Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (13385)
Tämä on sinusta kiinni, olet ollut se vaikeuttava osapuoli. Asioista ei pitäisi tehdä liian vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
K-miehen haluaisin omakseni! Mustasukkainen olen, kun hän toisen oma on :(
Ei kannata olla mustasukkainen. Jos hän on toisen oma, sinun pitää olla ymmärtäväinen ja katsoa asiaa niin että se tapahtui ennen sinua. Tilanne han menee uudelleen arvioon, jos hänelläkin on tunteita. Toisen tunteet näkee siitä miten katsoo sinuun, eleistä ja ilmeistä ja siitä miten hän käyttäytyy sinua kohtaan. Jos teillä on jotain tarpeeksi tärkeää, asioita ei vain jätä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ketä sä kaipaat, täällä?
Kun vaan ensin tietäisin, onko kaivattu enää täällä.
En ole. Toivottavasti ei luule, että olen.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Toivottavasti ei luule, että olen.
Vai niin, olen myös poistumassa täältä tiettynä ratkaisun päivänä, ennen kuin uskon.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sinusta kiinni, olet ollut se vaikeuttava osapuoli. Asioista ei pitäisi tehdä liian vaikeaa.
Millä lailla hän on vaikeuttanut?
Vierailija kirjoitti:
34-miehellä Suomessa on nimi Kotivalo!
Onko kellään himatuikku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito rakkaus yllättää sut vielä kerran, miehelle.
En jaksa enää. Yksipuolinen rakkaus väsytti minut lopullisesti.
-####
Oletko varma että se oli yksipuolista?
Mokasin ja taisin menettää hänet. En osannut olla siten kuten rakasta ihmistä kohdellaan. Harmittaa. On ikävä. En pysty unohtamaan.
Ihanaa kun on puhelimet. Yhteyttä voi pitää yllä. Love is in the air.
Auringon säteitä lämmittämään toivon kaipaamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Mokasin ja taisin menettää hänet. En osannut olla siten kuten rakasta ihmistä kohdellaan. Harmittaa. On ikävä. En pysty unohtamaan.
Ota kullis kätees.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tiedät, että menetit?
iloa alkaneeseen viikkoon, tunnut lämpönä sydämessä, aina
Jaksan vielä toivoa kaivattuni näkemistä ensi viikolla.
Tiedän, että olen oikeassa paikassa, mutta silti niin väärässä. Olen pidemmällä kuin koskaan, mutta silti niin syvällä. Tätäkö tämä tarkoitti?
Ketä sä kaipaat, täällä?