Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesihanteeni on vaalea hiuksinen mies, jolla isot silmät. Millainen mies on sun makuun?

Vierailija
31.12.2024 |

Saa kertoa.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka asuu kohdussani ja tulee ulos siinä 9kk tienoilla. Sitten hän imee rintojani muutaman vuoden ja pikkuhiljaa vieroittautuu kohti lähipiiriä, ja minä hankin uuden rakkaan.

Norman Bates?

Vierailija
42/74 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka tai hieman ylipainoinen, karvainen, tumma, ei tarvitse olla mikään mega-pitkä. Kiltit silmät. Kauniit kädet, pitkähköt sormet. Vahvat jalat, sirohkot luut. Vatsa saa olla pehmeä, en tykkää mistään lihaskimpaleesta. Leuka ei todellakaan mikään laatikko. Normaali ihmisen leuka. Partaa voi olla kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon heikkona punapäihin.

Vierailija
44/74 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää olla miehen kokoinen eikä mikään pulkannaru. Olen itse urheillut nuorena paljon, ja minulla on naiseksi jokseenkin leveät hartiat. Siksi hintelän miehen rinnalla kulkeminen tuntuu kummalliselta. 

Minusta monet hintelät, sporttiset miehet on erittäin kuumia.

Olen itse myös leveäharteinen ja jokseenkin raskasrakenteinen. Ei ota minun itsetunnolle miehen hintelyys. Joskus jopa mietin, tykkäisikö sellainen mies alistusleikeistä, joissa minä vien ja mies vikisee. Vapaaehtoisesti tietysti. :)

Tule istumaan kasvoilleni, vaikka en olekaan hintelä, mutta mies kuitenkin. Saat moittia minua samalla ja pois nouset kasvoiltani vasta kun laukeat kunnolla. Rivoa uutta vuotta 2025 🤗.

Vierailija
45/74 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori Jude Law

Hämmentävän kaunis. Harmi että ihmiset muuttuvat rumiksi ikääntyessä.

En nyt sanois Jude Lawia rumaksi vieläkään. Muuten suurin osa ihmisistä rumia tuohon ikään

Vierailija
46/74 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa, kun eri ihmisissä viehättävät eri ominaisuudet. Jossakussa vetoaa maskuliinisuus, toisessa herkkyys. Voin nähdä jotain upeaa useimmissa tapaamissani ihmisissä, iästä ja sukupuolesta riippumatta. 

Vierailija
47/74 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät, laihat, silmälaseja käyttävät miehet. Sellaiset tiedemiehen oloiset. Hiljaiset, älykkäät. 

Oletko itse minkä näköinen? Kirjastotäti tyyppinen hiljainen hissukka? Aika moni puoliso muistuttaa toisiaan niin siitä johtui mieleen.

Vierailija
48/74 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyssanamies on minun makuuni! 🤩

M 50

Vierailija
49/74 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, tumma ja itsevarma toimii aina

Vierailija
50/74 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen jolla on kiva hymy ja hymyilee mulle 😊

Miksi vihaisesti mutta kiimaisesti tuijottava, ujo normimies ei käy? Ainako pitää olla supliikkimies?

Vierailija
51/74 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyminen ei kyllä sovi sen enempää miehille kuin naisillekaan. Oma ihanteeni ulkonäkönsä puolesta olisi myös tässä ketjussa jo aiemmin mainittu David Bowie, koska hän oli upea vielä vanhuksenakin.

Vierailija
52/74 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät, laihat, silmälaseja käyttävät miehet. Sellaiset tiedemiehen oloiset. Hiljaiset, älykkäät. 

Oletko itse minkä näköinen? Kirjastotäti tyyppinen hiljainen hissukka? Aika moni puoliso muistuttaa toisiaan niin siitä johtui mieleen.

Itse olen sellainen luonnollinen ja vaatimattoman näköinen. Pitkät hiukset ja rakastan mekkoja. Kai minä kirjastoon hyvin sopisin. 

Vierailija
53/74 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon heikkona punapäihin.

Itsellä oli nuorempana kuparin punaiset hiukset ja joillain naisilla oli fetissi minun hiuksiini, oli jo ehkä vähän pelottavaakin. Nyt vanhemmiten tummentunut onneksi, en haluaisi että nainen on minun kanssa pelkästään hiusteni värin takia

Vierailija
54/74 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikääntyminen ei kyllä sovi sen enempää miehille kuin naisillekaan. Oma ihanteeni ulkonäkönsä puolesta olisi myös tässä ketjussa jo aiemmin mainittu David Bowie, koska hän oli upea vielä vanhuksenakin.

Tässä taas hieno esimerkki naisen ajatusmaailmasta. Ikääntyminen ei sovi miehille ja antaa samalla esimerkin kuinka ikääntynyt Bowie oli upea. 

Vierailija
55/74 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen jolla on kiva hymy ja hymyilee mulle 😊

Miksi vihaisesti mutta kiimaisesti tuijottava, ujo normimies ei käy? Ainako pitää olla supliikkimies?

Ei tarvii, mutta kuolan pitää vielä valua suusta niin kiihottavaa

Vierailija
56/74 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas hieno esimerkki naisen ajatusmaailmasta. Ikääntyminen ei sovi miehille ja antaa samalla esimerkin kuinka ikääntynyt Bowie oli upea. 

Sinä et ole Bowie eikä yksikään suomimies.

Vierailija
57/74 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea, pitkä ja kiltti viikinki mies!

Vierailija
58/74 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesmakuni on ollut samanlainen pikkutytöstä lähtien, jolloin ihastuin silloiseen pääministeriin Mauno Koivistoon: tummat hiukset, lempeän komeat kasvot, aika pitkä, normaalivartaloinen, kasvot ilmentävät myös huumorintajua ja leikkimielisyyttä. Luonne tietty tärkein, mutta em. tyyppisiin miehiin olen kiinnittänyt huomiota ja kumma kyllä myös tuollaiset miehet ovat huomanneet minut usein. 

Vierailija
59/74 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, toiset huomioonottava, vastavuoroisuutta harjoittava, huumorintajuinen, älykäs, keskustelutaitoinen, sivistynyt, tykkää nörtätä kanssani, kokkaus- ja leipomistaitoinen, hyötyliikuntaa harrastava, kokee merkityksellisyyttä elämässään niin, ettei minun tarvitse olla se merkitys. Kiltit silmät.

Vierailija
60/74 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä kaikki elähtävät, miehet ja naiset. Ellei ole joku tehovoide. Hormonit muuttuvat hieman. Entinen on taakse jäänyt. Mielikuvitus komistaa ja kaunistaa. Miesten luonne katkeroituu, ellei muutama ole irti siitä. Ja naisia pelottaa. Ja parempi maailma on kaukana, elleivät ihmiset herää.