Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Kyse on siitä, että en uskalla muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapteenille 🦄💞
Kiitos, jos minulle. 🤍
Kaivattu sydämessäni 24/7.
En kommentoi muissakaan ketjuissa
tänään. Siirryn toisaalle inspiroitumaan.
Kapteeni on mies.
Eipäs vaan sana netissä, kirjaimia.
Kaipaan niin paljon, että alkaa taas itkettää. Ei olisi pitänyt päästää mielikuvitusta tähän pisteeeseen. Olen ihan mahdoton. ;(
Hups! Ehitkö nähä pikku merkin? Sitä vaan että mulla on mies ikävä sua. Ja ota jo yhteyttä. Ainakin sekunnin verran ajattelit mua pakostaki jos ehit nähä 😂 jep aika lapsellista
Vierailija kirjoitti:
Kyse on siitä, että en uskalla muuttaa.
Se on ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on siitä, että en uskalla muuttaa.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Kyse on siitä, että en uskalla muuttaa.
Tsättäilet harhaisena netissä - sen uskallat!
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapteenille 🦄💞
Kiitos, jos minulle. 🤍
Kaivattu sydämessäni 24/7.
En kommentoi muissakaan ketjuissa
tänään. Siirryn toisaalle inspiroitumaan.
Kapteeni on mies.
Eipäs vaan sana netissä, kirjaimia.
Eipäs vaan tuo kaipaa miestä. Se on täällä selväsanaisesti lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on siitä, että en uskalla muuttaa.
Miksi?
Ja tollot tenttaa harhaisena!
Eri
Vierailija kirjoitti:
Hups! Ehitkö nähä pikku merkin? Sitä vaan että mulla on mies ikävä sua. Ja ota jo yhteyttä. Ainakin sekunnin verran ajattelit mua pakostaki jos ehit nähä 😂 jep aika lapsellista
Lapsellista tosiaan sun käytös
Kyse on se oikea -ilmiöstä. Tiedetään että nyt se on menoa. Ja se jännittää.
Faktantarkastaja
Vierailija kirjoitti:
Tuliko ilmoitusta?
Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on siitä, että en uskalla muuttaa.
Miksi?
Ja tollot tenttaa harhaisena!
Eri
Ei tässä mitään harhailla, kysyin vaan mielenkiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Hups! Ehitkö nähä pikku merkin? Sitä vaan että mulla on mies ikävä sua. Ja ota jo yhteyttä. Ainakin sekunnin verran ajattelit mua pakostaki jos ehit nähä 😂 jep aika lapsellista
Joo. Laitoin ykkösen vaiks sul oli risti. 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hups! Ehitkö nähä pikku merkin? Sitä vaan että mulla on mies ikävä sua. Ja ota jo yhteyttä. Ainakin sekunnin verran ajattelit mua pakostaki jos ehit nähä 😂 jep aika lapsellista
Lapsellista tosiaan sun käytös
No sä oot yhtä lapsellinen jos tulit täältä tarkistaan kirjoitinko tänne. Eli tasoissa ollaan. Mut et varmasti oo kaipaamani. Et ees tiiä mistä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko ilmoitusta?
Mistä?
No en sitä tänne kerro.
Ei ole kyse mistään fantasioidta ja niiden toteuttamisesta, ei todellakaan.
Ikäkysymykseen en kommentoi.