Haukkuuko puoliso teitä riidellessä?
Haukkuuko ja nimitteleekö puoliso usein riidellessä? Esimerkiksi idiootiksi ja kusipääksi tai huo*aksi.
Tai syytteleekö päivittäin eri asioista.
Kommentit (50)
Ei tule haukkua ja huutaa. Voi olla eri mieltä äänekkäämmin mutta jos tulee olo että huutaa haluaa niin aikuisen tulee poistua rauhoittumaan.
Olen itsekin nuorena huutanut, kun minua kohdeltiin huonossa suhteessa huonosti. Meillä kotona se oli jatkuvaa ja sain täysin vääristyneen parisuhdemallin.
Virheistä voi oppia, ihminen voi kasvaa ja kehittyä. Mutta huonosti kohtelevaa ihmistä ei kannata jäädä rakastamaan.
Hyvässä suhteessa on turvallista myös olla eri mieltä. Rakastava ihminen kohtelee toista aina hyvin, koska ei rakastaan voi tahallaan satuttaa.
Vahingossa toki voi - ja silloin on kova katumus. Silloin pyydetään ja annetaan anteeksi. Toivon sinullekin ap sellaista ihmistä ja suhdetta tulevaisuuteesi.
Vierailija kirjoitti:
Jos yläkouluikäinen nimittelee noin toista seuraa kasvatuskeskustelu välittömästi ja soitto kotiin vanhemmille. Suurin osa on oppinut jo päiväkodissa miten toisille puhutaan mutta jos joskus harvoin joku seiskalainen käyttää noita sanoja on kyse yleensä siitä että kotona on opittu toista epäkunnioittava kielenkäyttö. Normaalia nuo ei ole edes lasten tai nuorten puheessa.
Näinhän se menee. Saat iskeä luokkakaverin hampaat kurkkuun ja potkia kylkiluut murusiksi eikä opettaja puutu tilanteeseen, mutta menepä kutsumaan toista tyhmäksi, jos tulee kasvatuskeskustelulle aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yläkouluikäinen nimittelee noin toista seuraa kasvatuskeskustelu välittömästi ja soitto kotiin vanhemmille. Suurin osa on oppinut jo päiväkodissa miten toisille puhutaan mutta jos joskus harvoin joku seiskalainen käyttää noita sanoja on kyse yleensä siitä että kotona on opittu toista epäkunnioittava kielenkäyttö. Normaalia nuo ei ole edes lasten tai nuorten puheessa.
Näinhän se menee. Saat iskeä luokkakaverin hampaat kurkkuun ja potkia kylkiluut murusiksi eikä opettaja puutu tilanteeseen, mutta menepä kutsumaan toista tyhmäksi, jos tulee kasvatuskeskustelulle aikaa.
Ei nämä sulje toisia pois. Kumpikin on väkivaltaa, toinen fyysistä ja toinen henkistä. Ihmeellistä jos aikuinen ei tunnista. Pahoinpitelystä tehdään poliisille ilmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin, näinhän se menee! Ainakin kiva koulussa. Uhri on syyllinen ja viallinen. Uhrin äiti on huono kasvattaja. Tehdään lasu, kun uhri ei hymyile.
Mieheni sanoo aina että jos tulee riitaa niin pitää alkaa harrastaa seksiä heti. Ei suhdetta voi pilata riitelemällä ja seksillä riidat sovitaan ja unohdetaan.
Ei.
Mutta seksin aikana kyllä.
Ihanan kiihottavaa.
T. Akateeminen |utka
Jos jäät suhteeseen, missä on toistuvasti tuollaista, tiedät sen, etkä lähde pois.... muista, että sinä ITSE olet syyllinen henkiseen väkivaltaan.
Sinä voit lähteä, mutta et lähde. Sinä olet ainoa, joka voi sinut siinä tilanteessa siirtää pois turvaan. Jos jäät, olet itse syyllinen siihen, mitä tapahtuu. Pitää oppia kerrasta, vähintään muutama riittää jos on täysjärkinen. Sitten kamat kasaan ja pois.
miksi ap-mies pilaat melkein jokaisen oman ketjusi näillä rivouksilla? Onko sinulla frustraatio vai mikä saa tuottamaan törkyä omiin kommentteihin?
Jo se kertoo että sulla on tosi paha olla
Vierailija kirjoitti:
Sanoi toistuvasti että lopeta vinkuminen. Niinpä sitten huutaa posotin hänet viidessä minuutissa maantielle enkä takaisin ota.
Ukkoparka ei tullut tietämään, että olin lähellä puukottaa hänet pari päivää aiemmin, kun hän niinikään solvasi minua.
On se kumma, että joillain on niin kova pää, että niille pitää oikeasti HUUTAA, että ne uskoo.
Hyi hitto oot hullu akka!
Vaimo haukkuu ihan ilman riitojakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, en tiedä yhtään aikuista kuka puhuu noin ja vielä kaikista rakkaimmalla ihmisille. Jos puhuisi noin lähtisin heti. En anna kodella itseä väkivaltaisesti.
Mun isä oli tuollainen. Äiti ei edes muista että isä haukkui sitä aina huoraksi ja paskaksi ym.
Olet kirjoittanut tänään jo monta aloitusta vähän eri tulokulmista. Täällä ongelmasi eli turvaton, väkivaltainen parsiuhde ei ratkea. Olet itse siitä vastuussa eikä auta vaikka kuinka kyselet mielipiteitä eri aloituksissa ja vastailet itsellesi.
En ole kyllä kirjoittanut muuta tänne. Halusin vain muiden kokemuksia ja kuinka normaalia tämä on.
Ap
Juovuksissa joskus, ne unohtuu aamuksi.
Vierailija kirjoitti:
Olet kirjoittanut tänään jo monta aloitusta vähän eri tulokulmista. Täällä ongelmasi eli turvaton, väkivaltainen parsiuhde ei ratkea. Olet itse siitä vastuussa eikä auta vaikka kuinka kyselet mielipiteitä eri aloituksissa ja vastailet itsellesi.
Mitä aloituksia muka?
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä kirjoittanut muuta tänne. Halusin vain muiden kokemuksia ja kuinka normaalia tämä on.
Ap
patologinen valehtelija
Huhhuhh, miten tää on et monet suomalaiset miehet on tuommoisia, oon itekin kuullut äänen korotusta ja riitelyä, ei kiitos mulle.
Te ansaitte miehen tai naisen joka kohtelee teitä oikein.
Ei hauku minua eikä huuda. Emme riitele.
Vähän järkyttää ettei suurin osa hauku. En kyllä itsekään mutta siihen jo tottunut, että aina haukutaan ja vika mussa. Toki välillä onkin, kun ei kukana ole täydellinen.
Ap