Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (19540)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi tuntuu kummalliselta, mihin ihmeeseen minua tarviit. Anonyymejä pälisijöitä on vaikka millä mitalla, joten jos tarve on keskustelulle, olen tarpeeton.
Olet umpitollo ja harhainen näätä. Kaikkea pahaa sinulle.
Harhainen näätä 🤣
Tuleeko vielä muita haukkumisia? Sanavarastosi on aika likainen. Suosittelen siivoamaan.
Tarvittaessa voin laittaa tulemaan. Ihan kokeiluna, kauanko menee, ennen kuin harhainen näätä tajuaa, että jos hän täällä vinkuu ja syyttelee toisia, välillä suoraan vastauksena viestiin tai ihan noin yleisesti, samaa kohtelua tulee takaisin. Umpitollo kun on, ei sitä vaikuta auttamatta tajuavan. Tai on lisäksi vielä niin pa+kiainen, ettei piittaa, kunhan saa oksennella pitkin ketjua itse.
Huvittavin olet sinä, kun raivoat mulle, mutta jos se mieltäsi helpottaa, anna tulla vain. Kannattaa varmaan noudattaa omia neuvojaan eikä ottaa niin tosissaan anonyymejä viestejä.
Ja haukkumisen
oli minulta kaikki.
Ja pierujutut minulta. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea pahaa olet mulle aiheuttanutkin, että ei jäänyt vain toivomisen asteelle.
Sinun olemassa olo on sellainen loukkaus kaikkia muita kohtaan, ettet pysty saamaan samalla mitalla takaisin.
😁😁😁 Mene haukkaamaan happea ulos, niin laskee kierrokset.
Kun tunnemme, tiedämmä, ymmärrämme ja hallitsemme itsemme, uskomme itseemme niin muutkin uskovat meihin.
Vierailija kirjoitti:
Korjaan sittenkin
oli minulta. x
Älä viitsi.
En piittaa
anonyymeistä viesteistä.
Hullu syyttelijä en minä,
enkä omi viestejä.
Minulta vain pierujutut. x
Raivoajaa ei tarvitse kuin silittää, niin raivo yltyy.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän se hyökkii kaiket illat toisten viesteihin syyllistämään ja raivoaa jos sille tekee samaa. Ihan sama, reagoiko kukaan tai ei, aina sama meno.
Pakita tai mene eteenpäin, mutta älä tuki oviaukkoa muilta🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän se hyökkii kaiket illat toisten viesteihin syyllistämään ja raivoaa jos sille tekee samaa. Ihan sama, reagoiko kukaan tai ei, aina sama meno.
Olet ainut, joka raivoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, ainoastaan Sinun takiasi jaksan lukea tätä torailua, jonka seassa saattaa kuitenkin olla helmiä. Sellainen sinäkin taidat olla.. 😍
Helmet poimitaan mukaan.
Peräreiältä poimit kihomatoja.
Vierailija kirjoitti:
Pakita tai mene eteenpäin, mutta älä tuki oviaukkoa muilta🤭
Ei minulta. Jos häneltä, niin sanon, että kysy ensin puolison mielipidettä ennen kuin liehittelet kolmansia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ainut, joka raivoaa.
Hoitaja tuo ihan kohta lääkkeet ja pääset päiväunille. Koeta jaksaa siihen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, ainoastaan Sinun takiasi jaksan lukea tätä torailua, jonka seassa saattaa kuitenkin olla helmiä. Sellainen sinäkin taidat olla.. 😍
Helmet poimitaan mukaan.
Peräreiältä poimit kihomatoja.
Kerro lisää kauniista mielestäsi. Huomenna taas hävettää, mutta anna tulla, että hävettää vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Nyt haluaisin vain sitä yksityisopetusta 🥵
Kelpaisi mulleki, mutta hän ei taida olla todellinen.
Ovi on harha. Ehkä minäkin. Tukkeena on nyt jokin muu, olisko s(e)inä?
Sinun olemassa olo on sellainen loukkaus kaikkia muita kohtaan, ettet pysty saamaan samalla mitalla takaisin.