Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (18400)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muisto kun opiskelin 20 vuotiaana Ruotsissa.
Itse lähdin Suomeen kun olì kaksi kosijaa Ruotsissa. Oli kihlattu Suomessa. En tiedä teinkö virheen.
Hyvät muistot Ruotsista. Kent ja Cher soi eniten.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen jännite.
😭
Sitäkö jäät kaipaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Sinua on vain yksi kappale ja sekin varattu. Lisäksi uniikkikappaletta on käsiteltävä varoen tai se karkaa kokonaan ulottumattomiin. Olet minulle liian vaikeasti saatavissa, oikealle et. Toivottavasti pitää hyvänä. Kauniita unia.
Kannattaa ihastua identtisten kolmosten osapuoleen, on sitten 2 varaosaa jos ekan kanssa kusee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen jännite.
😭
Sitäkö jäät kaipaamaan?
Se on vahvasti yhteydessä romanttiseen.
sori sori sori sori sori sori sori sori sori sori sori sori sori sori sori sori sori
Vierailija kirjoitti:
Tietäispä aiotko mitään
En aio enää asettaa itseäni alttiiksi sun pelailulle. Sinä voit lähestyä jos enää uskallat.
Vierailija kirjoitti:
sori sori sori sori sori sori sori sori sori sori sori sori sori sori sori sori sori
Keneltä pyytelet anteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
menit liian nopeasti ohi😉
Oli kiire salille. Ja ehkä vähän jännitti.
Tänään? Eilen? Oli vähän kiire :)
Tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua on vain yksi kappale ja sekin varattu. Lisäksi uniikkikappaletta on käsiteltävä varoen tai se karkaa kokonaan ulottumattomiin. Olet minulle liian vaikeasti saatavissa, oikealle et. Toivottavasti pitää hyvänä. Kauniita unia.
Kannattaa ihastua identtisten kolmosten osapuoleen, on sitten 2 varaosaa jos ekan kanssa kusee.
Ai sekä odottaa jonossa minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exältä. Muna luiskahti vahingossa syvälle kakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ottanu sutkin mun ostoskoriin, jos sun kaks kaveria ei olis ollu siinä vieressä.
Koska?
Alkuillasta.
Tosiasia on, että voisin laittaa enemmänkin tunnistetta joihinkin kaipausviesteihini, mutta suurin este on myös se etten halua olla tyrkky. Se ei sovi tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂
Mulla on todella älykkäät lapset. Perivät adhd: n ja kaikkien yhdistelmän. Ei voi sille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat anteeksi. Jollei ollut mun vika. Jos oli et tietenkään saa anteeksi!
Kaikki vuodet oot vakuuttanut täällä että otat vielä yhteyttä mut eipä siltä näytä.
Ruotsi otti vastaan tonnikaupalla nat sien varastamaa kultaa sodan aikana. Voitteko kuvitella, nämä vaan rikastui rikastumistaan sen seurauksena, että nat sit halusi pistää ihmisiä päiviltä. Selkärangattomia nahjuksia vailla omaatuntoa.
Kunhan tiedotin. Ei ole mitään syytä ihailla ruotsia tai ruotsalaisia.