. Olin päävastuussa ruuasta, pyykeistä, siivoamisesta, vuokrasta ja ihan kaikesta vielä silloinkin kun mies makasi kotona ja itse olin joko töissä tai koulussa. Kun tulin kotia niin mies oli just ja just päässyt sängystä ja teki aamupalaa itselleen...
Mies sitten pääsi kouluun samoihin aikoihin kun multa se loppui. Siinä vaiheessa mies oli sitä sitä mieltä että kotona olevan täytyy hoitaa kotihommat kokonaan ja pitää ns mies tyytyväisenä.
Oon kohta 40 ja silloin jo päätin ettei ikinä enää.
Mutta kait tuolla toisella oli ihan lokoisat oltavat.
tää just, että miehet menee siitä, mistä aita on matalin. Olin n 4 vuotta suhteessa, jossa mies tiskasi meidän kahden muutaman päivän tiskit tasan kerran.
Vierailija kirjoitti:
Voin ottaa akan, johon käyn heittämässä lastit aika ajoin. Mutten sellaista enää ota nalkuttamaan huusholliini. Yhdestä narsistisesta naisesta päässyt eroon. Raha kelpasi muttei muuten mikään ollut hyvin.
M48
Näitä löytyy kummastakin sukupuolesta. Tarvitseeko yhden huonon kokemuksen perusteella koko sukupuolta tuomita?
Muakin on pahoinpidelty 3 suhteessa, mutta en mä siltikään yleistä että kaikki miehet semmoisia on (vaikka kuulemma 1/3 naisista on kokenut/kokee väkivaltaa ja tässä on vaan murto-osa mistä ilmoitetaan).
Niitä hyviä ja toista kunnioittaviakin ihmisiä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun piireissäni naiset maksata elämäänsä miehillä vaan ovat hyvä palkkaisissa töissä. Minullakin on talo, auto ja mökki. En tarvi mieheltä rahaa ja maksan ravi
Minä käytin ex-mieheeni 253 prossaa tuloistani. Hänen tulonsa olivat 2246 prossa pienemmät kuin minun tuloni. Huh huh.
Eronnut nainen on jo turvannut taloutensa ex-miehensä rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa että joku hoitaa niiden huushollin ja lapset. Naiset haluaa hoitaa viimeinkin vain oman huushollinsa ja lapsensa.
oliko isästä aina varmuus? tutkimusten mukaan jopa 85% kaikista lapsista on ns. käenpoikasia
Niin, minkä ihmeen tutkimuksen? Tämä ei sovi millään yhteen sen kanssa mitä tutkimukset siitä kuinka yleistä pettäminen on. Jotta tuollainen luku olisi mahdolllista suunnillleen kaikkien naisten pitäisi pettää, koska aina on prosentti näitä jotka pettää ja silti saa lapsen sen oman miehen kanssa, koska harrastaa seksiä myös hänen kanssaan. Mutta näin ei ole. Nämä kyltymättömät naiset parisuhteessa, , jotka harrastavat suojaamatonta seksiä muiden kun puolsonsa kanssa ja jotka haluavat harrastaa seksiä kaikkien halukkaiden miesten kanssa on täysi myytti.
Uskoisin enemmän jopa siihen, että 85% naisista ei halua harrastaa seksiä kenenkään miehen kanssa,
""Näin saatiin feministi vähättelemään tuloero-ongelmaa 🤣🤣🤣"
En ole feministi. Minulle sopii hyvii perinteiset roolit, jos mies esim. remontoi taloa tai tekee jotain muuta fyysistä työtä yhteisen elämän eteen. Olin myös kotiäitinä useamman vuoden, mutta elin omilla säästöilläni.
Vierailija kirjoitti:
Eronnut nainen on jo turvannut taloutensa ex-miehensä rahoilla.
On se vaan kumma, kun niin harva mies on edes kuullut avioehdosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuin joskus parikymppisenä "miehen" kanssa yhdessä. Olin päävastuussa ruuasta, pyykeistä, siivoamisesta, vuokrasta ja ihan kaikesta vielä silloinkin kun mies makasi kotona ja itse olin joko töissä tai koulussa. Kun tulin kotia niin mies oli just ja just päässyt sängystä ja teki aamupalaa itselleen...
Mies sitten pääsi kouluun samoihin aikoihin kun multa se loppui. Siinä vaiheessa mies oli sitä sitä mieltä että kotona olevan täytyy hoitaa kotihommat kokonaan ja pitää ns mies tyytyväisenä.
Oon kohta 40 ja silloin jo päätin ettei ikinä enää.
Mutta kait tuolla toisella oli ihan lokoisat oltavat.
tää just, että miehet menee siitä, mistä aita on matalin. Olin n 4 vuotta suhteessa, jossa mies tiskasi meidän kahden muutaman päivän tiskit tasan kerran.
Mulla hän vei roskat kerran viikossa siihen ovelle ja odotti että tästä tulee nyt sit kiittää ja suitsuttaa :D
Naisten ja miesten tuloero on reilut 10 prossaa. Oootte te vaan oikeita miljonäärejä. Ihailla pitää!