Miksi kovin moni nainen ei halua eron jälkeen enää avoliittoa? Miehet taas haluaa.
Olen huomannut että tosi moni nainen haluaa asua yksin/lasten kanssa. Miehet sen sijaan etsivät yhä asuinkumppania.
Minä olen itse tuo eronnut nainen, ja tapaillutkin miehiä. Missään nimessä en halua ketään asumaan kanssani. Tuntuu että niin moni on huonossa liitossa vain koska rahan takia ollaan yhdessä ja halutaan hienommat puitteet elämälle.
Kommentit (407)
Tuskin on puitteista kiinni ne liitot, kun eron tultua niitä kahden ihmisen kustantamia puitteita ei kaivata, vaan mieluummin eletään ilman puolisoa omien puitteiden varassa.
Miehet haluaa että joku hoitaa niiden huushollin ja lapset. Naiset haluaa hoitaa viimeinkin vain oman huushollinsa ja lapsensa.
Ihmiset on erilaisia. Jotkut jatkaa mieluummin tuttua kurjuutta kuin hyppäävät tuntemattomaan, joka voisi ehkä olla parempaa, mutta josta ei tiedä.
Koska ex-miehen rahat on jo tilillä ja toisen kerran naimisiin mennessä on riski että erotessa tulee rahallisesti takkiin.
Rojut ränniin ja ulos on paras parisuhdemuoto.
Koska parisuhde on naiselle rasite, mies puolestaan hyötyy siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on puitteista kiinni ne liitot, kun eron tultua niitä kahden ihmisen kustantamia puitteita ei kaivata, vaan mieluummin eletään ilman puolisoa omien puitteiden varassa.
Siinähän on ulosmitattu ne miehen puitteet oikeuslaitoksen avustuksella :D
ja ap on taas kerran väärässä, ei miehet halua samaa uudestaan.
oma tupa, oma lupa eikä kukaan kaipaa menkkahirviötä saman katon alle toistamiseen. jotenkin kämppä pysyy siistinäkin kun siellä ei ole naista ja lapsia sotkemassa
Vierailija kirjoitti:
Itse koen asian miehenä päinvastoin.
Hieno yleistämistä taas. Ihmiset haluavat erilaisia asioita sukupuolestaan riippumatta. Joku haluaa uuden parisuhteen, avioliiton, ehkä lisää lapsia, yhteenasumaan tai ei mitään näistä.
Vierailija kirjoitti:
piti paikkansa vielä 80-luvulla. ei enää
Vierailija kirjoitti:
Hieno yleistämistä taas. Ihmiset haluavat erilaisia asioita sukupuolestaan riippumatta. Joku haluaa uuden parisuhteen, avioliiton, ehkä lisää lapsia, yhteenasumaan tai ei mitään näistä.
Tilastot osoittavat, että miehet muuttavat keskimäärin yhteen uuden kumppanin kanssa eron jälkeen nopeammin kuin naiset.
Höpö höpö. Olen mies ja eron jälkeen olen asunut teinipoikani kanssa ja sitten asun yksin kun poika muuttaa omilleen.
Parisuhteeseen voin vielä ryhtyä, mutta omat tuvat ja omat luvat.
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän on ulosmitattu ne miehen puitteet oikeuslaitoksen avustuksella :D
Siis nainen on saanut puolikkaansa yhteisestä omaisuudesta, kuten mieskin?
Asuin joskus parikymppisenä "miehen" kanssa yhdessä. Olin päävastuussa ruuasta, pyykeistä, siivoamisesta, vuokrasta ja ihan kaikesta vielä silloinkin kun mies makasi kotona ja itse olin joko töissä tai koulussa. Kun tulin kotia niin mies oli just ja just päässyt sängystä ja teki aamupalaa itselleen...
Mies sitten pääsi kouluun samoihin aikoihin kun multa se loppui. Siinä vaiheessa mies oli sitä sitä mieltä että kotona olevan täytyy hoitaa kotihommat kokonaan ja pitää ns mies tyytyväisenä.
Oon kohta 40 ja silloin jo päätin ettei ikinä enää.
Mutta kait tuolla toisella oli ihan lokoisat oltavat.
Valitettavasti on miehiä jotka on tottuneet että pääsee helpommalla naisen kanssa. Ei tarvi väkivaltaakaan pelätä kun on itse vahvempi.
Miettikää vaikka ruoanlaittoa. Onhan siinä vaivansa. Mutta kun nainen laittaa, ei tarvi kuin istua syömään. On kätevästi kaikki, nätti koti, perhe siinä ympärillä kuin osmoosi, kannattelemassa löysän olemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tietysti suomalaiset naiset (spérmavíemärít) yleistää
Eiköhän yleistämistäkin tapahdu yleistäjän sukupuolesta riippumatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastot osoittavat, että miehet muuttavat keskimäärin yhteen uuden kumppanin kanssa eron jälkeen nopeammin kuin naiset.
eri asia, se koskee vain niitä jotka muuttaa yhteen.
99% ei muuta joten tuo missä ajassa ne muuttaa on 1% asia
Koska on parempi olla yksin, kuin huonon kumppanin kanssa.