Miesihanteeni on vaalea hiuksinen mies, jolla isot silmät. Millainen mies on sun makuun?
Kommentit (74)
Hoikka tai hieman ylipainoinen, karvainen, tumma, ei tarvitse olla mikään mega-pitkä. Kiltit silmät. Kauniit kädet, pitkähköt sormet. Vahvat jalat, sirohkot luut. Vatsa saa olla pehmeä, en tykkää mistään lihaskimpaleesta. Leuka ei todellakaan mikään laatikko. Normaali ihmisen leuka. Partaa voi olla kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla miehen kokoinen eikä mikään pulkannaru. Olen itse urheillut nuorena paljon, ja minulla on naiseksi jokseenkin leveät hartiat. Siksi hintelän miehen rinnalla kulkeminen tuntuu kummalliselta.
Minusta monet hintelät, sporttiset miehet on erittäin kuumia.
Olen itse myös leveäharteinen ja jokseenkin raskasrakenteinen. Ei ota minun itsetunnolle miehen hintelyys. Joskus jopa mietin, tykkäisikö sellainen mies alistusleikeistä, joissa minä vien ja mies vikisee. Vapaaehtoisesti tietysti. :)
Tule istumaan kasvoilleni, vaikka en olekaan hintelä, mutta mies kuitenkin. Saat moittia minua samalla ja pois nouset kasvoiltani vasta kun laukeat kunnolla. Rivoa uutta vuotta 2025 🤗.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori Jude Law
Hämmentävän kaunis. Harmi että ihmiset muuttuvat rumiksi ikääntyessä.
En nyt sanois Jude Lawia rumaksi vieläkään. Muuten suurin osa ihmisistä rumia tuohon ikään
Paha sanoa, kun eri ihmisissä viehättävät eri ominaisuudet. Jossakussa vetoaa maskuliinisuus, toisessa herkkyys. Voin nähdä jotain upeaa useimmissa tapaamissani ihmisissä, iästä ja sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät, laihat, silmälaseja käyttävät miehet. Sellaiset tiedemiehen oloiset. Hiljaiset, älykkäät.
Oletko itse minkä näköinen? Kirjastotäti tyyppinen hiljainen hissukka? Aika moni puoliso muistuttaa toisiaan niin siitä johtui mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jolla on kiva hymy ja hymyilee mulle 😊
Miksi vihaisesti mutta kiimaisesti tuijottava, ujo normimies ei käy? Ainako pitää olla supliikkimies?
Ikääntyminen ei kyllä sovi sen enempää miehille kuin naisillekaan. Oma ihanteeni ulkonäkönsä puolesta olisi myös tässä ketjussa jo aiemmin mainittu David Bowie, koska hän oli upea vielä vanhuksenakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät, laihat, silmälaseja käyttävät miehet. Sellaiset tiedemiehen oloiset. Hiljaiset, älykkäät.
Oletko itse minkä näköinen? Kirjastotäti tyyppinen hiljainen hissukka? Aika moni puoliso muistuttaa toisiaan niin siitä johtui mieleen.
Itse olen sellainen luonnollinen ja vaatimattoman näköinen. Pitkät hiukset ja rakastan mekkoja. Kai minä kirjastoon hyvin sopisin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon heikkona punapäihin.
Itsellä oli nuorempana kuparin punaiset hiukset ja joillain naisilla oli fetissi minun hiuksiini, oli jo ehkä vähän pelottavaakin. Nyt vanhemmiten tummentunut onneksi, en haluaisi että nainen on minun kanssa pelkästään hiusteni värin takia
Vierailija kirjoitti:
Ikääntyminen ei kyllä sovi sen enempää miehille kuin naisillekaan. Oma ihanteeni ulkonäkönsä puolesta olisi myös tässä ketjussa jo aiemmin mainittu David Bowie, koska hän oli upea vielä vanhuksenakin.
Tässä taas hieno esimerkki naisen ajatusmaailmasta. Ikääntyminen ei sovi miehille ja antaa samalla esimerkin kuinka ikääntynyt Bowie oli upea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jolla on kiva hymy ja hymyilee mulle 😊
Miksi vihaisesti mutta kiimaisesti tuijottava, ujo normimies ei käy? Ainako pitää olla supliikkimies?
Ei tarvii, mutta kuolan pitää vielä valua suusta niin kiihottavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas hieno esimerkki naisen ajatusmaailmasta. Ikääntyminen ei sovi miehille ja antaa samalla esimerkin kuinka ikääntynyt Bowie oli upea.
Sinä et ole Bowie eikä yksikään suomimies.
Minun miesmakuni on ollut samanlainen pikkutytöstä lähtien, jolloin ihastuin silloiseen pääministeriin Mauno Koivistoon: tummat hiukset, lempeän komeat kasvot, aika pitkä, normaalivartaloinen, kasvot ilmentävät myös huumorintajua ja leikkimielisyyttä. Luonne tietty tärkein, mutta em. tyyppisiin miehiin olen kiinnittänyt huomiota ja kumma kyllä myös tuollaiset miehet ovat huomanneet minut usein.
Mukava, toiset huomioonottava, vastavuoroisuutta harjoittava, huumorintajuinen, älykäs, keskustelutaitoinen, sivistynyt, tykkää nörtätä kanssani, kokkaus- ja leipomistaitoinen, hyötyliikuntaa harrastava, kokee merkityksellisyyttä elämässään niin, ettei minun tarvitse olla se merkitys. Kiltit silmät.
Keski-ikäisenä kaikki elähtävät, miehet ja naiset. Ellei ole joku tehovoide. Hormonit muuttuvat hieman. Entinen on taakse jäänyt. Mielikuvitus komistaa ja kaunistaa. Miesten luonne katkeroituu, ellei muutama ole irti siitä. Ja naisia pelottaa. Ja parempi maailma on kaukana, elleivät ihmiset herää.
Norman Bates?