Miksi kovin moni nainen ei halua eron jälkeen enää avoliittoa? Miehet taas haluaa.
Olen huomannut että tosi moni nainen haluaa asua yksin/lasten kanssa. Miehet sen sijaan etsivät yhä asuinkumppania.
Minä olen itse tuo eronnut nainen, ja tapaillutkin miehiä. Missään nimessä en halua ketään asumaan kanssani. Tuntuu että niin moni on huonossa liitossa vain koska rahan takia ollaan yhdessä ja halutaan hienommat puitteet elämälle.
Kommentit (407)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet hyötyy avioliitosta enemmän. Naiselle se on lähinnä työleiri. On mukavaa, kun ei ole mitään ankeaa ja kitisevää vapaamatkustajaa käyttämässä hyväksi.
Lähde väitteelle, mielellään luotettavasti vertaisarvioitu
#miesvihanäkyväksi
Missäs konferenssissa pikkumies luulee olevansa?
Kas kas, siinä mentiinkin sitten henkilökohtaisuuksiin. Todistaa aikaisemman pointin naisten myllystä
Mutta vakavasti ottaen: missä konferenssissa sä luulet olevasi?
Yleensä on tapana esi
Meillä jutellaan aika paljonkin näistä äitiyteen liittyvistä mielenterveyshaasteista. Yleensä jutellaan niistä kahdestaan yhden tietyn äitikaverin kanssa, koska toisella on ollut synnytyksen jälkeistä masennusta ja toisen paha masennus pikku hiljaa hävinnyt äitiyden myötä.
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista suhtautumista vastakkaisiin sukupuoliin... Mieheni on PARAS ystäväni.
Ei tuossa ole mitään kummallista. Suomalaiset naiset vihaavat miehiä.
Olen suomalainen nainen, enkä tunnista tuota väitettä itseeni sopivaksi.
Lue ketjun antia, tässä näkee miten naiset arvostavat miehiä.
Millä tavalla naisten pitäisi miesten mielestä arvostaa miehiä?
N27, eronnut, ei halua miestä
Itse en arvosta "miehiä" mitenkään erityisesti. Arvostan ihmisiä sukupuolesta riippumatta, jos he ovat kunnollisia. Käyvät töissä ja hoitavat laskunsa, eivätkä tee pahaa kenellekään ja auttavat heikompiaan.
Omaa miestäni kyllä arvostan ja paljon.
N64, naimisissa 36 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista suhtautumista vastakkaisiin sukupuoliin... Mieheni on PARAS ystäväni.
Ei tuossa ole mitään kummallista. Suomalaiset naiset vihaavat miehiä.
Olen suomalainen nainen, enkä tunnista tuota väitettä itseeni sopivaksi.
Lue ketjun antia, tässä näkee miten naiset arvostavat miehiä.
Itse en arvosta "miehiä" mitenkään erityisesti. Arvostan ihmisiä sukupuolesta riippumatta, jos he ovat kunnollisia. Käyvät töissä ja hoitavat laskunsa, eivätkä tee pahaa kenelle
Allekirjoitan! Sukupuoli ei ole ensimmäisenä mielessä kun arvostusta lähdetään hakemaan.
N27, eronnut, en halua miestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on varsin yksinkertainen selitys.
Ainoa syy miksi naiset alun perinkään halusivat avioliittoa tavismiehen kanssa oli perheen perustaminen.
Kun naisella ei ole tarvetta miehelle perheen perustamista varten, ei naisella ole haluja tavismiestä kohtaan. Jos naisen taso ei riitä huippumieheen, nainen on mieluummin yksin.
Miehet puolestaan etsivät uutta naista, mutta ilman joutumista käveleviksi työkalupakeiksi ja naisen haaveiden mahdollistajiksi.Ehei. Minä halusin avioliiton siksi, että kuvittelin miehen rakastavan minua. Toki valitsin sellaisen miehen, jonka kanssa perheenkin voisi perustaa ja lapsiakin saimme.
Mies ei suhteessa halua läheisyyttä, keskustelua, hellyyttä jne. Ainoa toimiva asia arki ja lastenhoito, mutta toivoisin nimenomaan romanttista parisuhdetta.
H
"Halut romanttiseen suhteeseen tavismiehen kanssa heräävät vasta kun perheen perustaminen alkaa pyöriä mielessä. Voihan se olla, etteivät naiset edes tiedosta tämän olevan ainoa syy miksi tavismies alkaa vaikuttamaan kiinnostavalta."
Mitä muita miehiä on kuin tavismiehiä?
Eivät Bätmän, Hämähäkkimies, Teräsmies eivätkä muut marvelit ole oikeasti olemassa, kaikkihan sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti on miehiä jotka on tottuneet että pääsee helpommalla naisen kanssa. Ei tarvi väkivaltaakaan pelätä kun on itse vahvempi.
Miettikää vaikka ruoanlaittoa. Onhan siinä vaivansa. Mutta kun nainen laittaa, ei tarvi kuin istua syömään. On kätevästi kaikki, nätti koti, perhe siinä ympärillä kuin osmoosi, kannattelemassa löysän olemista.
Tuollaista menneiden vuosikymmenten mallia ei enää olemassakaan kuin netin ja somen palstoilla. Mutta sen taakse on näppärä piiloutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti on miehiä jotka on tottuneet että pääsee helpommalla naisen kanssa. Ei tarvi väkivaltaakaan pelätä kun on itse vahvempi.
Miettikää vaikka ruoanlaittoa. Onhan siinä vaivansa. Mutta kun nainen laittaa, ei tarvi kuin istua syömään. On kätevästi kaikki, nätti koti, perhe siinä ympärillä kuin osmoosi, kannattelemassa löysän olemista.
Tuollaista menneiden vuosikymmenten mallia ei enää olemassakaan kuin netin ja somen palstoilla. Mutta sen taakse on näppärä piiloutua.
Olen tämän 36 vuotta kestäneen avioliiton aikana pääasiassa tehnyt ruuan perheellemme ja nyt teen ruokaa vain meille kahdelle, kun lapset ovat muuttaneet pois.
Teen parempaa ruokaa kuin mieheni. Hän osaa tehdä vain yksinkertaisia ruokia puolieineksistä. Esim. makkara-perunat, paistaa kalapuikot yms. Itse en kyseisiä ruokia halua liian usein syödä. Kaipaan kunnon kotiruokaa käsittelemättömistä perusruoka-aineksista. Kun haluan tehdä hyvää ruokaa itselleni, niin sehän se on juurisyy miksi vastuu ruuanlaitosta kuuluu minulle. Onneksi mies muistaa kiittää ja kehuukin ruuasta.