Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vastaatte, jos Tinderissä mies ehdottaa treffejä "liian aikaisin"?

Vierailija
02.01.2025 |

Itsekin tapaan mielelläni kohtalaisen nopeasti ne, joita yleensä kiinnostaa mennä tapaamaan. Mutta haluan kuitenkin vaihtaa vähän viestejä etukäteen, jotta tietää, kannattaako edes tavata. Jos viestejä on vaihdettu vain muutama, eikä ole vielä selvillä, ollaanko riittävän samanhenkisiä tai haetaanko edes samantyyppistä juttua, niin vaikka mies sinänsä vaikuttaisi fiksulta ja mukavalta, en vielä tässä vaiheessa halua lähteä treffeille. En kuitenkaan halua antaa mitään pakkeja, koska jos viestittelyssä selviää toivomani asiat, silloin toki tapaan mielelläni. Jotkut miehet myös esittävät treffikutsun sellaisella tyylillä, että "itse tykkään nähdä kasvokkain, joten..." mitä en myöskään arvosta. Arvostan sitä, että mies kysyy minulta, haluaisinko nähdä.

Ja en tarkoita mitään viikkokausien kirjoittelua tässä. Jos viestejä vaihdetaan aktiivisesti ja keskustelu sujuu viesteissä, voidaan treffit sopia jo parin päivänkin päästä. Mutta jos viestittely on sellaista yksi tai kaksi viestiä päivässä -tyyppistä tunnustelua, niin eihän siitä mitään käsitystä saa.

Ja syy, miksi en halua mennä treffeille ellei toinen oikeasti vaikuta potentiaaliselta, on yksinkertaisesti aika. Minulla ei ole joka ikinen ilta aikaa tuntemattomille ihmisille - suhteessa saan aina järjestettyä aikaa toiselle, koska priorisoin läheiset ihmiset ja muut tärkeät asiat. Mutta kun on työ, harrastukset, ne oikeasti läheiset, en voi olla saatavilla kaikille Tinderissä tapaamilleni ihmisille. Minun pitää siis heistäkin priorisoida, keitä haluan tavata. Ja en edes kerää matcheja - laitan todella harvan oikealle, ja viimeksi minulla taisi olla koko Tinderissä oloni aikana joku 15 matchia. En mitenkään pystyisi tapaamaan edes tällaista määrää uusia ihmisiä. Mahdollisten treffien määrä on 1-2 kahden viikon aikana, ja pidän sitäkin isona määränä, jos treffejä meinaisi tulla joka viikolle.

Joten kysymykseni oli siis, miten muotoilette vastauksen, että tapaatte mielellänne vähän myöhemmin, jos viestittelyn myötä tuntuu, että ollaan riittävän samanhenkisiä. Tai no tässä nyt toki yksi vastausvaihtoehto tulikin, mutta miten itse toimitte? Ja tulkitsevatko matchit saaneensa pakit, jos toinen ei ole heti lähdössä treffeille, vai jaksavatko vielä kirjoitella?

Kommentit (270)

Vierailija
181/270 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totean, että ok. Nämä tapaamisen kanssa hätäilijät on aina muutenkin lyhytjännitteisiä ja usein myös aggressiivisia, viesteihinkin odottavat vastausta samalla sekunnilla.

Miksi tuhlata aikaa viestein tutustumiseen, kun vasta kasvotusten nähdessä tietää kiinnostaako yhtään? Niiiin monet treffit, joissa olen pettynyt vastapuoleen, etten jaksa juuritaan viestitellä ennenkuin ollaan nähty

No ehkä siksi, että ei ole mahdollista käydä tapaamassa kaikkia, joiden kanssa tulee match. Ei riitä aika jatkuvaan tuntemattomien ihmisten kanssa kahvitteluun.

Miksi haalitte monta matchia kerralla? Itse pistän kortin heti piiloon, jos saan matchin ja yritän tutustua häneen. Äkkiä sen kortin laittaa myös näkyville, jos matchin kanssa ei juttu lui

Koska suuri  osa matcheista ei johda edes keskusteluun, ja suurin osa keskusteluun johtavista kuolee ihan muutaman viestin sisään. Jos haluaa yhdet treffit kuukaudessa, joudun ainakin itse matchaamaan ainakin 100 miestä. 

Vierailija
182/270 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti nainen ei voi tehdä oikein. Jos juoksee treffeillä kymmenien kanssa, se on väärin - toisaalta jos haluaisi valikoida treffikumppanit keskittyäkseen oikeanlaisen ihmisen löytämiseen, sekin on väärin.

Kerran kun kerroin reiteillä miehelle, että hän on minulle treffikumppani nro 22 vajaassa kahdessa vuodessa, oli mies aivan äimän käkenä. Hän ihnetu, että eikö ole sitten kenenkään kanssa kolahtanut. Vastasin, että todellakin on monenkin kanssa, mutta he eivät ole halunneet jatkaa tutustumista. Mies itse oli top10 mies .

Mikä on top10 -mies? 

Top10 mies on huippumies, jonka kanssa kaikki naiset haluavat treffeille. Sen takia ihmettelenkin, että miksi mies oli niin yllättynyt siitä, että olen käynyt paljon treffeillä

Minullekin monet naiset ovat ihmetelleet miksi olen treffaillut niin vähän, vaikka olen niin komea, mukava, hauska ja mitä lie... Eivät voi uskoa, että minusta kiinnostuu max kymmenen naista vuodessa, joista treffeille asti päädyn max kolmen kanssa vuodessa ja suurin piirtein joka toinen vuosi alkaa suhde joka kestää alkuhuuman ajan, kunnes nainen jättää minut. Toipumisaikaakin tarvitsen pettymyksistä vaihtelevasti. Jos kyse on ollut pelkästä kirjoittelusta tai pikaisesta näkemisestä, niin sekin vaatii viikon-parin palauttelun, vaikken olisi itse kiinnostunutkaan. Kiinnostavien kohdalla toipumisessa puhutaankin kuukausista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/270 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään määrä viestittelyä ei kerro millainen tyyppi livenä on.

Vierailija
184/270 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinnan varaa ilmeisesti on, kun voi jopa kieltäytyä treffeistä kun on ensin pyyhkinyt vasemmalle 95% miehistä. 

Jos mulle nainen ehdottas treffejä heti matchin tultua niin en kieltäytyisi. Ärsyttää kaikki naiset, jotka haluaa vaan chätäillä  siellä. 

Vierailija
185/270 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nopeasti vain tapaamaan, jos yhtään tuntuu siltä"

No kun minusta ei ikinä "tunnu siltä" tippaakaan, ennen kuin olen jutellut jonkun kanssa enemmän. En kiinnostu pelkästä ulkonäöstä tai muutamasta rivistä tekstiä (joka voi olla myös kaverin kirjoittama tai kopioitu). 

No eikös se nimenomaan kannata tavata mahdollisimman pian niin tulee tuokin vaihtoehto pois suljettua?

Usko pois, hyvin moni hyypiö ilmiantaa itsensä ensimmäisten viestien ja päivien aikana - ei tarvita romaanin vertaa kirjeenvaihtoa eikä viikkokausia aikaa, mutta pieni viestittely alkuun tekee ison eron karsinnassa. 

Hyvin moni alkaa puhua seksijuttuja, toiset paljastuvat aggressiiviksi, yksi kertoi perustaneensa jokin aika sitten seurakunnan (siitä vain, mutta ei minun ihmiseni), ja tosiaan melko pienen viestimäärän jälkeen. Kaikkien aikaa säästyy, kun epäsopivien ei tarvitse tavata. 

T. Tinderistä pariutunut

Vierailija
186/270 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tavata melkein heti ekan viestin jälkeen koska silloin ei kerkeä maalailemaan päähän jotain kuvaa ja pettyy kun ei se ollutkaan sitä mitä luuli.

Toisesta ei tiedä paljon mitään useammankaan treffien jälkeen. Puolet avioliitoista päätyy eroon, joten... treffailkaa liikaa miettimättä!

Vierailija
187/270 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totean, että ok. Nämä tapaamisen kanssa hätäilijät on aina muutenkin lyhytjännitteisiä ja usein myös aggressiivisia, viesteihinkin odottavat vastausta samalla sekunnilla.

Miksi tuhlata aikaa viestein tutustumiseen, kun vasta kasvotusten nähdessä tietää kiinnostaako yhtään? Niiiin monet treffit, joissa olen pettynyt vastapuoleen, etten jaksa juuritaan viestitellä ennenkuin ollaan nähty

No ehkä siksi, että ei ole mahdollista käydä tapaamassa kaikkia, joiden kanssa tulee match. Ei riitä aika jatkuvaan tuntemattomien ihmisten kanssa kahvitteluun.

Miksi haalitte monta matchia kerralla? Itse pistän kortin heti piiloon, jos saan matchin ja yritän tutustua häneen. Äkkiä sen kortin laittaa myös näkyville, jos matchin kanssa ei juttu lui

Ei tuo ole järkevää. Todennäköisyys sille, että yksittäisestä matchista tulisi jotain, on todella pieni. Tietenkään satoja matcheja ei ole fiksua haalia, mutta joku 5-10 on sellainen määrä, jossa ihmisten kanssa ehtii vaihtaa viestejä sen verran, että tietää, kenet haluaa tavata. Tuollaiset yhteen matchiin kerrallaan keskittyjä tuhlaavat aikaa, ja tuossa on myös vaarana se, että lataa liikaa toiveita siihen yhteen matchiin - sitten jos hän vastailee hitaasti muiden kiireittensä vuoksi, alkaa itseä turhauttaa. Tuntemattomaan ihmiseen ei kannata vielä alkaa "keskittyä" - match ei tarkoita edes, että alatte viestitellä, saati että tapaisitte. Korttia ei todellakaan kannata laittaa piiloon pelkän matchin takia.

Itse laitoin kyllä kortin piiloon kerran, kun oli yksi TODELLA kiinnostava match, joka niin profiilin kuin viestittelyn perusteella vaikutti niin lupaavalta, ja kyllähän siitä tapailu syntyikin. Mutta yleensä laittaisin kortin piiloon ekojen treffien jälkeen, ja jos juttu selkeästi jatkuu toisten treffien jälkeen, poistaisin profiilini. Jos se tapailu sitten päättyy, niin pääseehän sitten takaisin.

Vierailija
188/270 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan ei viestitelty ollenkaan ja avioliitot kesti.

Vierailija
189/270 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tavata melkein heti ekan viestin jälkeen koska silloin ei kerkeä maalailemaan päähän jotain kuvaa ja pettyy kun ei se ollutkaan sitä mitä luuli.

Toisesta ei tiedä paljon mitään useammankaan treffien jälkeen. Puolet avioliitoista päätyy eroon, joten... treffailkaa liikaa miettimättä!

En mä ainakaan ala tuntemattomista "maalailla" mitään kuvia. Mutta en kyllä ehdi mitenkään juosta treffeillä tapaamassa jokaista, jonka kanssa on vaihdettu Tinderissä joku moikkaus, mitä kuuluu tai "mikä on sun lempileffa" -tyyppinen viesti.

Vierailija
190/270 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on fiksu tapa ja loppupeleissä säästää myös kaikkien aikaa. Pystyy keskittymään yhteen ja jos ei natsaa, niin katselle sitten vasta seuraavaa. Itselläkin juuri tuo vrk rajana vastauksen odottelussa, kun kaikkihan eivät asu siellä Tinderissä. En silti poista matchia, vaan ottakoon myöhemmin yhteyttä, jos ottaa ja jos itsellä on keskustelut silloin kesken, niin jääköön odottamaan. En ala säätämään.

Vierailija
191/270 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan ei viestitelty ollenkaan ja avioliitot kesti.

Ennen vanhaan vaimoon oli laillista kohdistaa kuritusväkivaltaa, eikä eronneilla naisilla ollut mahdollisuutta toimeentuloon. Että jos nyt ei kuitenkaan. 

Vierailija
192/270 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi olet mätsännyt kymmenen kanssa? Eikö kahden kolmen jälkeen tule mieleen, että voisi loppua se mätsien etsiminen? Ei tietenkään, koska naiselle ei mikään riitä, eikä tule mieleenkään pistää karkkikaupan ovea kiinni edes hetkeksi, että ehtii tutustua edellisiin. Ei ihme, että tuossa muuttuu ammattideittaajaksi joka tekee kaiken huonosti ja vasemmalla kädellä ja puolisoa ei löydy."

Ja sinä et tunnu tajuavan, miten ne matchit tulevat. Kymmenen matchiahan voi tulla niinkin, että itse selailee tunnin ajan Tinderiä ja swaippaa oikealle kaikki vähänkään kiinnostavat, sanotaan nyt vaikka että 20 kpl. Seuraavana päivänä kun kirjautuu Tinderiin, sinne on ilmestynyt 10 matchia.

En ainakaan minä "etsi matcheja" enkä edes yritä saada niitä mahdollisimman paljon. Etsin itselleni sopivaa ihmistä. Profiilien perusteella ei kuitenkaan voi tietää, onko se joku heistä, joten voi olla ihan fiksua swaipata oikealle ne, jotka edes vaikuttavat olevan jotain oikean suuntaista. Ja ainakin itselleni on työn ja tuskan takana saada EDES 10 miesprofiilia oikealle, että se siitä matchien keräilystä... 

Vierailija
193/270 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tästä ketjustakin huomaa, millaisia aggressioita toisilla kirjoittajilla nousee, jos joku deittailee heidän mielestään väärin tai ei löhde taroeeksi helposti tapaamaan. 

Juuri näitä raivopäitä kannattaa deittaillessa välttää, ja pieni viestinvaihto ennen tapaamista suodattaa useimmat tehokkaasti pois!

Vierailija
194/270 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka menette nopeasti tapaamaan "kaikki", kuinka monilla treffeillä sitten käytte? Ehdittekö tehdä mitään muuta ja joudutteko sopimaan samalla päivälle useita treffejä? 

Silloin kun olin muutaman kuukauden ajan "treffimarkkinoilla", olisinkohan käynyt noin kuusilla treffeillä kolmen kuukauden aikana. Mutta tosiaan, minä en aktiivisesti hakenut uusia keskustelu- / deittikavereita jos yksi oli jo menossa. Pidän tätä yhteen naiseen kerrallaan keskittymistä ja heidän juttuja tosissaan lukemalla / heille huolella kirjoittamalla myös osasyynä siihen, että vähäisistä tapaamisista huolimatta pääsin aika pian hyvään parisuhteeseen.

Vierailija
195/270 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valinnan varaa ilmeisesti on, kun voi jopa kieltäytyä treffeistä kun on ensin pyyhkinyt vasemmalle 95% miehistä. 

Jos mulle nainen ehdottas treffejä heti matchin tultua niin en kieltäytyisi. Ärsyttää kaikki naiset, jotka haluaa vaan chätäillä  siellä. 

Siis mä en etsi treffejä, vaan etsin itselleni sopivaa kumppania. Ei ole eroa siinä, saanko treffikutsun yhdeltä vai sadalta, jos kaikki ovat jotain muuta kuin mitä etsin - aina on valinnan varaa sen verran, että voi kieltäytyä. Itse pyyhin vasemmalle muuten ehkä 98-99% miehistä - arviolta yksi sadasta menee oikealle, joskus joku muukin. Etkö sinä siis kieltäytyisi treffeistä edes, vaikka nainen olisi kirjoittanut jotain, mistä tajuaisit, ettei hän ole yhtään sellainen, jonka haluaisit? Kiinnostaisiko sua edelleen treffit?

Vierailija
196/270 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kalliiksi käydä yhtenään treffeillä. Jonkinlaista karsintaa pitää tehdä, ettei ihan kenen kanssa vaan mene treffeille. Jos ajatellaan, että käy vaikka kahvilassa, jossa latte ja kakkupalan on 11€/hlö, niin se on 22€/kerta. Jos käy joka viikko treffeillä, niin se on jo 88€/kk. Minulle se on aika paljon.

Vierailija
197/270 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee kalliiksi käydä yhtenään treffeillä. Jonkinlaista karsintaa pitää tehdä, ettei ihan kenen kanssa vaan mene treffeille. Jos ajatellaan, että käy vaikka kahvilassa, jossa latte ja kakkupalan on 11€/hlö, niin se on 22€/kerta. Jos käy joka viikko treffeillä, niin se on jo 88€/kk. Minulle se on aika paljon.

Puhumattakaan siitä, että kuka jaksaa syödä joka päivä kakkua... ja sitten ei lopulta saa enää ketään, kun on lihonut jatkuvan kakunsyönnin seurauksena.

Vierailija
198/270 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen mieheni kanssa oli vaikea saada treffejä aikaan hänen työtilanteen takia. Oli kiva ettei tarvinnut suu vaahdossa kiirehtiä treffeille. Ja mahtavan miehen sain. Tuolla hän mulle kokkailee 

Vierailija
199/270 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon, että juttelen mieluummin ensin vähän aikaa.

En myöskään pidä siitä, että ehdotetaan heti tapaamista. Tulee sellainen vaikutelma, että mies haluaa tavata kaikki mätsinsä heti, ihan sama kuka se match oikeastaan on. Itse haluan ensin hiukan tunnustella, että ollaanko samalla aaltopituudella.

Vierailija
200/270 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en herää ennen puolta päivää.