Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (18400)
Vierailija kirjoitti:
Haluat pitää etäällä, ja pysynkin.
Nope. Maksan sun taksin jos haluat tulla vaikka nyt kylään.
Romanssin ainekset on ainakin jo kasassa. :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä me sitte vielä ootellaan?
Vierailija kirjoitti:
Tässä on niin paljon ristiriitaisuuksia. Vaikka lähestyisinkin itse ja keksisin jonkun hyvän strategian, et varmasti pitäisi siitä. Olet itse siinä asemassa, että jos jotain tapahtuu, sinä lähestyt. Sinä tiedät milloin haluat, milloin voit. - lesbo
Pitäisin ihan mistä vaan lähestymisestä. Vuosien takasii ongelmii ei enää oo. Jos et niin sitten kai katsellaan mitä eteen osuu..? Toinen lesbo
Tammikuussa... Kuuluuko susta vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
menit liian nopeasti ohi😉
Oli kiire salille. Ja ehkä vähän jännitti.
Tänään? Eilen? Oli vähän kiire :)
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa niin rankasti, että tekee mieli vain ryypätä. Eniten oma tyhmyys, omat väärät valinnat, oma typerä luottamus vääriin ihmisiin.
Mun exäkö siellä itkee elämänsä kurjuutta?
Laita se korkki kiinni. Niin loppuu ne tyhmät valinnat.
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Ai vasta nyt?!
Vierailija kirjoitti:
Olisin ottanu sutkin mun ostoskoriin, jos sun kaks kaveria ei olis ollu siinä vieressä.
Koska?
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu enää.
Trollin vastauksia en tarvitse
Vierailija kirjoitti:
Jos molemmat ei tunne samoin..
Sitten ei tunne.
Svedupellet, velliperseet, ikinä joutuneet sot imaan kunnolla. Myivät rautamalmia minkä kerkesivät nat seille as etuotantoon, eli ovat merkittävästi osasyyllisiä nat sien tekosista ja sodan pitkittymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ottanu sutkin mun ostoskoriin, jos sun kaks kaveria ei olis ollu siinä vieressä.
Ne on aina ne kaksi kaveria, jotka pilaa kaiken. Sivusta
Tai puoliso 😂
Vierailija kirjoitti:
Svedupellet, velliperseet, ikinä joutuneet sot imaan kunnolla. Myivät rautamalmia minkä kerkesivät nat seille as etuotantoon, eli ovat merkittävästi osasyyllisiä nat sien tekosista ja sodan pitkittymisestä.
Väärä ketju.
Sinua on vain yksi kappale ja sekin varattu. Lisäksi uniikkikappaletta on käsiteltävä varoen tai se karkaa kokonaan ulottumattomiin. Olet minulle liian vaikeasti saatavissa, oikealle et. Toivottavasti pitää hyvänä. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Milloin pääsee tutustumaan?
Laukkaappa paikalle.
Odotatko vastausta? Odota vain rauhassa.