Queen of fucking everything - uusi sarja yle (areena)
Huomasin tällaisen kotimaisen sarjan Areenassa ja sepä tempaisi kokonaan mukaansa, ja ahmaisin kaikki osat kertaheitolla.
Tiina Lymin aiempi Sisäilmaa - tykkäsin siitäkin.
Laura Malmivaara ihan huippu pääroolissaan.
Katso lähetysajat : Queen of Fucking Everything - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3080)
Ilman ja valuutta on Ylen tuotantoa. Joitakin vuosia sitten löytyi Areenasta. Katsoin ja oli yhä hyvä.
Tämä tv-sarjahan on aivan mainio. Parasta pitkään aikaan !
Tuossa joku valitteli että sarjan käänteet olivat liian uskomattomia, niin hänelle voi vain todeta: totuus on tarua ihmeellisempää.
Miettikääs vaikka tapausta Melissa Caddick.
. Ihan pas*a juoni. Lähes naurettava.
Miksi ei osata tehdä kunnon sarjoja. Onko pakko olla väkivaltaa ja nai mista. Eikö käsikirjoittajien päähän mahdu muuta?
Nyt Areenassa Pimeyden kukat minisarja, joka oli karsea b-luokan tuotos. Pelkkää väkivaltaa ja rais kaa mis ta, in ses tiä ja homma pe laita. Miksi tuollaisia tehdään ja esitetään? Hyi olkoot! --
---> Ainahan voit pyytää itsellesi Areenasta Pieni talo preerialla-uusintaa.
Tykkään siitä sarjasta ja tykkään tästä mielenkiintoisesta keskusteluketjusta!
Alkoi naurattaa,Linda on kuin mä jossain vaiheessa.Olimme ystävän ka raflassa,pöytään istui vankilakundi,söpö hän oli.Tumma,komea hän oli tappaja.Ystävätär kertoi pelkäsi..mitä f.Ei sitä tarttennu pelätä.Yks muu kerta taas ulkona ,muu porukka,niin taas pöytään tunkee niin söpö jätkä,pitkäkin.No jossain vaihees tää mies WCs vedelly mitä lie kokaiinia,siin vaieesssa olin jo vaihtanut ystäväpiirin,pöytää.Siis voi hyvä päivää sitä iltaa..Yks ulkol.kundi luuli mä kinnostun siitä kun yhdelle muulle hänet piti tuoda..vein tanssiin jne.Istutin ne vierekkäin.Ei tulta.Lähdin kotiin.Trkin oli tullut raflan luo,.taksi oli tiukassa.Päästiin silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni ekalla kerralla ohi se kun spuge ihastui kahvilan ikkunan takana Birgittaan ("kaunis nainen... minä nuolen... ") 😅
Sama mulla! Repesin kun toisella katsomisella kuulin tuon kuulokkeilla kun yöllä kuuntelin (ja katsoin). Ihana nainen, kaunis nainen, nuolen..
Birgitta olisikin oikea catch, jos sen spuge saisi, Bigi laittaisi elämän kuntoon, ei tarvitsis kuin pitä turpa ummessa ja totella. Konjakkia ja sherryä, ehkä joskus laatuviskiä, mutta vain maistiksi, eihän nyt ryyppäämään aleta, näin minä sanon aina, kun nuijalla olen pöytään kopauttanut...KUKKUU...
Siinäpä olisi jos seuraavaksi Birgitta lähtisi kostoreissulle tajuttuaan että hänen omaisuutensa on kupattu. Permanentti vaan tärisee kun Birgitta paasaa monologia.
Tykkään sarjasta Roskapankki. Ilman kavaluutta on myös hyvä.
ekan jakson katsoin sivusilmällä. Lymihän on tuttu jo Kivisen Mikon ajoilta 90 luvulta. Eipä jaksanut. Ihmeellisesti kuvattu, kusseen joutunut ns. hienostotäti alkaa veivata lain harmaalla puolella, kaipa. Ihmeellisesti kuvattu, mukamas cool. Mutta hyvä kun joku vielä jaksaa yrittää ja joku katsoo, eipä ole ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli stressi, kun aloin ratkaisemaan järkevämpiä tapoja hoitaa asioitaan. Toisten ihmisten väärät ratkaisut eivät naurata vaan ahdistavat ja surettavat. Näitä ihmisiä on nykyään liikaa jo todellisessa elämässä. Enkä heitä halua viihdykkeeksi toisille.
No koko lähtökohta, että allekirjoittaa hämäriä takauspapereita yhtään kenellekään, olkoonkin kuinka ihana kultamussukka, on ahdistava.
Aivan, mutta totisinta totta. Tiedän itse tapauksen, jossa mies pyysi vaimoltaan ja tämän isältä takauksen yrityksensä lainaan. Vähän ajan kuluttua myi yrityksensä, häipyi ulkomaille ja jätti vaimonsa, kaksi lastaan ja appiukkonsa maksamaan koko lainan. Vuosikymmenten velkataakka.
Vierailija kirjoitti:
"Stalkkerin ainesta. Tai siis ei sinänsä stalkkaisi vaan pakottaisi naisen olemaan omansa, ei vastaväitteitä."
I
"Mut silti kiinnostui Lindasta, kun hän ei totellut eikä ollut mieliksi."
I
Kyllähän me usein ihastutaan piirteisiin, jotka myöhemmin ärsyttää ja joita yritetään muuttaa toisessa. Katsoitko sarjaa eteenpäin? Börjellähän uroskarhumainen ote alkoi muuttua ja nyhjötti Lindan sylissä kuin uninalle. Hyvin kuvattu se kehitys, kuinka suhde pikkuhiljaa lähtee muuttumaan oikeisiin uomiinsa. Kenellä mitenkäkin. Ja oli hän jo stalkannut Lindaa "kun mulla on henkilökuntaa" ja muutenkin tämä Lindan käyttäminen olkapäänä oli noh, pakottamista.
Niin, Börjen osalta tarinan kaari oli aika tosi. Ensin hän käyttää kaikki keinonsa saadakseen Lindan, esittää romanttista, miehekästä, itsevarmaa, vahvaa, suojelevaa ja vielä älyllistä miestä (ah, ne Shakespearen lainaukset). Todellisuudessa hän etsii itselleen turvallista, luotettavaa äitihahmoa, jonka viereen käpertyä itkemään kun kylmä maailma kaikertaa sielua.
Eli juuri noinhan naisille usein käy: haet sitä itsevarmaa aikuista miestä tasa-arvoiseen suhteeseen, mutta päädyt hoivamaan äitinä surkeaa pikkupoikaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko päähenkilöllä muka aito Luis Vuttonin laukku? Jos oli niin oliko tuotesijoittelulla ilmaiseksi kuvauksiin saatu? Tällaisen tuotannon budjetti ei minkään merkkilaukun normaalia ostamista kestäisi.
En nyt tiedä oliko tämä joku vitsi vai onko tosiaan ihmisille näin epäselvää kuinka kallista Suomessa minkään tekeminen on. Busines Finlandin suomalaisen sarjan hinta oli vuonna 2019 kokonaiset 10 200 € per minuutti! Inflaatio on laukannut ihan hulluna tuosta vuosiluvusta, eli tod. näk. vielä kalliimpaa nykyään. Sarjan koko tuotantokauden tekeminen maksaa siis miljoonia, eli johonkin muutaman tonnin laukkuunko se budjetti nyt kaatuu?
On kyllä hyvä sarja. Olen katsonut jo Areenasta kaikki jaksot, mutta eilistä jaksoa jäin katsomaan, kun sattui telkku auki. Edelleen nauratti se kohtaus, kun Linda houkuttelee Lauria mukaan bisneksiin, saat rahaa! Lauri on että en mä tarvi rahaa, tarvin vaan mun kaljat ja lääkkeet. Laura siihen ylipirteästi, että saat enemmän kaljaa! Paremmat lääkkeet! 😂
Ekan jakson perustella vielä vähän epäröin mutta onneksi katsoin tokankin jakson. Ihan mahtavia hahmoja ja dialogeja. Kiroilu ei haittaa pätkääkään koska itsekin siihen syyllistyn. Ja hei kiroilun kritisoijat: kiinnitättekö joissain jenkkisarjoissa huomiota fuck-sanojen määrään? Just katoin Lioness-sarjan ja kylläpä kiroiltiin eikä haitannut fuckit yhtään :D
Vuittoneita saa käytettynä n. tonnilla. Toisekseen kuvauksiin "lainattiin" Helsingin ökyasuntoja, mikseipä myös muita luksustavaroita.
Kristo Salmisen rooli Börjenä oli luonnerooli. Kristohan tosielämässä ahdisteli tanssinopettajaansa Saanaa intohimoisesti, soitteli kotiin aviomiehelle ja lähetteli elinkuviaan. Niin intohimoinen tosielämän rooli tämä alumperin. Liekö Lymi hyödyntänyt tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Kristo Salmisen rooli Börjenä oli luonnerooli. Kristohan tosielämässä ahdisteli tanssinopettajaansa Saanaa intohimoisesti, soitteli kotiin aviomiehelle ja lähetteli elinkuviaan. Niin intohimoinen tosielämän rooli tämä alumperin. Liekö Lymi hyödyntänyt tietoa.
Hänkö se oli?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hyvä sarja. Olen katsonut jo Areenasta kaikki jaksot, mutta eilistä jaksoa jäin katsomaan, kun sattui telkku auki. Edelleen nauratti se kohtaus, kun Linda houkuttelee Lauria mukaan bisneksiin, saat rahaa! Lauri on että en mä tarvi rahaa, tarvin vaan mun kaljat ja lääkkeet. Laura siihen ylipirteästi, että saat enemmän kaljaa! Paremmat lääkkeet! 😂
Minä en nähnyt tuossa mitään hauskaa, jo ulko-ovi kuvotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni ekalla kerralla ohi se kun spuge ihastui kahvilan ikkunan takana Birgittaan ("kaunis nainen... minä nuolen... ") 😅
Sama mulla! Repesin kun toisella katsomisella kuulin tuon kuulokkeilla kun yöllä kuuntelin (ja katsoin). Ihana nainen, kaunis nainen, nuolen..
Birgitta olisikin oikea catch, jos sen spuge saisi, Bigi laittaisi elämän kuntoon, ei tarvitsis kuin pitä turpa ummessa ja totella. Konjakkia ja sherryä, ehkä joskus laatuviskiä, mutta vain maistiksi, eihän nyt ryyppäämään aleta, näin minä sanon aina, kun nuijalla olen pöytään kopauttanut...KUKKUU...
Siinäpä olisi jos seuraavaksi Birgitta lähtisi kostoreissulle tajuttuaan että hänen omaisuutensa on kupattu. Permanentti vaan tärisee kun Birgitta paasaa monologia.
En huomannut että Birgitta olisi menettänyt omaisuutensa. Eikö Armola ollut seurakunnan? 🤔
Katson tekstityksen kanssa niin ei tarvi arvailla mitä sanovat. Mm.just tuo kaunis nainen, nuolen..