Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (12350)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä taas ihailet kaivatussasi?
Varsinaisessa kaivatussa monia asioita; persoonaa, keskusteluyhteyttä, avoimuutta, sitkeyttä, kaunista sielua, huumorintajua, suoruutta mm.
Hieman on taipuvainen jankkaamiseen eräässä asiassa ja tarvitsee selkeitä rajoja sen osoittamiseen.
Varsinainen kaivattu? Entä mitä ihailet siinä toisessa kaivatussasi?
Vierailija kirjoitti:
Syyllistävät viestit ei ole multa. Olen liian alistunut ja ihastunut vankeudestani huolimatta.
Sama tilanne. En ole syyllistänyt kaivattuani koskaan, mutta toivottoman ihastunut ja hämmentynyt. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinaisessa kaivatussa monia asioita; persoonaa, keskusteluyhteyttä, avoimuutta, sitkeyttä, kaunista sielua, huumorintajua, suoruutta mm.
Hieman on taipuvainen jankkaamiseen eräässä asiassa ja tarvitsee selkeitä rajoja sen osoittamiseen.
Oletko häntä paljon vanhempi, onko jotain fantasioita rajoittaa ja ohjata? Sick.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mieliksi suostuin joskus, enää en.
Heh. Suostuit joskus. Minä olen suostunut vuosikausia hänen mielikseen, mutta kuten havaittavissa on, mitkään suostumiset eivät auta mitään. Vaikka noudattaisi satakohtaista ohjelmaa, siitä ei ole hyötyä, jos ajatus on vain pitää toinen häkissä.
Itse sinä siinä häkissä itseäsi pidät. Ovi on auki, kävele pois. Sun elämän valinnat on sun vastuulla, ei hänen.
Tuo ovesta ulos käveleminen on se vaikein kohta. Sivusta.
Ulos käveleminen ja irrottautuminen vähitellen. Sitten vain nopea harppaus, jos tilanne käy vaaralliseksi. Sivusta2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykäs.
Miten tulee esiin tämä älykkyys?
Osaa kävellä ja syödä purukumia samaan aikaan.
Tuo oli sivusta. En halua vastata.
Joo, vastasin puolestasi kalastelijalle ansaitsemallaan tavalla. Ole hyvä. Sama sivuilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman on taipuvainen jankkaamiseen eräässä asiassa ja tarvitsee selkeitä rajoja sen osoittamiseen.Varsinainen kaivattu? Entä mitä ihailet siinä toisessa kaivatussasi?
Missä toisessa??
En tunne ketään erikoisen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman on taipuvainen jankkaamiseen eräässä asiassa ja tarvitsee selkeitä rajoja sen osoittamiseen.Oletko häntä paljon vanhempi, onko jotain fantasioita rajoittaa ja ohjata? Sick.
Ei ole kyse mistään fantasioidta ja niiden toteuttamisesta, ei todellakaan.
Ikäkysymykseen en kommentoi.
Kyse on siitä, että en uskalla muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapteenille 🦄💞
Kiitos, jos minulle. 🤍
Kaivattu sydämessäni 24/7.
En kommentoi muissakaan ketjuissa
tänään. Siirryn toisaalle inspiroitumaan.
Kapteeni on mies.
Eipäs vaan sana netissä, kirjaimia.
Kaipaan niin paljon, että alkaa taas itkettää. Ei olisi pitänyt päästää mielikuvitusta tähän pisteeeseen. Olen ihan mahdoton. ;(
Hups! Ehitkö nähä pikku merkin? Sitä vaan että mulla on mies ikävä sua. Ja ota jo yhteyttä. Ainakin sekunnin verran ajattelit mua pakostaki jos ehit nähä 😂 jep aika lapsellista
Vierailija kirjoitti:
Se on ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Tsättäilet harhaisena netissä - sen uskallat!
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapteenille 🦄💞
Kiitos, jos minulle. 🤍
Kaivattu sydämessäni 24/7.
En kommentoi muissakaan ketjuissa
tänään. Siirryn toisaalle inspiroitumaan.
Kapteeni on mies.
Eipäs vaan sana netissä, kirjaimia.
Eipäs vaan tuo kaipaa miestä. Se on täällä selväsanaisesti lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ja tollot tenttaa harhaisena!
Eri
Vierailija kirjoitti:
Hups! Ehitkö nähä pikku merkin? Sitä vaan että mulla on mies ikävä sua. Ja ota jo yhteyttä. Ainakin sekunnin verran ajattelit mua pakostaki jos ehit nähä 😂 jep aika lapsellista
Lapsellista tosiaan sun käytös
Niinpä. Jos ei halua kuulla, mitä sanottavaa on, vaikea on kertoa.