Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukkuuko puoliso teitä riidellessä?

Vierailija
02.01.2025 |

Haukkuuko ja nimitteleekö puoliso usein riidellessä? Esimerkiksi idiootiksi ja kusipääksi tai huo*aksi. 

Tai syytteleekö päivittäin eri asioista. 

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuu ja käskee painumaan v1ttt**n.

Vierailija
2/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, en tiedä yhtään aikuista kuka puhuu noin ja vielä kaikista rakkaimmalla ihmisille. Jos puhuisi noin lähtisin heti. En anna kodella itseä väkivaltaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan haukkunut 

Vierailija
4/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haukkunut koskaan, enkä minäkään häntä. Tuollainen ei sopisi, olisi yhtä paha kuin fyysinen väkivalta. Eron paikka.

Vierailija
5/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen haukkuminen ei ole hyväksyttävää edes riidellessä. Se on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
6/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. En usko että on kertaakaan haukkunut 27 vuoden suhteen aikana.

Vierailija
7/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä! Enkä minä häntä.

Asiat riitelee, emme me.

29v yhdessä

Vierailija
8/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haukkuu ja rikkoo tavaroitani. Rikkoi kesällä juuri ostamani kukkaruukut.

Vierailija
9/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti haukkuisi, jos minä nimittelisin ensin. Enpä ole koskaan niin mennyt tekemään.

Vierailija
10/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yläkouluikäinen nimittelee noin toista seuraa kasvatuskeskustelu välittömästi ja soitto kotiin vanhemmille. Suurin osa on oppinut jo päiväkodissa miten toisille puhutaan mutta jos joskus harvoin joku seiskalainen käyttää noita sanoja on kyse yleensä siitä että kotona on opittu toista epäkunnioittava kielenkäyttö. Normaalia nuo ei ole edes lasten tai nuorten puheessa.

Vierailija
11/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei riidellä juuri koskaan. Eikä varsinkaan haukuta toisiamme. Eikä syytetä toisiamme myöskään koskaan mistään.a

Vierailija
12/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän ole tosissasi? Juokse ja äkkiä jos on totta. Olet lähisuhdeväkivallan uhri.

Vierailija
13/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi toistuvasti että lopeta vinkuminen. Niinpä sitten huutaa posotin hänet viidessä minuutissa maantielle enkä takaisin ota.

Ukkoparka ei tullut tietämään, että olin lähellä puukottaa hänet pari päivää aiemmin, kun hän niinikään solvasi minua.

On se kumma, että joillain on niin kova pää, että niille pitää oikeasti HUUTAA, että ne uskoo.

Vierailija
14/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai sä enää ole sen kanssa? Sehän on täysin tasapainoton ääliö. Ensin rikkoo tavaroita ja sitten käy käsiksi sinuun. Väkivalta ei koskaan lievity, se pahenee.

Vierailija
15/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi toistuvasti että lopeta vinkuminen. Niinpä sitten huutaa posotin hänet viidessä minuutissa maantielle enkä takaisin ota.

Ukkoparka ei tullut tietämään, että olin lähellä puukottaa hänet pari päivää aiemmin, kun hän niinikään solvasi minua.

On se kumma, että joillain on niin kova pää, että niille pitää oikeasti HUUTAA, että ne uskoo.

Olet sairas.

Vierailija
16/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän ole tosissasi? Juokse ja äkkiä jos on totta. Olet lähisuhdeväkivallan uhri.

Enkä ole.

Vierailija
17/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Enkä minä häntä. 

Vierailija
18/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä alapeukuttaneelle tiedoksi, että puukko oli käden ulottuvilla ja käteni nytkähti, vaan ei tarttunut puukkoon. Minä pystyin hillitsemään väkivaltaimpulssini, mies toistuvasti ei. Joten hei hei, Jussi vellipussi!

Vierailija
19/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas.

Hah, itse olet, jos luulet, että naista voi kohdella miten huonosti tahansa. Huom, toisin kuin sinä tai hän, minä kykenin hillitsemään haluni tappaa  hänet. Hän puolestaan ei saanut isoa mätää suutaan pidetyksi soukemmalla, vaikka eli minun asunnossani minun kustannuksellani ja hädin tuskin tupakoinniltaan ja ryyppäämiseltään kykeni kävelemään. Minä ansaitsen parempaa kuin hänet. Jokainen nainen ansaitsee parempaa.

Vierailija
20/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riidellessä mutta haukkuu pystyyn jos ei muuten onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä