Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne naiset joiden mielestä lihaksikas mies on vastenmielinen.

Vierailija
31.12.2024 |

Mulla on teoria: He eivät pidä lihaksikasta miestä viehättävänä siksi koska eivät itse syystä tai toisesta halua / kykene kuntoilla tai treenata. Suurin osa tapaamistani salilla käyvistä naisista taas tykkää lihaksikkaista miehistä, ja vice versa. Samankaltainen vetää puoleensa toista.

Kommentit (200)

Vierailija
181/200 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset on komeita.

Vierailija
182/200 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso mies tuo turvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/200 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testoilla pumpatut miehet eivät viehätä, ovat wt.

Vierailija
184/200 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso mies tuo turvaa.

Mihin se iso koko auttaa jos pään sisällä ei liiku mitään järkevää?

Vierailija
185/200 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso mies tuo turvaa.

Mihin se iso koko auttaa jos pään sisällä ei liiku mitään järkevää?

Miksi ei liikkuisi?

Vierailija
186/200 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen puoli on tärkein, mutta kukapa ei tykkäisi lihaksista?

Vierailija
187/200 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
188/200 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntoiluun ei tarvita isoja lihaksia.

Näinpä. Vaikka itsekin käyn nimenomaan kuntoilemassa ryhmäliikunnassa ja olen siten ihan normaalipainoinen, en ole kiinnostunut sali - Makeista. Tottakai itsestään huolehtiminen ja terveelliset elämäntavat on tärkeitä itselleni niin on helpompi elää puolison kanssa, jolla on samansuuntaiset elämäntavat niin ihan normaalivartaloinen mieskin on. Minusta näin melkein 10 vuoden jälkeen ihan komistuskin vielä jopa keski-ikäisenä. Puhuu ja pussaa ;)

Vierailija
189/200 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pitää paikkansa. Olen vielä keski-iässäkin laihaläski, ja mulle sopii parhaiten keski-ikäinen laihaläski mies. Löytyy sohvan toisesta päästä. Lika barn osv. 

Vierailija
190/200 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ulkonäössä vissi ero, jos 180-senttisen miehen 90 kilon elopaino on pelkkää fläsää vai onko rasvaprosentti alhainen. Ihan samoin siinä on ero, onko 170-senttisen naisen 70 kilon paino lihasta vai läskiä. 

Vierailija
191/200 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli joo, ettei voisi vähempää kiinnostaa mikään lihasten kasvatus ja rahkan puputus ym siihen liittyvä nipotus. Tykkään kyllä liikkua enkä mitään sohvaperunaakaan tahtoisi, mutta en myöskään pullistelevaa salimakea. 

Vierailija
192/200 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä te liikunnalliset ihmisetkin aina painotatte kuinka haluatte kumppaninne jakavan samankaltaiset elämäntavat ja asenteen kroppaansa kohtaan kuin te itse ja siksi etsitte vähissä rasvoissa olevaa kumppania. 

Ei ole sen kummempi älynväläys tajuta että treenaamaton ihminen kokee sopivansa paremmin yhteen toisen treenaamattoman kuin liikuntaa harrastavan kumppanin kanssa. Jos oma vapaa-aika koostuu vaikka tietokonepeleistä, shakista ja neulomisesta, asenne liikuntaa kohtaan on lähinnä olankohautus ja ruokavalio on mallia "mitä sattuu tekemään mieli", niin kyllä silloin on helpompi muodostaa yhteinen arki toisen ei-liikunnallisen kanssa, kuin liikunnallisesti tavoitteellisen ja syömisiään vahtivan ihmisen kanssa. Lihaksikkuus viestii tällaiselle ihmiselle erilaisesta arvomaailmasta ja yhteensopimattomuudesta. 

Ja pitää vielä sanoa, että en ole ikinä tavannut aikuista naista, joka avoimesti pitäisi miehen, tai kenenkään ihmisen, ulkonäköä vastenmielisenä. Ei-viehättävänä, joo, mutta hyvin harvoin naisia oksettaa yksinomaa kenenkään hygieniastaan huolehtivan reilun ja mukavan tyypin vartalo. Taidat nyt projisoida omia miehen tunteitasi naisiin, koska tuo toisen ulkonäölle yökkiminen on ehdottomasti miesten juttu. 

Vierailija
193/200 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllä te liikunnalliset ihmisetkin aina painotatte kuinka haluatte kumppaninne jakavan samankaltaiset elämäntavat ja asenteen kroppaansa kohtaan kuin te itse ja siksi etsitte vähissä rasvoissa olevaa kumppania. 

Ei ole sen kummempi älynväläys tajuta että treenaamaton ihminen kokee sopivansa paremmin yhteen toisen treenaamattoman kuin liikuntaa harrastavan kumppanin kanssa. Jos oma vapaa-aika koostuu vaikka tietokonepeleistä, shakista ja neulomisesta, asenne liikuntaa kohtaan on lähinnä olankohautus ja ruokavalio on mallia "mitä sattuu tekemään mieli", niin kyllä silloin on helpompi muodostaa yhteinen arki toisen ei-liikunnallisen kanssa, kuin liikunnallisesti tavoitteellisen ja syömisiään vahtivan ihmisen kanssa. Lihaksikkuus viestii tällaiselle ihmiselle erilaisesta arvomaailmasta ja yhteensopimattomuudesta. 

Ja pitää vielä sanoa, että en ole ikinä tavannut aikuista naista, joka avoimesti pitäisi miehen, tai kenenkään

Teet yleistyksiä omien kokemustesi pohjalta. Aijai, ei kovin viisasta.

Maailmassa on lähes neljä miljardia naista. Miehiä saman verran. Eiköhän molempiin ryhmiin mahdu yllin kyllin ulkonäölle yökkijöitä.

Vierailija
194/200 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ja atleettinen keho miellyttää.

Vierailija
195/200 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tulee mieleen  mömmöjen syönti niiden kasvattamiseksi ja sen varjopuolet, siis epäilen jo ennalta sellaista tyyppiä ja tatuoinnit karkoittavat myös

Minua kiinnostaa sopivan liikunnallinen mies, jolla  löytyy älykapasiteettia ja luotettavuutta

Vierailija
196/200 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso mies tuo turvaa.

Tuoko  ? 😅

Vierailija
197/200 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso mies tuo turvaa.

Tuoko  ? 😅

Joo, ja kiihottaa.

Vierailija
198/200 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen tanssija, en kauheasti nimenomaan salitreeneistä perusta. En tykkää sellaisista "salimake" treenatuista miehistä, vaan hoikista tai vähän pulleista. Itse olen mitoiltani 168/46 ja treenaan balettia 5x viikossa. 

Minä  olen kilpatanssija 170 , 56 kg ja pidän pitkästä , ryhdikkäästä ja  normaalivartaloisesta tai hoikahkosta , "vatsattomasta  "  miehestä

Vierailija
199/200 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Vierailija
200/200 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän