Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (12328)
Mä en ole koskaan väittänyt
hömppäpalstoilla enkä IRL
olleeni suhteessa kaivattuuni.
Emme ole edes pussailleet,
saati seukanneet. Ei
mitään sellaista. Pysyn
tiukasti tosiasioissa. En
jatkossakaan avaudu
suhdeasioistani, vaikka kuinka
esimerkiksi menisin vielä
naimisiin. Somessa
jaan ihan muuta kuin
romanssi/erotiikkaosastoa
tai muuta 'lihasektoria.'
-x-
Vierailija kirjoitti:
Joka ikinen viesti täällä on harhaista kiihkoilua.
Siinä tapauksessa tuo viestisikin oli sellaista. Ja koska se oli harhaista kiihkoa, se ei ole totta. Teit siis tyhjäksi oman väitteesi joten koko kommenttisi oli täysin turha ja lähinnä haitaksi kuten sinäkin ihmisenä.
Saisipa Katjan kiihottumaan.
Ei yksin kannata murjottaa,
jos reilun kaverin mukaan saa.
Kaksin meillä on hauskaa niin,
koskaan ei jouduta suutuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokisin tragediana sen, jos joku päätyisi vuokseni avioeroon.. 😥 Poislukien liitot, joista on päästävä pois henkisen tai fyysisen väkivallan vuoksi 🥺
Tuo kyllä ja huomattavan järkyttävän iso tunteiden sekamelskahan sellaisesta aiheutuisi. Joka rauhallisesta pinnasta huolimatta muljuisi sisällä etsien paikkaansa mihin asettua. Paljon huonoa oloa, huolta, surua, syyllisyyttä, stressiä jne. Mutta toisaalta ihminen voi olla sellainen että reagoi vaikeisiin tilanteisiin siten, että toteaa itselleen että tässä ollaan sitten, mitä turhia suremaan, ride or die.
Ride or die tarkoittaa lojaalisuutta kaveria kohtaan.
Niin, eikö se tunne siitä just aiheudu että jos se toinen teki noin niin on ikuisesti hänelle velkaa sen.
Ei.
Aiheutuu. Muttei negatiivisessa mielessä vaan siten kuin elämässä aiheutuu asioita että ne vaan on.
Ei. Et ymmärrä sanontaa ride or die. Ei se mitään.
Mä ymmärrän semmosen kun ride the lightning, liittyykö tohon? sivu
Eikä oon ymmärtänyt tuonkin väärin. Oon luullut että se on ride the light thing. Eli mikä vaan kevyttuote käy.
Mutta tarviiko siis olla polkupyörä tai hevonen jotta voi sanoa ride? Entä jos ei ole perussairauksia eikä voi olettaa heti kuolevansa? T. Se joka ei ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Kapteenille 🦄💞
Kiitos, jos minulle. 🤍
Kaivattu sydämessäni 24/7.
En kommentoi muissakaan ketjuissa
tänään. Siirryn toisaalle inspiroitumaan.
Mitä asiaa et voi sietää kaivatussasi?
Vierailija kirjoitti:
Haluan antaa sinulle iloa, mutta haluan myös itse sitä. Sinua ilahduttaa ketjukirjoittelu, minua ilahduttaa oikea kontakti, mutta et ole valmis siihen. Siksi ainut vaihtoehto on tyytyä asettamiisi ehtoihin.
Kukaan ei ole ikinä sanonut toiselle että hei kirjoitellaan siellä ja tarkoittanut tätä. Nevö evö. Se on uskalluksesi raami ja loput keksit siihen päälle sitä tukemaan. :0
Sivusta, kaikkien muiden tapaan.
Mitä taas ihailet kaivatussasi?
💛🌻 Ai niin vielä.
Anna Abreulle terveisiä. -E-
Kuka ei tykkäisi aloitteellisesta miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ikinen viesti täällä on harhaista kiihkoilua.
Siinä tapauksessa tuo viestisikin oli sellaista. Ja koska se oli harhaista kiihkoa, se ei ole totta. Teit siis tyhjäksi oman väitteesi joten koko kommenttisi oli täysin turha ja lähinnä haitaksi kuten sinäkin ihmisenä.
Voi nyt 🤦
Vierailija kirjoitti:
Mitä asiaa et voi sietää kaivatussasi?
monitahoisia ja monimutkaisia ja kuvakaan ei aina kerro koko totuutta.
Teoissa ei ollut mitään epäselvää.
Valehtelivat tapahtumista.
Ei voi luottaa. Enkä puhu käsitteellä kaivattu.
Onhan se selvää, että harhoja eksyy vähän joka viestiin kun anonyymit luulevat vielä tunnistavansa täysin heille anonyymeja. Tuota og E:täkin voisi joku helposti alkaa kopioimaan ja muut menisivät halpaan, ja hänellä sentään on todella tunnistettava tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokisin tragediana sen, jos joku päätyisi vuokseni avioeroon.. 😥 Poislukien liitot, joista on päästävä pois henkisen tai fyysisen väkivallan vuoksi 🥺
Tuo kyllä ja huomattavan järkyttävän iso tunteiden sekamelskahan sellaisesta aiheutuisi. Joka rauhallisesta pinnasta huolimatta muljuisi sisällä etsien paikkaansa mihin asettua. Paljon huonoa oloa, huolta, surua, syyllisyyttä, stressiä jne. Mutta toisaalta ihminen voi olla sellainen että reagoi vaikeisiin tilanteisiin siten, että toteaa itselleen että tässä ollaan sitten, mitä turhia suremaan, ride or die.
Niin, eikö se tunne siitä just aiheudu että jos se toinen teki noin niin on ikuisesti hänelle velkaa sen.
Ei.
Aiheutuu. Muttei negatiivisessa mielessä vaan siten kuin elämässä aiheutuu asioita että ne vaan on.
Ei. Et ymmärrä sanontaa ride or die. Ei se mitään.
Mä ymmärrän semmosen kun ride the lightning, liittyykö tohon? sivu
Eikä oon ymmärtänyt tuonkin väärin. Oon luullut että se on ride the light thing. Eli mikä vaan kevyttuote käy.
Mutta tarviiko siis olla polkupyörä tai hevonen jotta voi sanoa ride? Entä jos ei ole perussairauksia eikä voi olettaa heti kuolevansa? T. Se joka ei ymmärrä
Drive the horse, ride the bicycle? Enkussa se on se kun kuulostaa sopivalta. sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en pidä kovinkaan monta kaverina, ennemminkin hyvän päivän tuttuina.
Yritäks vähän kiihottaa muo