Miksi kovin moni nainen ei halua eron jälkeen enää avoliittoa? Miehet taas haluaa.
Olen huomannut että tosi moni nainen haluaa asua yksin/lasten kanssa. Miehet sen sijaan etsivät yhä asuinkumppania.
Minä olen itse tuo eronnut nainen, ja tapaillutkin miehiä. Missään nimessä en halua ketään asumaan kanssani. Tuntuu että niin moni on huonossa liitossa vain koska rahan takia ollaan yhdessä ja halutaan hienommat puitteet elämälle.
Kommentit (407)
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, mitähän mies hyötyy avioliitosta? Päätyy asumaan naisen kotiin kuuntelemaan naisen valitusta? Kuulostaa hyödylliseltä.
Niin, ja vielä maksamaan naisenkin laskut.
Vierailija kirjoitti:
Olen eronnut mies enkä todellakaan kaipaa yhteisasumista naisen kanssa enää. Tein valtaosan hommista, ja arvatkaapa kumpi hoiti valtaosan valittamisesta?
Veikkaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ex-miehen rahat on jo tilillä ja toisen kerran naimisiin mennessä on riski että erotessa tulee rahallisesti takkiin.
Miten exän rahat ovat tilillä? Jokainen pitää oman omaisuutensa ja liiton aikana kartutettu laitetaan puoliksi.
Eli mies maksaa erotuksen naiselle. Sellanen se naisen euro on, että eurosta tuleekin kaksi miehen avulla.
Voin ottaa akan, johon käyn heittämässä lastit aika ajoin. Mutten sellaista enää ota nalkuttamaan huusholliini. Yhdestä narsistisesta naisesta päässyt eroon. Raha kelpasi muttei muuten mikään ollut hyvin.
M48
Vierailija kirjoitti:
Voin ottaa akan, johon käyn heittämässä lastit aika ajoin. Mutten sellaista enää ota nalkuttamaan huusholliini. Yhdestä narsistisesta naisesta päässyt eroon. Raha kelpasi muttei muuten mikään ollut hyvin.
M48
Naissukupuoli kiittää!
Parisuhde on naiselle mahdollisuus kasvattaa omaisuutta. Ero on naiselle mahdollisuus kasvattaa omaisuutta.
Koska miesvauvat haluavat perseen pyyhkijän, mutta älykäs nainen ei toiste lanke
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa että joku hoitaa niiden huushollin ja lapset. Naiset haluaa hoitaa viimeinkin vain oman huushollinsa ja lapsensa.
oliko isästä aina varmuus? tutkimusten mukaan jopa 85% kaikista lapsista on ns. käenpoikasia
Nii, ehkäpä sinäkin? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on puitteista kiinni ne liitot, kun eron tultua niitä kahden ihmisen kustantamia puitteita ei kaivata, vaan mieluummin eletään ilman puolisoa omien puitteiden varassa.
Siinähän on ulosmitattu ne miehen puitteet oikeuslaitoksen avustuksella :D
Siis nainen on saanut puolikkaansa yhteisestä omaisuudesta, kuten mieskin?
Niin, mies on tuonut ne rahat siihen pottiin, naisen vinkuessa siitä ettei mies tee kuin 60% kotitöistä
Miksi naitte työttömiä naisia, joita on muuten vähemmän kuin työttömiä miehiä? Järkeään saa käyttää.
Eipä ne työttömiä olleet naimisiin mennessä, mutta sitten ne muuttuu ja paljastuu laiskureiksi jotka ei halua panostaa uraansa vaan makaa vain somessa ja tällaisilla keskustelupalstoilla ulísemassa miesten huonoudesta. Suurin osa downshiftaajista on naisia, vaikka niillä ei ole mistä downshiftata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno yleistämistä taas. Ihmiset haluavat erilaisia asioita sukupuolestaan riippumatta. Joku haluaa uuden parisuhteen, avioliiton, ehkä lisää lapsia, yhteenasumaan tai ei mitään näistä.
Tilastot osoittavat, että miehet muuttavat keskimäärin yhteen uuden kumppanin kanssa eron jälkeen nopeammin kuin naiset.
Tottakai ne niin tekee kun se uusi on aina katsottuna ennenkuin edellisestä pystyy eroamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ex-miehen rahat on jo tilillä ja toisen kerran naimisiin mennessä on riski että erotessa tulee rahallisesti takkiin.
Ei me hei eletä missään Yhdysvalloissa.
niinpä, täällä viedään omaisuus JA otetaan kuukausiraha päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on puitteista kiinni ne liitot, kun eron tultua niitä kahden ihmisen kustantamia puitteita ei kaivata, vaan mieluummin eletään ilman puolisoa omien puitteiden varassa.
Niin, mies on tuonut ne rahat siihen pottiin, naisen vinkuessa siitä ettei mies tee kuin 60% kotitöistä
Miehiähän ei kiinnosta naisen koulutus, ammatti ja tulotaso. Ihan itse jaksatte tuota väittää vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, mitähän mies hyötyy avioliitosta? Päätyy asumaan naisen kotiin kuuntelemaan naisen valitusta? Kuulostaa hyödylliseltä.
Niin siis se on kuitenkin mies joka muuttaa toisen katon alle palveltavaksi?
On se jännä.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on naiselle mahdollisuus kasvattaa omaisuutta. Ero on naiselle mahdollisuus kasvattaa omaisuutta.
Eikö mies osaa olla menemättä naimisiin tai tehdä avioehtoa jos menee? Kun tuollaisia rahamiehiä olette 😂.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on avoliitto? Ei mikään.
Jo käsite sinänsä sulkee mitätöi itsensä pois.
Vierailija kirjoitti:
Asuin joskus parikymppisenä "miehen" kanssa yhdessä. Olin päävastuussa ruuasta, pyykeistä, siivoamisesta, vuokrasta ja ihan kaikesta vielä silloinkin kun mies makasi kotona ja itse olin joko töissä tai koulussa. Kun tulin kotia niin mies oli just ja just päässyt sängystä ja teki aamupalaa itselleen...
Mies sitten pääsi kouluun samoihin aikoihin kun multa se loppui. Siinä vaiheessa mies oli sitä sitä mieltä että kotona olevan täytyy hoitaa kotihommat kokonaan ja pitää ns mies tyytyväisenä.
Oon kohta 40 ja silloin jo päätin ettei ikinä enää.
Mutta kait tuolla toisella oli ihan lokoisat oltavat.
Minullekin eräs tyttö sanoi rumasti kun olin 10, ja päätin etten ikinä sekaannu noihin.
Suurin osa miehistä teettää edelleen kotityöt ja lastenhoidon naisilla ja valittaa seksin vähyydestä, vaikka sitä olisi säännöllisesti. Omassa kodissa voi nauttia omasta elämästä ja ottaa miehestä ilo irti, kun itselle sopii. Itselleni avoliitto ei ole täysin poissuljettu vaihtoehto, jos löytyy vaan oikeanlainen mies.
ne ei jaksa passata niitä tyhmiä ukkoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naitte työttömiä naisia, joita on muuten vähemmän kuin työttömiä miehiä? Järkeään saa käyttää.
Eipä ne työttömiä olleet naimisiin mennessä, mutta si
Minultakin kehtasi ex-vaimo kysyä että voisiko hän jäädä kotiäidiksi kun töissä niin veemäistä. Vastasin ettei se ole kyllä mikään optio, en ala elättämään naislasta.
Ei me hei eletä missään Yhdysvalloissa.