Ne naiset joiden mielestä lihaksikas mies on vastenmielinen.
Mulla on teoria: He eivät pidä lihaksikasta miestä viehättävänä siksi koska eivät itse syystä tai toisesta halua / kykene kuntoilla tai treenata. Suurin osa tapaamistani salilla käyvistä naisista taas tykkää lihaksikkaista miehistä, ja vice versa. Samankaltainen vetää puoleensa toista.
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä lihaksikkaita miehiä vastenmielisinä, he eivät vain ole minun tyyppiäni. Pidän normaalivartaloisista, iskävatsaisista, laihoista sekä ihan rehellisen lihavista miehistä. Lihaksikaskin mies menisi, jos olisi (näin tosielämässä harvinaisemmat) työnteon tai elämäntilanteen kerryttämät lihakset, tyyliin fantasiamaailman seppä tai soturi. :D
Mutta salilla käyvä mies elää niin täysin eri maailmassa kuin minä, että se olisi siksi "turn-off".
Mitä tarkoittaa rehellisen lihava? Ja ihmetyttää teidän EI salilla käyvien mielikuva että ainut tyyppi joka salilla käy on stereotyyppinen salimake joka käyttää steroideja. Itse käynyt vuosia salilla ja kroppa enemmänkin niin kuin niissä palomies kalentereissa. Käyn siellä sen 3-4 kertaa viikkoon ja kun pääsen pois niin en puhu mistään salijutuista kellekään ja enkä käytä edes lisäravinteitakaan. Elän ihan normaalia elämää ja se sali on vain harrastus muiden lomassa.
Olen tuo lainaamasi, ja rehellisesti lihavalla tarkoitan siis sitä, että mies ei ole "roteva", "miehellä on luonnostaan enemmän lihaksia kuin naisella ja painaa siksi enemmän" jne, vaan että mies on ihan selvästi ylipainoinen. Eikä mitään paria-kolmea kiloa, vaan jopa kymmeniä kiloja.
Mutta en kyllä missään implikoinut, että salilla kävijä olisi automaattisesti "steroideja käyttävä salimake". Mutta esim. tuo 3-4 kertaa viikossa salilla on jotain, mitä en vain yksinkertaisesti kumppanilta halua. Enkä usko, että kovin moni salilla kävijä myöskään haluaa sellaista kumppania, joka noiden salireissujen ajaksi jää kotiin neulomaan Netflixin ääreen.
Itse haluan kumppanin, jonka kanssa arvot ja kiinnostuksenkohteet käyvät mahdollisimman hyvin yhteen. Haluaisin siis, että mies jää kanssani kotiin vaikkapa videopelejä pelaamaan salilla käymisen sijaan. Yhdessä voisimme käydä iltakävelyllä rapsakassa talvisäässä, mutta sekin mielummin raittiin ilman ja maisemien vuoksi, eikä niinkään urheilun.
Eipä ole vielä tullut naista vastaan joka orkuistaan valittaisi, pikemminkin ovat kyynelsilmin kiitelleet elämänsä parhaista kyydeistä. Arvelen että treenatulla vartalollani, miellyttävällä käytökselläni, huolitellulla tyylilläni ja hyvällä hygieniallani on kaikilla osansa tässä. Treenattu vartalo on kuitenkin monessa mahdollistajana, vaatteet sopivat hyvin, kunto kestää ja itseluottamus on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihaksilla saa naisia. Omakohtaisesti havaittu.
Sepäs tässä ketjua lukiessa huvittaa. Naiset kyllä mieluusti kehuvat lihaksiani, kun kuitenkin aika treenattu olen. Eivätpä lihaksia kehuisi, jos en niitä olisi hankkinut. Mutta vauva.fi:n rinnakkaistodellisuudessa naiset eivät lihaksista pidäkään. Jännä juttu.
Ja sinun on ilmeisesti mahdotonta uskoa, että naisetkin ovat ihmisiä, eli yksilöitä, joilla on jokaisella eri mielipide. Minä pidän nörteistä, joita ei salilla näy. Sinä et ikinä tutustuisi minuun enkä minä sinuun, joten oikeassa elämässä et minun mieltymyksistäni tietäisi. Mutta silti minä olen ihan oikea ihminen. Ja nainen.
"Eihän ne ole, mutta minun ihannemaailmassani mies olisi täysin ei-pinnallinen, eli ei tekisi kuin pakolliset hygienia-asiat ulkoisen olemuksensa vuoksi. Salilla kävijästä tulee automaattisesti mielikuva ihmisestä, joka pitää ulkonäköään tärkeänä."
Itse et ilmeisesti meikkaa ollenkaan, omista yhtään peiliä tai koskaan edes katso peiliin? 95% ihmisistä pitää ulkonäköä tärkeänä.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas kuntoilen, treenaan, pelaan höntsälätkää jne enkä ymmärrä liikuntaa kammoavia naisia. Itselläni on hieman massukkiakin, mutta olen kuitenkin semihyvässä kunnossa. Onnistuu kaikki kliseiset fysioterapeuttien testit kuten kyykkyyn meneminen, taivuttaminen sormet lattiaan jne. Vaikka itselläni on massukkia ja ylipainoakin, en pystyisi elämäänn liikuntaa vihaavan naisen kanssa. Salilla olisi aika vaikea katsella hoikkia ja hyväpyllyisiä kuntoilijanaisia, jos oma ei ole sellainen.
M39
Eli varmasti kävisi myös vatsakas, roteva, höntsäjalista potkiva patikoijanainen jolla kunnolla habaa? Tai kuulantyöntäjäleidi? :D 💪
Ei vaan, olen itse kyllä hoikka ja harrastan keskipitkän matkan juoksua ja uintia, mutta huutista että itse massukkainen mies ensin puhuu liikunnallisista naisista mutta kyse olikin vain ulkonäöstä.
Ja ulkonäköpreferensseissä ei siis ole mitään vikaa, itse tykkään isoista lihaksikkaista ukoista joilla kunnolla vatsaa ja sellainen löytyy kotonakin. Mutta on aina hauskaa kun etsitään vaikka liikunnallista naista mutta se tarkoittaa oikeasti fitnesspyllynaista tai jopa laihaläskiä kunhan se vähä rasva on mennyt pakaroihin ja rintoihin, kiitos geenien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan eniten lihaksikkaista miehistä ovat kiinnostuneet trans-naiset.
Niin, miesten ihannehan tämä lähinnä onkin.
Kaikkien naisten ihanne.
Palomieheksi ei pääse, jollei läpäise kuntotestejä. Varmin tapa läpäistä nämä testit on käydä salilla treenaamassa penkkiä (45kg/25krt minuuttiin), jalkakyykkyä (45kg/ 23 krt minuuttiin) jne. Palomiehellä pitää OLLA OLEMASSA se lihaskunto päästäkseen palomieheksi, ei pääse koulutukseen muuten.
Palomiehen varustus painaa kymmeniä kiloja ja ne kamat päällä pitää jaksaa toimia. Ei se voima kauppakasseja kantamalla tule.
Keskustelu on täynnä salilla kävijöiden halveksuntaa. Sehän on vain harrastus siinä missä postimerkkeilykin, ei kumpikaan toistaan huonompi.
Ihmisillä on valtava tarve osoittaa olevansa parempi kuin muut ja yleisin keino siihen on tämä muiden halveksunta.
Lihaksikkaat miehet on ihania. Liian lihaksikkaat, sliipatut poserit eivät ole makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu on täynnä salilla kävijöiden halveksuntaa. Sehän on vain harrastus siinä missä postimerkkeilykin, ei kumpikaan toistaan huonompi.
Ihmisillä on valtava tarve osoittaa olevansa parempi kuin muut ja yleisin keino siihen on tämä muiden halveksunta.
Entä aloittajan teksti? On aika ilkeästi sanottu. On naisia loukkaava viesti.
Vierailija kirjoitti:
Lienee vain vätystelijöiden ja mätystelijöiden kammoa aktiivisia ihmisiä kohtaan.
Jos he pariutuisivat normaalin aktiivisen ihmisen kanssa niin tämmöinen 4-5 viikkotreenillään alleviivaisi kuinka itkettävän saamaton 0 kertaa viikossa urheileva itse on. Ja siitä tulisi löllykälle paha mieli.
Olen N 40+ Kuntoilen itse joka päivä- koiran lenkitys, töihin polkupyörällä jne. Salilla tai muuten kuntoilen lisäksi 2-4 kertaa viikossa. Hiilareita syön mutta välttelen aina kun voin. Olen ihan normi vartaloinen, en lihaksikas. Pientä pehmeyttä löytyy omasta mielestäni.
Omaan makuuni salimaket eivät ole kovin viehättäviä- sellainen jäntevä ja luonnollisen lihaksikas mies on kuuma, mutta pelkkää rahkaa mussuttava salimake ei...(Lisäksi nämä salimaket harvoin hurmaavat älykkyydellään)
Vierailija kirjoitti:
Olen N 40+ Kuntoilen itse joka päivä- koiran lenkitys, töihin polkupyörällä jne. Salilla tai muuten kuntoilen lisäksi 2-4 kertaa viikossa. Hiilareita syön mutta välttelen aina kun voin. Olen ihan normi vartaloinen, en lihaksikas. Pientä pehmeyttä löytyy omasta mielestäni.
Omaan makuuni salimaket eivät ole kovin viehättäviä- sellainen jäntevä ja luonnollisen lihaksikas mies on kuuma, mutta pelkkää rahkaa mussuttava salimake ei...(Lisäksi nämä salimaket harvoin hurmaavat älykkyydellään)
Miten toi hiilarijuttu tähän liittyi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä lihaksikkaita miehiä vastenmielisinä, he eivät vain ole minun tyyppiäni. Pidän normaalivartaloisista, iskävatsaisista, laihoista sekä ihan rehellisen lihavista miehistä. Lihaksikaskin mies menisi, jos olisi (näin tosielämässä harvinaisemmat) työnteon tai elämäntilanteen kerryttämät lihakset, tyyliin fantasiamaailman seppä tai soturi. :D
Mutta salilla käyvä mies elää niin täysin eri maailmassa kuin minä, että se olisi siksi "turn-off".
Mitä tarkoittaa rehellisen lihava? Ja ihmetyttää teidän EI salilla käyvien mielikuva että ainut tyyppi joka salilla käy on stereotyyppinen salimake joka käyttää steroideja. Itse käynyt vuosia salilla ja kroppa enemmänkin niin kuin niissä palomies kalentereissa. Käyn siellä sen 3-4 kertaa viikkoon ja kun pääsen pois niin en puhu mistään salijutuista kellekään ja
Minä en haluaisi, että kumppani lähtisi salille tai kaikille lenkeille mukaan. Se on mun omaa aikaa. Saisi kyllä jäädä Netflixin ääreen.
Itse käyn salilla noin kolmesti viikossa - en pyllyn vaan pään takia. Samalla lailla kuin mikä tahansa muu harrastus, niin salillakin on keskityttävä siihen mitä tekee, ainakaan minulla ei päässä pyöri työt tai lasten läksyt kun nostan rautaa. Toki kun tätä on tehnyt vuosia, niin saattaa se kropassa näkyäkin.
Mies käy myös salilla, ehkä vähän enemmän ulkonäkäkeskeisesti kuin minä, mutta mitä sen on väliä? Hyvinvointi näkyy mutta mies ei laske pakkomielteisesti makroja vaan tekee sitä mistä tykkää.
Lihaksikkaille, siis silleen kunnon lihaskimpuille ei löydy muita kun sporttivaatteita. Eikä ne käy joka paikkaan. Ovat usein jäykkiä, vähän samoja rajoitteita kun ylipanoisilla. Rakastelussa esimerkiksi huomaa. Ei kunnolla edes pää käänny. Hirveästi vaivoja ja kolotuksia. Syöminen rajoittunutta ja syödään kokoajan. Harjoittelu vie suurimman osan vapaa-ajasta. Autolla ajaminen näyttää olevan hankalaa. Takin saaminen päälle. Siksi käyttää vain huppareita vetskarilla kesät talvet. Peseytyminen ja peffan pyyhkiminen...hankalaa. onneksi on bidee, vaan ei kaikkialla.
Olen kyllä huomannut, että lihaksikkaat kuulapäät (mielellään myös tatskoja) ovat tietynlaisten naisten suosiossa.
On kerrassaan jännää, ettei jokaisella naisella ole samanlaiset mieltymykset. Ei sellaista ihmettä kykene pieni mieli edes ymmärtämään.