Miesihanteeni on vaalea hiuksinen mies, jolla isot silmät. Millainen mies on sun makuun?
Kommentit (74)
Tummanpunaiset hiukset
Pienet silmät
Paino mielellään yli 130kg
Iso munaskuukkeli
Pienet tisut
Ja ahnas takaventtiili
Hiusten värillä ei väliä, mutta pitkät pitää olla. Ja hevarityylinen. Nahkatakki ja bootsit. 😍
Ei ainakaan isosilmäinen.😦 En mitään jatkuvasti hölmistyneeltä näyttävää huolisi.
On kai jotain ulkonäköön liittyviä juttuja jotka miellyttää, vielä enemmän muihin ominaisuuksiin kuuluvia. Mitäpä niistä. Todellisuudessa varmaan ihastuisin vaikka heinäpaaliin, jos se katsoisi minua oikealla ilmeellä. Olen kai jotenkin päästä vajaa.
Urheilullinen, suomalaisen näköinen, lyhythiuksinen, nuori.
Esim. Benjamin Källman
Sellainen joka asuu kohdussani ja tulee ulos siinä 9kk tienoilla. Sitten hän imee rintojani muutaman vuoden ja pikkuhiljaa vieroittautuu kohti lähipiiriä, ja minä hankin uuden rakkaan.
98v syöpä levinnyt kaikkialle. RR 230/180. Kalju 160cm, 41kg, rystyset viistää kävellessä maata. Kuuro ja sokea. Omistaa kerrostalon Westendissä. Lapseton ja pankkitilillä mielellään 88milj. euroa.
Miehen pitää olla miehen kokoinen eikä mikään pulkannaru. Olen itse urheillut nuorena paljon, ja minulla on naiseksi jokseenkin leveät hartiat. Siksi hintelän miehen rinnalla kulkeminen tuntuu kummalliselta.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla miehen kokoinen eikä mikään pulkannaru. Olen itse urheillut nuorena paljon, ja minulla on naiseksi jokseenkin leveät hartiat. Siksi hintelän miehen rinnalla kulkeminen tuntuu kummalliselta.
Tämä. Mua ei haittaa, jos mies on itseäni lyhyempi, mutta kapeat ja luisut pullohartiat kyllä häiritsee. Minusta ne ei ole naisellakaan viehättävät.
Yleensä nainen valitsee isänsä näköisen miehen. Oma pitkäaikainen mies ja aikaisemmat seurustelukumppanit ovat olleet pitkiä ja tummatukkaisia. (koska itse olen lyhyt, kai sitten kompensaatioksi on tullut valittua pitkiä miehiä). Tai valittua on ehkä väärä ilmaisu, ovat vain viehättäneet enemmän.
Tumma, parrakas ja laiha. Kauniit silmät.
Vierailija kirjoitti:
Urheilullinen, suomalaisen näköinen, lyhythiuksinen, nuori.
Esim. Benjamin Källman
Taidat olla razzisti.
Vierailija kirjoitti:
Siis sellainen perus Irakin maaseudulta tullut 170cm unelmamies.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nainen valitsee isänsä näköisen miehen. Oma pitkäaikainen mies ja aikaisemmat seurustelukumppanit ovat olleet pitkiä ja tummatukkaisia. (koska itse olen lyhyt, kai sitten kompensaatioksi on tullut valittua pitkiä miehiä). Tai valittua on ehkä väärä ilmaisu, ovat vain viehättäneet enemmän.
Nainen löytää aina syyn haluta pitkä mies. Oletpas omaperäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sellainen perus Irakin maaseudulta tullut 170cm unelmamies.
Noilla on aina ihan älyttömän kauniit silmät.
Vierailija kirjoitti:
98v syöpä levinnyt kaikkialle. RR 230/180. Kalju 160cm, 41kg, rystyset viistää kävellessä maata. Kuuro ja sokea. Omistaa kerrostalon Westendissä. Lapseton ja pankkitilillä mielellään 88milj. euroa.
Kerrankin rehellinen nainen. Tästähän ne kaikki unelmoi.
Paksu lompakko, merenrantakämppä, loma-asunto Etelä-Euroopassa.