Miesihanteeni on vaalea hiuksinen mies, jolla isot silmät. Millainen mies on sun makuun?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nainen valitsee isänsä näköisen miehen. Oma pitkäaikainen mies ja aikaisemmat seurustelukumppanit ovat olleet pitkiä ja tummatukkaisia. (koska itse olen lyhyt, kai sitten kompensaatioksi on tullut valittua pitkiä miehiä). Tai valittua on ehkä väärä ilmaisu, ovat vain viehättäneet enemmän.
Ei tule mieleen ketään, jolla olisi isänsä näköinen mies.
Noin 180 cm, noin 80 kg, harteikas, ryhdikäs, atleettinen, puhdas, hyväntuoksuinen, hyvät hampaat, tummat taipuisat hiukset, sänki, korkeat poskipäät, hyvä iho, tuuheat kulmakarvat ja ripset, säännölliset piirteet, täyteläiset huulet, siniset tai vihreät silmät, älykäs katse.
Luonne sitten toisella kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät, laihat, silmälaseja käyttävät miehet. Sellaiset tiedemiehen oloiset. Hiljaiset, älykkäät.
Juuri tällaiset vetoavat minuunkin eniten.
Kuten joku taisi mainita, Jude Law nuorena edustaisi jonkinlaista ihannemiestä ulkonäön puolesta. Toinen esimerkki voisi olla Lauri Tilkanen tai sitten Shaun Evans sarjassa Nuori Morse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nainen valitsee isänsä näköisen miehen. Oma pitkäaikainen mies ja aikaisemmat seurustelukumppanit ovat olleet pitkiä ja tummatukkaisia. (koska itse olen lyhyt, kai sitten kompensaatioksi on tullut valittua pitkiä miehiä). Tai valittua on ehkä väärä ilmaisu, ovat vain viehättäneet enemmän.
Ei tule mieleen ketään, jolla olisi isänsä näköinen mies.
Huolestuttavaa. Miten ja millä perustein ihmiset pariutuvat?
Pitkä, hoikka, venytetyt korvanlehtilävistykset, isot silmät, tummat tai shokkiväreillä värjätyt hiukset, ei partaa, tatuoitu, älykäs, hauska, luotettava ja rehellinen.
Rakastuin kuitenkin reilu 180cm parrakkaaseen, hieman lihavaan, luonnostaan punatukkaiseen mieheen, jolla ei ole lävistyksiä tai tatuointeja. On kuitenkin älykäs, hauska, luotettava ja rehellinen.
N180cm
Vierailija kirjoitti:
Pitkä, tumma ja itsevarma toimii aina
Kuulostaa hirveältä.
Minun juttuni on kaljut miehet. Siihen iloiset silmät ja lämmin hymy. Aah.
Sellainen tanakka ja kunnon parta. Siis hyvin hoidettu, tuuhea, miehekäs parta. Hiuksilla ei ole niin väliä. Miehekäs ja lempeä.
Tummat hiukset, ruskeat silmät ja harteikas. On oltava syntyperäinen suomalainen. Muutama tuollainen tapaus on saanut sukat pyörimään jaloissa. Kaljut ei ole mun juttu, vaikka olisivatkin mukavia.
Tummahiuksinen, nauravasilmäinen, huumorintajuinen ja tekevä.