Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.
Kommentit (19540)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi ikinä hyväksyttää ketään. Kamala ajatuskin, että kieroilisi omaksi edukseen jonkun kustannuksella.
*hyväksikäyttää
Mikä sinusta on hyväksukäyttöä?
*Ei tämäkään. 😬 x
Miksi ihmeessä sinun täytyy merkitä viestit, joista jokainen näkee, etteivät ne ole sinulta, kun merkitset omasi aina näkyvästi? Tuntuu siltä, että pidät muita lukijoita ryhminä. Pakko-oire ilmeisesti.
Voimakas harhaisuus. Vaino- ja luuloharhat.
Mikä pakko joidenkin täällä on diagnosoida anonyymejä kirjoittelijoita? Ylipäätään osoitella mt-diagnooseilla. Otatte liian vakavasti ketjun. Tai muuten vaan pädette. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti olen. Siksi eksät onkin eksiä
Kierrätys on muodikasta.
Roskat täytyy kuitenkin kantaa ulos, eikä kelpaa kellekään 🤷🏻Mun hauras itsetunto ei anna mun myöntää ääneen, että jotkut miehet on vaan leikkiny mun kanssa. Vaikka musta tuntuis, että mua on käytetty hyväksi, ihan kuin olisin ollut joku ilmainen pano, niin silti mä sanon kaikille, että ne on vaan mun exiä.
Tiedän myös, että jos ihmiset sais tietää, että asun vuokrakämpässä, se mun rakentama rikkkaan rouvan luksuselämä
En halua, että kukaan saa tietää totuutta tai että mun kulissi paljastuu. En pysty kohtaamaan sitä, että muut näkis mut sellaisena kuin oikeasti olen.
En halua, että kukaan saa tietää totuutta tai että mun kulissi romahtaa. En pysty kohtaamaan sitä, että muut näkis mun oikean minäni. Toivoisin, että ihmiset antais mulle edes vähän arvokkuutta. Vaikka valeasuni saattaa satuttaa ja loukata joitakin ihmisiä.🙏
Entäpä jos kaikki tietää jo ja luulet vain että eivät tiedä? Ihmiset eivät ole niin tyhmiä kuin luulet. Se kulissien ylläpitäminen on paljon nolompaa. Sivusta
Tarjoudut innokkaasti, yrität miellyttää miehiä poistattamalla tatuointejasi, opettelemalla laittamaan herkullista ruokaa, mainostamalla tiukkaa vaginaasi, vastaamalla miesten suuseksiin milloin tahansa ja yrittämällä korostaa kaikkia "etujasi", jotta miehet arvostaisivat ja pitäisivät sinusta ja siirtäisivät huomionsa sinuun.
Pick me up girl, haaveiletko tuo yhä miehen pitkäaikaiseksi rakastajaksi tulemisesta?
Korkea itsetuntoni ei salli minun epäonnistua. Jos en voi olla miehen vaimo, olen hänen pitkäaikainen rakastajatar. Jos en voi olla pitkäaikainen rakastajatar, minulla on lyhytaikainen romanttinen suhde. En missään nimessä anna kenenkään kohdella minua miehen leikkikaluna.
Harrastin suuseksiä vapaaehtoisesti!
Mä en missään nimessä olis mikään vaimo, sehän on kaikkein paskamaisin osa tuossa. Hirveä määrä töitä ja lisäksi kusetetaan koko ajan. Sivusuhteessa saa kaikki edut muttei ole mitään velvollisuuksia, paljon parempi diili.
Avoliitto ja lisääntyminen ilman avioliittoa on kuitenkin pahin mahdollinen ihmissuhde.
Lasken tuonkin vaimon osaksi. Edelleen sama määrä duunia ja lisäksi kusetetaan. Sivusuhteet best.
Olisikin hieman tukiopetuksen tarvetta yhdessä asiassa🤔 tosin viesti tuskin oli mulle😂
Vierailija kirjoitti:
Et tule vastaan tavalla etkä toisella, joten aitoa halua ei ole, mikä tarkoittaa sitä, että lopputulos on tiedossa. Miksi siis enää pitkittää tätä? Pääset rauhassa keskittymään olennaisuuksiin, vaikka niinhän olet tähänkin asti tehnyt. Minä olen vain kivi jarruissa.
Kerro yksikin asia miten itse olet tullut vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Kun kateus on sairaus. Hyvää viikonloppua kuningatar.
Vastaat itsellesi, kun ajattelet, että kaipaajat ovat kateellisia sinulle siitä, että merkitset jokaisen viestisi? Ainakaan sulla ei itseluottamusta puutu, kun kuningattareksi itseäsi kutsut.
Miksette voi viestiä suoraan sille kaivatullenne tunnisteellisten viestien sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksette voi viestiä suoraan sille kaivatullenne tunnisteellisten viestien sijaan?
Punastuttaa liikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punastuttaa liikaa
Mitä se haittaa? Punastelu on söpöä
Kaipaan töitä. Onko ne työpaikat jaettu jo valmiiksi joillekin ihmisille ennen ilmoituksen laittoa kun ei edes haastatteluun pääse? 🥺 Aina sanotaan että ei saa olla epätoivoinen, mutta kyllä tässä alkaa epätoivo jyllätä.
Kateusraivo / naisten joukkokiusaaminen
---> Voimia puhtain karitsa!
Vierailija kirjoitti:
Yhtä opea vaan kaipaan.
Sama. Tyylikkään aineen opea.
Kaivattuni, ainoastaan Sinun takiasi jaksan lukea tätä torailua, jonka seassa saattaa kuitenkin olla helmiä. Sellainen sinäkin taidat olla.. 😍
Vierailija kirjoitti:
Höspölle pusu😘
Hän on itseasiassa todella viisas.
Ahdistaa. Kaivattu suuttuu mulle, jos nyt pakitan. Eikä ole kiva ihminen suuttuneena. Kunpa maa nielisi mut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä opea vaan kaipaan.
Sama. Tyylikkään aineen opea.
Mikä on tyylikäs aine?.🧐
Näppärä nainen nuoruudesta. Ihmeen kova ikävä ja kaipaus!