Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukkuuko puoliso teitä riidellessä?

Vierailija
02.01.2025 |

Haukkuuko ja nimitteleekö puoliso usein riidellessä? Esimerkiksi idiootiksi ja kusipääksi tai huo*aksi. 

Tai syytteleekö päivittäin eri asioista. 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudut kuuntelemaan huutamista ja haukkumista kumppaniltasi, se kertoo siitä, että vietät vapaaehtoisesti aikaasi hullun kanssa... Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ero.

Vierailija
42/50 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hauku. Emme ole amisteinejä vaan aikuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, usein sanoo että olet kuin äitis ja muistelee jotain vanhoja mokia tai toimintaa, omassa ei näe mitään vikaa vaikka olisi millainen urpo hyvänsä

Vierailija
44/50 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja olisi pysyvästi ulkoruokinnassa, jos haukkuisi. Oleellisempi kysymys olisi, miksi itse siedätte väkivaltaista puolisoa?

Vierailija
45/50 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole puolisoa eikä edes seurustelukumppania, mutta nuorena olin tuollaisessa suhteessa jossa toinen kertoi päivittäin ihan vaan ohimennen kuinka vääränlainen olen.

Itseasiassa kaikki parisuhteeni on olleet tuollaisia, että yhtäkkiä toinen vaan toteaa kuinka vammaiselta näytän pipo päässä tai kysyy, että eikö kukaan ole kertonut kuinka typerältä mun kävelytyyli näyttää. Tai alkaa jutella mun kuullen kaverinsa kanssa siitä kuinka vain idi00tit katsoo urheilulajia x (eli mun lempilaji) tai paskaa musiikkia jotkut kuuntelee (mun lempibändi). Ja on tullut kuultua hu0rittelua ja kuinka mulle pitäisi tunkea vesimeloni piIIuun jne..

Vierailija
46/50 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisesti yhdessä ja koskaan emme riitele.

Emmekä koskaan ikuna kikuna sano pahasti.

Juupa juu 

Valehtelijoita 99%

Vierailija
47/50 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt toisessa parisuhteessa ja molemmissa ovat puolisot nimitelleet riidan yhteydessä. Nimittelyt ovat olleet enemmän liioittelua siitä millainen olen tai vedetty jostakin yksittäisestä tilanteesta niin kuin "kyttääjä". Riittävän inhottavia, että loukkaavat. Nimittelen myös takaisin.

En oikein osaa ottaa niitä henkilökohtaisesti ja raskaasti. Nimittelyt eivät ole huonontaneet suhdettamme tai olisin jäänyt niiden myötä miettimään olenko oikeasti sellainen. Osaamme pyytää anteeksi ja rauhoituttuamme puhua niin nimittelyistä kuin riidan aiheestakin.

Olen kai liian suurpiirteinen, mutta koska tiedän myös mitä on henkinen ja fyysinen väkivalta en koe parisuhteessa joutuneeni sellaisen kohteeksi. Jos on samanlaiset temperamentit on helpompi riidellä kuin jos toinen olisi hirvittävän tietoinen oikeuksistaan ja itsensä hyvästä kohtelusta. Minä en jaksaisi sellaisen ehdottomuuden kanssa yhtään. 

Vierailija
48/50 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte moraalisaarnata aikuisille ihmisille? 

Vierailija
49/50 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on varmasti maailman kiltein mies. Riidellessämme hänen sanavarastonsa kuitenkin täyttyy mitä rajuimmista solvauksista.

Olemme puhuneet asiasta ja se on ilmeisesti hänen romahdus piste sillä lapsuudenkodissa ei kuulemma enää auttanut tietyn pisteen jälkeen kuin huuto ja haukkuminen.

Olen itse kova provosoimaan ja osaankin jo nykyisin antaa siimaa. Kurjaa katsella kun toinen selvästi haluaisi purkaa riidan mutta oma käytökseni vain lietsoo mieheni ahdistusta. Silloin tuo haukkuminen alkaa. Ja aina riidan päätteeksi anteeksipyyntö. 

Vierailija
50/50 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän vähän porukka riitelee ja nimittelee 😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi