Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (21629)

Vierailija
12221/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokisin tragediana sen, jos joku päätyisi vuokseni avioeroon.. 😥 Poislukien liitot, joista on päästävä pois henkisen tai fyysisen väkivallan vuoksi 🥺

Tuo kyllä ja huomattavan järkyttävän iso tunteiden sekamelskahan sellaisesta aiheutuisi. Joka rauhallisesta pinnasta huolimatta muljuisi sisällä etsien paikkaansa mihin asettua. Paljon huonoa oloa, huolta, surua, syyllisyyttä, stressiä jne. Mutta toisaalta ihminen voi olla sellainen että reagoi vaikeisiin tilanteisiin siten, että toteaa itselleen että tässä ollaan sitten, mitä turhia suremaan, ride or die.

Ride or die tarkoittaa lojaalisuutta kaveria kohtaan.

Niin, eikö se tunne siitä just aiheudu että jos se toinen teki noin niin on ikuisesti hänelle velkaa sen.

Ei.

Aiheutuu. Muttei negatiivisessa mielessä vaan siten kuin elämässä aiheutuu asioita että ne vaan on.

Ei. Et ymmärrä sanontaa ride or die. Ei se mitään.

Mä ymmärrän semmosen kun ride the lightning, liittyykö tohon? sivu

Eikä oon ymmärtänyt tuonkin väärin. Oon luullut että se on ride the light thing. Eli mikä vaan kevyttuote käy. 

Mutta tarviiko siis olla polkupyörä tai hevonen jotta voi sanoa ride? Entä jos ei ole perussairauksia eikä voi olettaa heti kuolevansa? T. Se joka ei ymmärrä

Vierailija
12222/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapteenille 🦄💞

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12223/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapteenille 🦄💞

 

Kiitos, jos minulle. 🤍

Kaivattu sydämessäni 24/7. 

En kommentoi muissakaan ketjuissa

tänään. Siirryn toisaalle inspiroitumaan.

Vierailija
12224/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asiaa et voi sietää kaivatussasi?

Vierailija
12225/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan antaa sinulle iloa, mutta haluan myös itse sitä. Sinua ilahduttaa ketjukirjoittelu, minua ilahduttaa oikea kontakti, mutta et ole valmis siihen. Siksi ainut vaihtoehto on tyytyä asettamiisi ehtoihin.

Kukaan ei ole ikinä sanonut toiselle että hei kirjoitellaan siellä ja tarkoittanut tätä. Nevö evö. Se on uskalluksesi raami ja loput keksit siihen päälle sitä tukemaan. :0

 

Sivusta, kaikkien muiden tapaan.

Vierailija
12226/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä taas ihailet kaivatussasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12227/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

💛🌻 Ai niin vielä.

Anna Abreulle terveisiä. -E-

Vierailija
12228/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ei tykkäisi aloitteellisesta miehestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12229/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka ikinen viesti täällä on harhaista kiihkoilua.

Siinä tapauksessa tuo viestisikin oli sellaista. Ja koska se oli harhaista kiihkoa, se ei ole totta. Teit siis tyhjäksi oman väitteesi joten koko kommenttisi oli täysin turha ja lähinnä haitaksi kuten sinäkin ihmisenä.

Voi nyt 🤦

Vierailija
12230/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä asiaa et voi sietää kaivatussasi?

monitahoisia ja monimutkaisia ja kuvakaan ei aina kerro koko totuutta.

 

Teoissa ei ollut mitään epäselvää.

Valehtelivat tapahtumista.


Ei voi luottaa. Enkä puhu käsitteellä kaivattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12231/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se selvää, että harhoja eksyy vähän joka viestiin kun anonyymit luulevat vielä tunnistavansa täysin heille anonyymeja. Tuota og E:täkin voisi joku helposti alkaa kopioimaan ja muut menisivät halpaan, ja hänellä sentään on todella tunnistettava tyyli.

Vierailija
12232/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokisin tragediana sen, jos joku päätyisi vuokseni avioeroon.. 😥 Poislukien liitot, joista on päästävä pois henkisen tai fyysisen väkivallan vuoksi 🥺

Tuo kyllä ja huomattavan järkyttävän iso tunteiden sekamelskahan sellaisesta aiheutuisi. Joka rauhallisesta pinnasta huolimatta muljuisi sisällä etsien paikkaansa mihin asettua. Paljon huonoa oloa, huolta, surua, syyllisyyttä, stressiä jne. Mutta toisaalta ihminen voi olla sellainen että reagoi vaikeisiin tilanteisiin siten, että toteaa itselleen että tässä ollaan sitten, mitä turhia suremaan, ride or die.

Ride or die tarkoittaa lojaalisuutta kaveria kohtaan.

Niin, eikö se tunne siitä just aiheudu että jos se toinen teki noin niin on ikuisesti hänelle velkaa sen.

Ei.

Aiheutuu. Muttei negatiivisessa mielessä vaan siten kuin elämässä aiheutuu asioita että ne vaan on.

Ei. Et ymmärrä sanontaa ride or die. Ei se mitään.

Mä ymmärrän semmosen kun ride the lightning, liittyykö tohon? sivu

Eikä oon ymmärtänyt tuonkin väärin. Oon luullut että se on ride the light thing. Eli mikä vaan kevyttuote käy. 

Mutta tarviiko siis olla polkupyörä tai hevonen jotta voi sanoa ride? Entä jos ei ole perussairauksia eikä voi olettaa heti kuolevansa? T. Se joka ei ymmärrä

Drive the horse, ride the bicycle? Enkussa se on se kun kuulostaa sopivalta. sivu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12233/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokisin tragediana sen, jos joku päätyisi vuokseni avioeroon.. 😥 Poislukien liitot, joista on päästävä pois henkisen tai fyysisen väkivallan vuoksi 🥺

Tuo kyllä ja huomattavan järkyttävän iso tunteiden sekamelskahan sellaisesta aiheutuisi. Joka rauhallisesta pinnasta huolimatta muljuisi sisällä etsien paikkaansa mihin asettua. Paljon huonoa oloa, huolta, surua, syyllisyyttä, stressiä jne. Mutta toisaalta ihminen voi olla sellainen että reagoi vaikeisiin tilanteisiin siten, että toteaa itselleen että tässä ollaan sitten, mitä turhia suremaan, ride or die.

Ride or die tarkoittaa lojaalisuutta kaveria kohtaan.

Onneksi en pidä kovinkaan monta kaverina, ennemminkin hyvän päivän tuttuina.

Vierailija
12234/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voin tehdä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12235/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä asiaa et voi sietää kaivatussasi?

Tuo 'sietää' on liian kova sana, mikä se sellainen kaivattu on, jota pitää sietää asiassa tai toisessa? Yleensä kaivatusta tykätään, virheineen päivineen. 

Vierailija
12236/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä voin tehdä. 

Mene vaikka ulkoilmaan.🌞

Vierailija
12237/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä asiaa et voi sietää kaivatussasi?

Sitä, että hän on niin ihana.

Vierailija
12238/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mieliksi suostuin joskus, enää en.

Heh. Suostuit joskus. Minä olen suostunut vuosikausia hänen mielikseen, mutta kuten havaittavissa on, mitkään suostumiset eivät auta mitään. Vaikka noudattaisi satakohtaista ohjelmaa, siitä ei ole hyötyä, jos ajatus on vain pitää toinen häkissä.

Itse sinä siinä häkissä itseäsi pidät. Ovi on auki, kävele pois. Sun elämän valinnat on sun vastuulla, ei hänen.

Vierailija
12239/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä asiaa et voi sietää kaivatussasi?

Hän saisi grillata mua vähän enemmän. nn

Vierailija
12240/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä taas ihailet kaivatussasi?

Älykäs.

Ketju on lukittu.