Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (19540)
Kevät töitä riittää, mutta meni syteen taikka saveen, sama kaipaus kulkee seuralaisena edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ihanille naisille jotka ovat kulkeneet polullani tukien, oppettaen ja auttaen💚 Ootte mulle tärkeitä.
Näin minäkin
elämäni voimanaisista
ajattelen. Olen monitaitoisten,
tyylikkäiden, sivistyneiden,
Viisaiden Naisten kasvattama.
Heidän arvonsa minun silmissäni
kasvaa yhä vain.
Vuosi vuodelta.. post morten. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa. Kaivattu suuttuu mulle, jos nyt pakitan. Eikä ole kiva ihminen suuttuneena. Kunpa maa nielisi mut.
Onpa suurikin yllätys, että pakitat.
En ole sanonut niin. Voin olla niin nynny, etten saa sanottua sitä kaivatulle.
Tekeydyt nynnyksi tai koetat provosoida. Jos yksiselitteisesti tietäisit, mitä haluat, et "nynnyilisi". En usko, että lopulta kyse on suuntaan tai toiseen uskalluksen puutteesta vaan ristiriitaisista toiveista.
Mortem. Huomasittehan? 🧐
Seppåilin jälleen pikkuisen.
-🥸-
Ja kyllä, jos sanoisin, että ota tai jätä, sinä jättäisit minut ja pitäisit omasi. Sitä ei muuta mikään aika, vaikka kuinka puhut hiljaa etenemisestä ja kypsyttelystä. Sen ovat vuodet näyttäneet.
Siksi tuntuu kummalliselta, mihin ihmeeseen minua tarviit. Anonyymejä pälisijöitä on vaikka millä mitalla, joten jos tarve on keskustelulle, olen tarpeeton.
Herutella voi seksiketjuissa.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä sananvapaustaistelija Päivi Räsäselle. Olen puolellasi, vaikka en jaa vakaumustasi.
t. Ateisti
Samoin minä. Päivin juttujen sisältö on usein sontaa, mutta hänen tässä tapauksessa olen vahvasti hänen puolellaan sikäli, että syytös ja tuomio on väärä. Täydellistä idiotisimia on ollut tuhlata resursseja valtiolta hänen tapaukseensa tällä tavalla. Rikosta ei tapahtunut. Agnostikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa. Kaivattu suuttuu mulle, jos nyt pakitan. Eikä ole kiva ihminen suuttuneena. Kunpa maa nielisi mut.
Tekeydyt nynnyksi tai koetat provosoida. Jos yksiselitteisesti tietäisit, mitä haluat, et "nynnyilisi". En usko, että lopulta kyse on suuntaan tai toiseen uskalluksen puutteesta vaan ristiriitaisista toiveista.
Mutta jos en tee mitään, olisin sit vähän niinku lemmikin asemassa, täysin riippuvainen kaivatusta ainakin aluksi, ja se olis ahdistavaa. Ja miljoona muutakin juttua tähän liittyen on vähintäänkin ahdistavaa ajatuksen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Siksi tuntuu kummalliselta, mihin ihmeeseen minua tarviit. Anonyymejä pälisijöitä on vaikka millä mitalla, joten jos tarve on keskustelulle, olen tarpeeton.
Olet umpitollo ja harhainen näätä. Kaikkea pahaa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos en tee mitään, olisin sit vähän niinku lemmikin asemassa, täysin riippuvainen kaivatusta ainakin aluksi, ja se olis ahdistavaa. Ja miljoona muutakin juttua tähän liittyen on vähintäänkin ahdistavaa ajatuksen tasolla.
En ymmärrä, miten sinusta tulee lemmikki, jos et kerro hänelle pakittavasi.
Treffeillä ulkonäkömme paljastaa elintapamme.
Treffeillä puheemme paljastaa arvomme
Parisuhteessa tekomme paljastaa että olemme lunastaneet luottamuksen
Eroamme koska olemme valehdelleet
Aurinkoista iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhainen näätä 🤣
Tuleeko vielä muita haukkumisia? Sanavarastosi on aika likainen. Suosittelen siivoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Treffeillä ulkonäkömme paljastaa elintapamme.
Treffeillä puheemme paljastaa arvomme
Parisuhteessa tekomme paljastaa että olemme lunastaneet luottamuksen
Eroamme koska olemme valehdelleet
Miksi sitten patologinen valehtelija on edelleen naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhainen näätä 🤣
Tuleeko vielä muita haukkumisia? Sanavarastosi on aika likainen. Suosittelen siivoamaan.
Anteeksi nyt vain
että korjaan:
Ei minulta. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhainen näätä 🤣
Tarvittaessa voin laittaa tulemaan. Ihan kokeiluna, kauanko menee, ennen kuin harhainen näätä tajuaa, että jos hän täällä vinkuu ja syyttelee toisia, välillä suoraan vastauksena viestiin tai ihan noin yleisesti, samaa kohtelua tulee takaisin. Umpitollo kun on, ei sitä vaikuta auttamatta tajuavan. Tai on lisäksi vielä niin pa+kiainen, ettei piittaa, kunhan saa oksennella pitkin ketjua itse.
Kaikkea pahaa olet mulle aiheuttanutkin, että ei jäänyt vain toivomisen asteelle.
Korjaan sittenkin
oli minulta. x