Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (19540)
Tarvitsisin apua tämän päivän puhteisiin. Missä on ne miehet juuri silloin kun apua tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani. 🤗🧡
Minäkö.
Eikä tämä.
Lapsella ei ole muuta kuin sinut. Olet hänen ainoa turva ja huolenpitäjä. Hän tarvitsee sinua. Käsittele tunteesi. Se että isä hylkää lapsensa ei tarkoita että lapsessa olisi jotain vikaa! Pässi mies vaan kyseessä. Jos taas omat ajatuksesi ovat tuollaisia, kaduttaa etkä pääse asian yli, olisko syytä ihan itse ottaa lasuun yhteys. Toivon vilpittömästi, että tuo sinun tunne katumuksesta on vain hetken päähän pistos.
Vierailija kirjoitti:
Olet kaunis, keski-ikäinen ruotsinkielinen erityisopettaja Helsingistä 💞
vaalea vai tumma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä ja julkaise joka päivä ainakin yksi omaan tyyliisi sopiva provosoiva artikkeli osoittaaksesi, ettet ole tehnyt itse murhaa mielenterveysongelmien vuoksi.
En tosiaan ole tehnyt itse murhaa enkä pyytänyt kenenkään muunkaan tekemään, kun en edes tiedä, kenet on hurmattu. Syytön minä siihen olen.
Ei minun. Poistun nyt..
🧡🐻🗿🙋x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti olen. Siksi eksät onkin eksiä
Kierrätys on muodikasta.
Roskat täytyy kuitenkin kantaa ulos, eikä kelpaa kellekään 🤷🏻Mun hauras itsetunto ei anna mun myöntää ääneen, että jotkut miehet on vaan leikkiny mun kanssa. Vaikka musta tuntuis, että mua on käytetty hyväksi, ihan kuin olisin ollut joku ilmainen pano, niin silti mä sanon kaikille, että ne on vaan mun exiä.
Tiedän myös, että jos ihmiset sais tietää, että asun vuokrakämpässä, se mun rakentama rikkkaan rouvan luksuselämä
En halua, että kukaan saa tietää totuutta tai että mun kulissi paljastuu. En pysty kohtaamaan sitä, että muut näkis mut sellaisena kuin oikeasti olen.
En halua, että kukaan saa tietää totuutta tai että mun kulissi romahtaa. En pysty kohtaamaan sitä, että muut näkis mun oikean minäni. Toivoisin, että ihmiset antais mulle edes vähän arvokkuutta. Vaikka valeasuni saattaa satuttaa ja loukata joitakin ihmisiä.🙏
Entäpä jos kaikki tietää jo ja luulet vain että eivät tiedä? Ihmiset eivät ole niin tyhmiä kuin luulet. Se kulissien ylläpitäminen on paljon nolompaa. Sivusta
Tarjoudut innokkaasti, yrität miellyttää miehiä poistattamalla tatuointejasi, opettelemalla laittamaan herkullista ruokaa, mainostamalla tiukkaa vaginaasi, vastaamalla miesten suuseksiin milloin tahansa ja yrittämällä korostaa kaikkia "etujasi", jotta miehet arvostaisivat ja pitäisivät sinusta ja siirtäisivät huomionsa sinuun.
Pick me up girl, haaveiletko tuo yhä miehen pitkäaikaiseksi rakastajaksi tulemisesta?
Korkea itsetuntoni ei salli minun epäonnistua. Jos en voi olla miehen vaimo, olen hänen pitkäaikainen rakastajatar. Jos en voi olla pitkäaikainen rakastajatar, minulla on lyhytaikainen romanttinen suhde. En missään nimessä anna kenenkään kohdella minua miehen leikkikaluna.
Harrastin suuseksiä vapaaehtoisesti!
Mä en missään nimessä olis mikään vaimo, sehän on kaikkein paskamaisin osa tuossa. Hirveä määrä töitä ja lisäksi kusetetaan koko ajan. Sivusuhteessa saa kaikki edut muttei ole mitään velvollisuuksia, paljon parempi diili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi ikinä hyväksyttää ketään. Kamala ajatuskin, että kieroilisi omaksi edukseen jonkun kustannuksella.
*hyväksikäyttää
Mikä sinusta on hyväksukäyttöä?
*Ei tämäkään. 😬 x
Et tule vastaan tavalla etkä toisella, joten aitoa halua ei ole, mikä tarkoittaa sitä, että lopputulos on tiedossa. Miksi siis enää pitkittää tätä? Pääset rauhassa keskittymään olennaisuuksiin, vaikka niinhän olet tähänkin asti tehnyt. Minä olen vain kivi jarruissa.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsisin apua tämän päivän puhteisiin. Missä on ne miehet juuri silloin kun apua tarvitaan?
Siihen kykenevät auttamassa. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Et tule vastaan tavalla etkä toisella, joten aitoa halua ei ole, mikä tarkoittaa sitä, että lopputulos on tiedossa. Miksi siis enää pitkittää tätä? Pääset rauhassa keskittymään olennaisuuksiin, vaikka niinhän olet tähänkin asti tehnyt. Minä olen vain kivi jarruissa.
Vai ni.
Kun kateus on sairaus. Hyvää viikonloppua kuningatar.
Vierailija kirjoitti:
Näppärää.
Mikä niinku?
Vierailija kirjoitti:
Jostain taas tulit ajatuksiini. Tekisi niin mieli laittaa viestiä sulle, mutta pidättäydyn. Hyvää yötä joka tapauksessa 💕
En ole sen viestin arvoinen. Siltä minusta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka keskusteluyhteys on katkolla, muu yhteys ei ole osoittanut katkeamisen merkkejä.. 🥹
Se on merkillistä, vaikka tämä on kauniisti sanottuna vaiheikasta.
Ainakaan ei tarvii miettiä, onko elossa vai ei..
Mitenhän keho kestää jatkuvaa rakastumistilaa, kun sen ei pitäisi kestää kuin kuukausista pariin vuoteen?
Ei pahin sekoamisvaihe luultavasti kestäkään yli kahta vuotta 😅 Joko katoaa tai muuttuu rauhallisemmaksi.
Kyllä kestää paljon pidempäänkin. Ja yksipuolisesto verottaa voimia ja terveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti olen. Siksi eksät onkin eksiä
Kierrätys on muodikasta.
Roskat täytyy kuitenkin kantaa ulos, eikä kelpaa kellekään 🤷🏻Mun hauras itsetunto ei anna mun myöntää ääneen, että jotkut miehet on vaan leikkiny mun kanssa. Vaikka musta tuntuis, että mua on käytetty hyväksi, ihan kuin olisin ollut joku ilmainen pano, niin silti mä sanon kaikille, että ne on vaan mun exiä.
Tiedän myös, että jos ihmiset sais tietää, että asun vuokrakämpässä, se mun rakentama rikkkaan rouvan luksuselämä
En halua, että kukaan saa tietää totuutta tai että mun kulissi paljastuu. En pysty kohtaamaan sitä, että muut näkis mut sellaisena kuin oikeasti olen.
En halua, että kukaan saa tietää totuutta tai että mun kulissi romahtaa. En pysty kohtaamaan sitä, että muut näkis mun oikean minäni. Toivoisin, että ihmiset antais mulle edes vähän arvokkuutta. Vaikka valeasuni saattaa satuttaa ja loukata joitakin ihmisiä.🙏
Entäpä jos kaikki tietää jo ja luulet vain että eivät tiedä? Ihmiset eivät ole niin tyhmiä kuin luulet. Se kulissien ylläpitäminen on paljon nolompaa. Sivusta
Tarjoudut innokkaasti, yrität miellyttää miehiä poistattamalla tatuointejasi, opettelemalla laittamaan herkullista ruokaa, mainostamalla tiukkaa vaginaasi, vastaamalla miesten suuseksiin milloin tahansa ja yrittämällä korostaa kaikkia "etujasi", jotta miehet arvostaisivat ja pitäisivät sinusta ja siirtäisivät huomionsa sinuun.
Pick me up girl, haaveiletko tuo yhä miehen pitkäaikaiseksi rakastajaksi tulemisesta?
Korkea itsetuntoni ei salli minun epäonnistua. Jos en voi olla miehen vaimo, olen hänen pitkäaikainen rakastajatar. Jos en voi olla pitkäaikainen rakastajatar, minulla on lyhytaikainen romanttinen suhde. En missään nimessä anna kenenkään kohdella minua miehen leikkikaluna.
Harrastin suuseksiä vapaaehtoisesti!
Mä en missään nimessä olis mikään vaimo, sehän on kaikkein paskamaisin osa tuossa. Hirveä määrä töitä ja lisäksi kusetetaan koko ajan. Sivusuhteessa saa kaikki edut muttei ole mitään velvollisuuksia, paljon parempi diili.
Avoliitto ja lisääntyminen ilman avioliittoa on kuitenkin pahin mahdollinen ihmissuhde.
Ei x.