Miksi mies suuttuu, kun torjuu lähestymisen sanoen etten ole kiinnostunut?
Miksi mies suuttuu, kun kohteliaasti torjuu lähestymisen? Luulisi olevan tyytyväinen etten tuhlaa hänen aikaansa ja pystyy lähestyä seuraavaa. Pitäisikö vain teeskennellä kiinnostunutta ja kadota kuin tuhkatuuleen?
Kommentit (50)
Koska mies kuvittelee että nainen on esine jonka pitäisi langeta polvilleen hänen eteensä kun ilmaisee olevansa kiinostunut. Siksi.
Ja koska mies kuvittelee että hänellä on jollain utopistisellä syyllä OIKEUS naiseen - eli edelleen nainen on miehelle esine, ei ihminen jolla on oma tahto.
Se on vaan merkki, että teit oikean valinnan kun torjuit. Sellaisella miehellä on vielä paljon kasvamista ja kypsymista tehtävänä.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että on helpompi ratkaisu vaan ghostata. En halua kohdata enää yhtäkään raivokohtausta..
N42
Yksi lähetti viestin vielä kirosanoilla ja lytäten. Oli jostain saanut myös selville läheiseni. Karmiva.
Se on se ego, se on vaikee ymmärtää jos toinen torjuu, yleensä se myös aiheuttaa sen että mies kiintyy enemmä
Tää voi mennä toistekki päi
Luulisin sinuakin vi*uttavan kun joku sanoo suoraan ettet ole missään mielessä kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että on helpompi ratkaisu vaan ghostata. En halua kohdata enää yhtäkään raivokohtausta..
N42
Yksi lähetti viestin vielä kirosanoilla ja lytäten. Oli jostain saanut myös selville läheiseni. Karmiva.
En edes koskaan ollut näyttänyt kiinnostusta tai ollut tekemisissä. Tuntematon mies joka tietojani jostain tiesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Tämä kuulostaa jo sosiopaatilta.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin sinuakin vi*uttavan kun joku sanoo suoraan ettet ole missään mielessä kiinnostava.
Ei. Haluan että sanotaan jos ei kiinnosta.
No onhan se torjutuksi tuleminen ikävää ja osa ihmisistä reagoi ikävyyksiin agressiivisesti. Ihan sama meno naisilla. Osa saattaa reagoida agressiivisesti juuri näihin lähestymisiin.
Vierailija kirjoitti:
Omaa kiinnostavuuttaan voi nostaa. Ota torjunta palautteena.
Vierailija kirjoitti:
Voi veetuttaa mutta ei se nyt sentään mitään itkupotkuraivareita oikeuta. Senkun siirtyy seuraavaan ja sillä hyvä,
Vierailija kirjoitti:
Ei itseasiassa yhtään. Olen torjunut ja tullut torjutuksi, tai tiennyt jo ilman lähestymistä että toiselta ei lähde sellaisia viboja, että kannattaisi mitään yrittääkään. Sellaista on olla aikuinen.
N31. Ei ap.
Se on pettynyt mutta ei halua ilmasta sitä ja se tulee ulos tuollaisena.
Mies hyväksyy torjunnan vain jos nainen on jo varattu jollekin toiselle miehelle.
Miehet eivät voi sietää sitä, että sinkkunainen saisi itse valita deittikumppaninsa. Naisen kuuluu istua paikallaan ja suostua sille miehelle, joka häntä ensimmäisenä keksii vaatia omakseen. Pelkkä "En ole kiinnostunut sinusta" ei ole riittävä syy koska miestä ei kiinnosta naisen kiinnostukset ja mielipiteet muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on pettynyt mutta ei halua ilmasta sitä ja se tulee ulos tuollaisena.
Ilmaiseehan aggressiivisesti pettymyksen.
Naiset kiinnostuu vain komeista top 10 miehistä kuten matti nykäsistä tai kansanedustajista jotka on persuja.
Vierailija kirjoitti:
Mies hyväksyy torjunnan vain jos nainen on jo varattu jollekin toiselle miehelle.
Miehet eivät voi sietää sitä, että sinkkunainen saisi itse valita deittikumppaninsa. Naisen kuuluu istua paikallaan ja suostua sille miehelle, joka häntä ensimmäisenä keksii vaatia omakseen. Pelkkä "En ole kiinnostunut sinusta" ei ole riittävä syy koska miestä ei kiinnosta naisen kiinnostukset ja mielipiteet muutenkaan.
Mies ei olisi sopiva, jos ei kiinnosta mielipiteet. Silloin se ei kiinnosta on paikallaan. Karmivia ovat myös nämä jotka vielä selkeän torjunnan jälkeen jatkaa vaan. Ei se mieli siitä muutu. Ainakaan mulla.
Miksi tavara on markkinoilla jos sitä ei myydä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tavara on markkinoilla jos sitä ei myydä?
Oksettava🤢🤮
N42