Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (21629)

Vierailija
12261/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä taas ihailet kaivatussasi?

Varsinaisessa kaivatussa monia asioita; persoonaa, keskusteluyhteyttä, avoimuutta, sitkeyttä, kaunista sielua, huumorintajua, suoruutta mm. 

Hieman on taipuvainen jankkaamiseen eräässä asiassa ja tarvitsee selkeitä rajoja sen osoittamiseen. 

Oletko häntä paljon vanhempi, onko jotain fantasioita rajoittaa ja ohjata? Sick. 

Ei ole kyse mistään fantasioidta ja niiden toteuttamisesta, ei todellakaan. 
Ikäkysymykseen en kommentoi. 

Vierailija
12262/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, että en uskalla muuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12263/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kapteenille 🦄💞

 

Kiitos, jos minulle. 🤍

Kaivattu sydämessäni 24/7. 

En kommentoi muissakaan ketjuissa

tänään. Siirryn toisaalle inspiroitumaan.

Kapteeni on mies.

Eipäs vaan sana netissä, kirjaimia.

Vierailija
12264/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep.

Vierailija
12265/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan niin paljon, että alkaa taas itkettää. Ei olisi pitänyt päästää mielikuvitusta tähän pisteeeseen. Olen ihan mahdoton. ;(

Vierailija
12266/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups! Ehitkö nähä pikku merkin? Sitä vaan että mulla on mies ikävä sua. Ja ota jo yhteyttä. Ainakin sekunnin verran ajattelit mua pakostaki jos ehit nähä 😂 jep aika lapsellista 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12267/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä, että en uskalla muuttaa.

Se on ymmärrettävää. 

Vierailija
12268/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä, että en uskalla muuttaa.

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12269/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä, että en uskalla muuttaa.

Tsättäilet harhaisena netissä - sen uskallat! 

Eri

Vierailija
12270/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kapteenille 🦄💞

 

Kiitos, jos minulle. 🤍

Kaivattu sydämessäni 24/7. 

En kommentoi muissakaan ketjuissa

tänään. Siirryn toisaalle inspiroitumaan.

Kapteeni on mies.

Eipäs vaan sana netissä, kirjaimia.

Eipäs vaan tuo kaipaa miestä. Se on täällä selväsanaisesti lukenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12271/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä, että en uskalla muuttaa.

Miksi?

Ja tollot tenttaa harhaisena!

Eri

Vierailija
12272/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko ilmoitusta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12273/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hups! Ehitkö nähä pikku merkin? Sitä vaan että mulla on mies ikävä sua. Ja ota jo yhteyttä. Ainakin sekunnin verran ajattelit mua pakostaki jos ehit nähä 😂 jep aika lapsellista 

Lapsellista tosiaan sun käytös

Vierailija
12274/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on se oikea -ilmiöstä. Tiedetään että nyt se on menoa. Ja se jännittää. 

 

Faktantarkastaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12275/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko ilmoitusta? 

Mistä?

Vierailija
12276/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä, että en uskalla muuttaa.

Miksi?

Ja tollot tenttaa harhaisena!

Eri

Ei tässä mitään harhailla, kysyin vaan mielenkiinnosta.

Vierailija
12277/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good evening!

Vierailija
12278/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hups! Ehitkö nähä pikku merkin? Sitä vaan että mulla on mies ikävä sua. Ja ota jo yhteyttä. Ainakin sekunnin verran ajattelit mua pakostaki jos ehit nähä 😂 jep aika lapsellista 

Joo. Laitoin ykkösen vaiks sul oli risti. 😭

Vierailija
12279/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hups! Ehitkö nähä pikku merkin? Sitä vaan että mulla on mies ikävä sua. Ja ota jo yhteyttä. Ainakin sekunnin verran ajattelit mua pakostaki jos ehit nähä 😂 jep aika lapsellista 

Lapsellista tosiaan sun käytös

No sä oot yhtä lapsellinen jos tulit täältä tarkistaan kirjoitinko tänne. Eli tasoissa ollaan. Mut et varmasti oo kaipaamani. Et ees tiiä mistä puhun. 

Vierailija
12280/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko ilmoitusta? 

Mistä?

No en sitä tänne kerro. 

Ketju on lukittu.