Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)
Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.
Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.
Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.
Katso lähetysajat : Queen of Fucking Everything - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3080)
Äidin otsahiusten leikkaaminen oli kamala kohtaus.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sarja saattaa naurattaa niitä, jotka eivät ole koskaan tulkeet jätetyiksi, petetyiksi, huijatuiksi ja joilla on kaikki muutenkin hyvin. Niille jotka eivät ole kokeneet konkurssia tai työttömyyttä.
Pidin sarjaa ihan viihdyttävänä mutta ihmettelen miksi pultsareille, rikollisille, seksiseikkailuille sun muille pitäisi nauraa. Lähinnä tuo kaikki ahdisti, pahasti. Sarja piti otteessaan mutta oli todella synkkä, karu, epärealistinen, absurdi, surullinen ja epäkorrekti.
Kyllä itse ainakin samaistuin jo heti siihen alun pankkikeskusteluun, että haluan puhua IHMISEN kanssa. Uskoisin, että aika moni on kokenut saman tilanteen joskus vaikka ei pankin kanssa ja vaikka tili ei olisi tyhjäkään ja kortitkin toimisi mutta kun joka paikassa on vastassa joku botti tai chatti tai yhdeyden saa pankkiinkin siihen ihmiseen kun varaa netistä ajan neljän päivän päähän.
Tässähän naurettiin kaikille, yhtälailla kaavoituslautakunnalle ja seurakunnan hallituksen puheenjohtajalle, että rikollisille ja kulissien ylläpitäjille. Ei tämä ollutkaan dokumentti vaan kieli poskessa tehtyä draamaa. Minua ainakin nauratti monessa kohtaa jo ilmeet ja eleet. Laura Malmivaaran ajatukset pystyi lukemaan naamasta, loistavaa näyttelemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sarjan. En tiedä, mikä Malmivaaraa vaivaa, mutta jokin ei ole kohdallaan,
Näin katseensa surua ja epätoivoa.
SIIS... ETTEKÖ YMMÄRRÄ, ETTÄ HÄN ON NÄYTTELIJÄ? HÄN NÄYTTELEE TÄSSÄSARJASSA!!!??
Siis mikä aivovamma teillä on? Ei tämä ole dokumentti Laura Malmivaaran elämästä, vaan hän näyttelee tässä Lindaa ja Lindan katseessa näkyy juuri sitä, mitä näyttelijäLaura ja ohjaaja Tiina haluavat niissä silmissä näkyvän!?
Vierailija kirjoitti:
Marke oli av-mamma, siis juurikin se hahmo, johon tänne kirjoittavan av-mamman pitäisi samaistua. Toki oli stereotyyppinen kuvaus kaikilla tavoilla alaluokkaan kuuluvasta, mutta näitä hahmoja oli sarjassa muitakin. AV-mamma Marke oli kuitenkin myös älykäs ja tilannetajuinen. Sarjassa olisi pitänyt olla kohtaus, jossa Marke lukee mammapalstaa, kysyy neuvoa ja pahoittaa mielensä kun Spora haukutaan siaksi ja Markea kehotetaan jättämään Spora, eikä saa selkoa keskenään ristiriitaisista neuvoista irronneen sormen säilyttämiseen.
Miten niin täällä muka kouluttamattomua ihmisiä? Itse ainakin oon maisteri enkä tiedä muiden kuin koulutettujen frendieni käyvän Vauvalla = jaksavan keskustella kuten täälläkeskustellaan.
Mun mielestä sarjassa pilkattiin kaikkia, liikaa.
Se ei enää ollut hauskaa, vaan surullista ja ahdistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sarjan. En tiedä, mikä Malmivaaraa vaivaa, mutta jokin ei ole kohdallaan,
Näin katseensa surua ja epätoivoa.
SIIS... ETTEKÖ YMMÄRRÄ, ETTÄ HÄN ON NÄYTTELIJÄ? HÄN NÄYTTELEE TÄSSÄSARJASSA!!!??
Siis mikä aivovamma teillä on? Ei tämä ole dokumentti Laura Malmivaaran elämästä, vaan hän näyttelee tässä Lindaa ja Lindan katseessa näkyy juuri sitä, mitä näyttelijäLaura ja ohjaaja Tiina haluavat niissä silmissä näkyvän!?
Todellakin näin.
Tykkäsin siitä(kin) kohtauksesta, kun Linda pyysi Markelta viittäsataa ja Marke antoi tonnin, koska " pitäähän sun nyt syödäkin ja kaikkee sellasta"...kato kyllä mulla on vielä paljon rahaa jäljellä kun mä voitin sillä ässäarvalla..."
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on varmaan asia jossa on menty enemmän ulkomainen menestys mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin siitä(kin) kohtauksesta, kun Linda pyysi Markelta viittäsataa ja Marke antoi tonnin, koska " pitäähän sun nyt syödäkin ja kaikkee sellasta"...kato kyllä mulla on vielä paljon rahaa jäljellä kun mä voitin sillä ässäarvalla..."
Marken hahmo oli fiksu monella tapaa. Joo hänellä oli kauhea maku, mutta osasi rauhoittaa kenet vain, luovia tilanteen kuin tilanteen rauhalliseksi. Tuollaisia ihmisiä on. Lämmin.
Eniten sarjassa hämmentää tämä keskustelu. Oikeastiko oletetaan viihtessä, etenkään mustassa farssissa, olevan esimerkillisiä henkilöitä, jotka pvat tervehenkisiä roolimalleja?
Jos joku aihealue omassa elämässä on arka, ei tietenkään ole hyväksi sitten kuluttaa viihdettä, joka vetää mielen vereslihalle. Mutta silloin kannattaa kyllä olla tarkkana, minkä kanavan avaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marken hahmo oli fiksu monella tapaa. Joo hänellä oli kauhea maku, mutta osasi rauhoittaa kenet vain, luovia tilanteen kuin tilanteen rauhalliseksi. Tuollaisia ihmisiä on. Lämmin.
Kaikkein paras Marke-kohtaus oli se poliisikoirajuttu autossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marke oli av-mamma, siis juurikin se hahmo, johon tänne kirjoittavan av-mamman pitäisi samaistua. Toki oli stereotyyppinen kuvaus kaikilla tavoilla alaluokkaan kuuluvasta, mutta näitä hahmoja oli sarjassa muitakin. AV-mamma Marke oli kuitenkin myös älykäs ja tilannetajuinen. Sarjassa olisi pitänyt olla kohtaus, jossa Marke lukee mammapalstaa, kysyy neuvoa ja pahoittaa mielensä kun Spora haukutaan siaksi ja Markea kehotetaan jättämään Spora, eikä saa selkoa keskenään ristiriitaisista neuvoista irronneen sormen säilyttämiseen.
Miten niin täällä muka kouluttamattomua ihmisiä? Itse ainakin oon maisteri enkä tiedä muiden kuin koulutettujen frendieni käyvän Vauvalla = jaksavan keskustella kuten täälläkeskustellaan.
Niin kauan kun oot palstalla, oot av-mamma. Täällä on vain av-mammoja, moni meistä on myös yh, adhd, av, yv ja mitä näitä nyt on.
Minkä takia sarja ei ole uskottava? Miksi? Niin väärin tavallista katsojaa kohtaan, että tämä ei ole totta! En katso tätä enää yhtään. Aino kohtaus, mikä oli uskottava, oli se kun Salmanin palkka maksettiin oliiviöljynä ja maitosuklaana.
😂
Meikäläisen katsominen loppui lyhyeen, hirvittävää KIROAMISTA! Eikö suomessa voisi tehdä yhtään ohjelmaa ilman kirosanoja?
Vierailija kirjoitti:
Meikäläisen katsominen loppui lyhyeen, hirvittävää KIROAMISTA! Eikö suomessa voisi tehdä yhtään ohjelmaa ilman kirosanoja?
Joo, joka toinen sana oli v*ttu ja sitten se huutaminen. Raskasta kuunneltavaa.
Katsoin ekan jakson, ja se oli mielestäni pitkäveteinen, toistava, liian ennalta-arvattava ja kaiken kaikkiaan huono. Yritin vielä antaa uuden mahdollisuuden toisena päivänä ja katsoa seuraavaa jaksoa, mutta en pystynyt katsomaan kuin hetken. Haluaisin tykätä tästä ja ymmärtää, mikä tässä on se juttu mistä monet tykkää, mutta en vaan käsitä. Pää meinasi räjähtää tylsyydestä esimerkiksi kun niitä sormitakautumia tuli monta minuuttia. Vähemmälläkin tajuaa. Vaikka tapahtui paljon, niin hassusti silti tuntui ettei juttu edennyt ollenkaan vaan junnasi paikoillaan kaikkia tunteita hitaasti alleviivaten ja toistaen. Aivan liikaa alleviivattiin kaikkea ja kaikki näytteleminenkin oli mun mielestä jotenkin aivan liikaa ja väkinäistä.
Olisi kyllä hauska kuulla, mikä tässä muiden mielestä oli hyvää tai hauskaa. Ehkä en ymmärtänyt jotain tai sitten tämä tyylilaji ei ollut mieleinen, tai sitten mulla oli jotenkin väärä katselukulma tähän. Harvoin nimittäin olen katsonut niin huonoa sarjaa että olisi kesken jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on varmaan asia jossa on menty enemmän ulkomainen menestys mielessä.
Ulkomailla katsotaan mielellään suomalaista tosikurjuutta, Kaurismäki suosituin jostakin syystä.
Järkyttävän huono. Malmivaara ei osaa edelleenkään näytellä. Ja tuo v-sanoja hokeva tyyppi on myös todella huono. Palosta puhumattakaan. Ei se näytteleminen voi olla noin vaikeaa. Miten ihmeessä jengi kehuu tätä kuraa?
Tämä sarja saattaa naurattaa niitä, jotka eivät ole koskaan tulkeet jätetyiksi, petetyiksi, huijatuiksi ja joilla on kaikki muutenkin hyvin. Niille jotka eivät ole kokeneet konkurssia tai työttömyyttä.
Pidin sarjaa ihan viihdyttävänä mutta ihmettelen miksi pultsareille, rikollisille, seksiseikkailuille sun muille pitäisi nauraa. Lähinnä tuo kaikki ahdisti, pahasti. Sarja piti otteessaan mutta oli todella synkkä, karu, epärealistinen, absurdi, surullinen ja epäkorrekti.