Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aistiiko kissat ihmisensä pahan olon? Kissani on nyt koko ajan kiinni minussa.

Vierailija
07.09.2024 |

Olen voinut henkisesti todella huonosti. Kissani kai aistii tämän koska ei päästä minua lähetään. Tulee sinne missä minä olen, vatsani päälle makaamaan ja kehrää, puskee ja nuolee. 

Koko päivän ollut lähelläni, mitä nyt syömässä välillä käynyt. Ei edes ole jaksanut leikkiä. Pentu vielä on ja ihan oudon kiltti ja lempeä tänään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistii. Ainakin oma kissani käyttäytyy noin, jos olen surullinen tai muuten alakuloinen. Yrittää rinnan päällä hyrisemällä "parantaa". Ja on onnistunutkin siinä.

Vierailija
2/12 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ihmislapsikin voi aistia paljon toisen energiakentässä ja ajatuksia, kunnes se aika menee ohi. Siksi positiiviset ajatukset auttavat kissaa. Osa hakee myös "emon turvaa", jos on turvaton olo. Vaikka kai osa yrittää auttaa, huolehtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat saattaa tunnistaa myös omistajansa vakavan sairauden, esim syövän

Vierailija
4/12 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aistii. Ainakin oma kissani käyttäytyy noin, jos olen surullinen tai muuten alakuloinen. Yrittää rinnan päällä hyrisemällä "parantaa". Ja on onnistunutkin siinä.

Joo, minunkin kissani tullut päälle koko päivän hyrisemään. On itsekin vähän allapäin jotenkin ja kun nousen niin nousee myös ja tulee sinne minne menen. Äsken kun siirsin hänet pois sylistäni niin katsoi minua lempeästi ja pyysi, että saa tulla syliini. 

No nyt olen sängyssä ja tuossa se on minussa kiinni, olkapääni kohdalla ja nukkuu. 

Näin me olemme olleet tänään. On kyllä muutenkin sylikissa mutta ei tällä tavoin normaalisti. Itse olen ollut siis erittäin huono vointinen kaksi päivää, aidosti tuntunut ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin kuolla. Ap

Vierailija
5/12 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, minunkin kissani tullut päälle koko päivän hyrisemään. On itsekin vähän allapäin jotenkin ja kun nousen niin nousee myös ja tulee sinne minne menen. Äsken kun siirsin hänet pois sylistäni niin katsoi minua lempeästi ja pyysi, että saa tulla syliini. 

No nyt olen sängyssä ja tuossa se on minussa kiinni, olkapääni kohdalla ja nukkuu. 

Näin me olemme olleet tänään. On kyllä muutenkin sylikissa mutta ei tällä tavoin normaalisti. Itse olen ollut siis erittäin huono vointinen kaksi päivää, aidosti tuntunut ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin kuolla. Ap

Miksi otat kissan jos tilanne on tuo?! Älä jätä sitä ainakaan yksin asuntoon jos meinaat kuolla. Ja miksi jättäisit kissan eli pienen lapsen yksin maailmaan. Etsi sille edes uusi koti sitten ajoissa kiltistä naisesta vaikka. Kissa haluaa positiivista energiaa, ei pentuna pelkoja jo tai turvattomuutta. Onko kriisikeskus avuksi kriisissä.

Vierailija
6/12 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nno, kerroin omasta masiksesta ja niitä kissavideoita katoin:

Omistajallla oli 4 kissaa: rivissä pussas 3:a suullle ... pus pus pus , neljäs käänsi takapään :)))))

Vierailija
7/12 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:3

Vierailija
8/12 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aistii sun astraalienergiakenttiä

Vierailija
9/12 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kaveri kun on masentunut tai väsynyt 😻 rakkautta riittää 🐾

Vierailija
10/12 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesi kuulostaa huolestuttavalta. Pitäisikö sinun hakeutua lääkäriin. Tietävätkö läheisesi tilanteestasi. Parempaa vointia!

Vierailija
11/12 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin ihan pieni, niin kissamme vältteli minua kun olin kai kissalle liian vilkas. Se lähti aina ihan muualle kun lähestyin sitä. Sitten kerran kun olin surullinen ja itkeä vollotin pöydän alla oikein sydämeni pohjasta, niin sattui semmoinen ihme, että tuo minua vältellyt kissa tuli viereeni ja siis ihan minuun kiinni makaamaan ja kehähräämään. Olin ihan ihmeissäni ja niin onnellinen ainakin sen hetken aikaa kun siinä makoiltiin ja sain pitää tuota kissaa kainalossa. 

Vierailija
12/12 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ovat aivan ihania eläimiä.