Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (19540)

Vierailija
19001/19540 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei olis pitänyt sanoa niitä sanoja. Musta tuli leväperäinen sen takia.

Vierailija
19002/19540 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tutustua kaivattuun.Lienee liikaa pyydetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19003/19540 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä irl.

Vierailija
19004/19540 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ei olisi pitänyt harrastaa seksiä kanssasi. Nyt tajuan, että se oli virhe.

Kadun tämän lapsen saamista.

Olisit voinut harrastaa seksiä kera ehkäisyn.

Vierailija
19005/19540 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg muru miksi oot niin kuuma

Vierailija
19006/19540 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä sinua estää?

Vierailija
19007/19540 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ajatuksissani. 🤗🧡

Vierailija
19008/19540 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä ja julkaise joka päivä ainakin yksi omaan tyyliisi sopiva provosoiva artikkeli osoittaaksesi, ettet ole tehnyt itse murhaa mielenterveysongelmien vuoksi.

Vierailija
19009/19540 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko minulle vihainen? 😢 Justiinsa kun lepytin sinut niin sitten taas kävi mitä kävi.

Vierailija
19010/19540 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin reipas saisinko reippauspalkinnon.

Vierailija
19011/19540 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi ollut hyvä liitto ja olisin sitoutunut siihen, en olisi alkanut ruokkimaan ihastusta tai liehittelemään. Siten en olisi päätynyt tilanteeseen, jossa on kaksi ihmistä, joita rakastan. Mutta tilanne on hypoteettinen, joten voin vain arvioida, kun en ole kokenut tilannettasi tai sitä, miten paljon tunteet vievät.

Mä kommentoin sivusta vaan, että jos ihminen välittää toisesta ihmisestä ja huomaa hänen olevan pulassa, niin on varmaan aika vaikea olla puuttumatta. Tai kun kohtaa tutun jossain yllättäen niin olis outoa olla tervehtimättä. Vai niinkö se menee että jos kahdella ihmisellä on menneisyys ja kemiaa, niin pitää olla hiljaa vaikka olis samassa huoneessa ja esittää ettei tunne toisiaan. Tätä esitystähän tässä on vissiin ollut nyt aika monta viikkoa meneillään muttei näytä siltä että kukaan olisi silti tyytyväinen. Joten mitä pitäisi tehdä? Saanko minä kirjoittaa omia juttujani täällä vai pitäisikö esittää etten ole olemassa? T. Total glitch

Vierailija
19012/19540 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P

Moi 💙💙💙💙💙 (M)

Vierailija
19013/19540 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja jaksamista Päivi R.

Vierailija
19014/19540 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä ja julkaise joka päivä ainakin yksi omaan tyyliisi sopiva provosoiva artikkeli osoittaaksesi, ettet ole tehnyt itse murhaa mielenterveysongelmien vuoksi.

En tosiaan ole tehnyt itse murhaa enkä pyytänyt kenenkään muunkaan tekemään, kun en edes tiedä, kenet on hurmattu. Syytön minä siihen olen.

Vierailija
19015/19540 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kaunis, keski-ikäinen ruotsinkielinen erityisopettaja Helsingistä 💞 

Vierailija
19016/19540 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti olen. Siksi eksät onkin eksiä

Kierrätys on muodikasta.

Roskat täytyy kuitenkin kantaa ulos, eikä kelpaa kellekään 🤷🏻

Mun hauras itsetunto ei anna mun myöntää ääneen, että jotkut miehet on vaan leikkiny mun kanssa. Vaikka musta tuntuis, että mua on käytetty hyväksi, ihan kuin olisin ollut joku ilmainen pano, niin silti mä sanon kaikille, että ne on vaan mun exiä.

Tiedän myös, että jos ihmiset sais tietää, että asun vuokrakämpässä, se mun rakentama rikkkaan rouvan luksuselämä

En halua, että kukaan saa tietää totuutta tai että mun kulissi paljastuu. En pysty kohtaamaan sitä, että muut näkis mut sellaisena kuin oikeasti olen. 

En halua, että kukaan saa tietää totuutta tai että mun kulissi romahtaa. En pysty kohtaamaan sitä, että muut näkis mun oikean minäni. Toivoisin, että ihmiset antais mulle edes vähän arvokkuutta. Vaikka valeasuni saattaa satuttaa ja loukata joitakin ihmisiä.🙏

Eikä liity mitenkään mihinkään edellä 😅 saati ketjun otsikkoon

Tämä on erittäin olennaista; se on ainoa alusta, jota voin käyttää kommunikoidakseni heidän kanssaan.

Ei x.

Vierailija
19017/19540 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi ollut hyvä liitto ja olisin sitoutunut siihen, en olisi alkanut ruokkimaan ihastusta tai liehittelemään. Siten en olisi päätynyt tilanteeseen, jossa on kaksi ihmistä, joita rakastan. Mutta tilanne on hypoteettinen, joten voin vain arvioida, kun en ole kokenut tilannettasi tai sitä, miten paljon tunteet vievät.

Mä kommentoin sivusta vaan, että jos ihminen välittää toisesta ihmisestä ja huomaa hänen olevan pulassa, niin on varmaan aika vaikea olla puuttumatta. Tai kun kohtaa tutun jossain yllättäen niin olis outoa olla tervehtimättä. Vai niinkö se menee että jos kahdella ihmisellä on menneisyys ja kemiaa, niin pitää olla hiljaa vaikka olis samassa huoneessa ja esittää ettei tunne toisiaan. Tätä esitystähän tässä on vissiin ollut nyt aika monta viikkoa meneillään muttei näytä siltä että kukaan olisi silti tyytyväinen. Joten mitä pitäisi tehdä? Saanko minä kirjoittaa omia juttujani täällä vai pitäisikö esittää etten ole olemassa? T. Total glitch

Saat tehdä omat aloituksesta, kun tilanteesi ei liity omaani mitenkään.

Vierailija
19018/19540 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ei olisi pitänyt harrastaa seksiä kanssasi. Nyt tajuan, että se oli virhe.

Kadun tämän lapsen saamista.

Voin ottaa lapsesi ja kasvattaa sen 🥰 Jos on noin vaikeaa. Lapset on lahja. Älä mieti kuka sen isä on. Se on sinun lapsi. Kasvat ja kypsyt kun hoidat sitä ja laitat lapsen tarpeet omasi edelle. Kasvat rakastamaan. Toivottavasti. Lopussa kiitos seisoo.

Vierailija
19019/19540 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää viikonloppua Sanna 2.

Vierailija
19020/19540 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et häviä tässä mitään, mutta minä hävisin jo. Se tuntuu älyttömän pahalta, kun kaikki kuitenkin alkoi sinusta.