Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mieliksi suostuin joskus, enää en.
Heh. Suostuit joskus. Minä olen suostunut vuosikausia hänen mielikseen, mutta kuten havaittavissa on, mitkään suostumiset eivät auta mitään. Vaikka noudattaisi satakohtaista ohjelmaa, siitä ei ole hyötyä, jos ajatus on vain pitää toinen häkissä.
Itse sinä siinä häkissä itseäsi pidät. Ovi on auki, kävele pois. Sun elämän valinnat on sun vastuulla, ei hänen.
Tuo ovesta ulos käveleminen on se vaikein kohta. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä taas ihailet kaivatussasi?
Älykäs.
Miten tulee esiin tämä älykkyys?
Aurinkoista päivää ihastukselleni. Nautin auringon lämmöstä keväisellä rannalla kuunneellen läheisestä metsästä kantautuvaa linnunlaulua. Hetki oli lähes täydellinen, vain sinä puutuit. Näin sinusta unta, saatan sen seurauksena punastella kohdatessamme.
Näkemisiin <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä taas ihailet kaivatussasi?
Älykäs.
Miten tulee esiin tämä älykkyys?
Osaa kävellä ja syödä purukumia samaan aikaan.
Syyllistävät viestit ei ole multa. Olen liian alistunut ja ihastunut vankeudestani huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mieliksi suostuin joskus, enää en.
Heh. Suostuit joskus. Minä olen suostunut vuosikausia hänen mielikseen, mutta kuten havaittavissa on, mitkään suostumiset eivät auta mitään. Vaikka noudattaisi satakohtaista ohjelmaa, siitä ei ole hyötyä, jos ajatus on vain pitää toinen häkissä.
Itse sinä siinä häkissä itseäsi pidät. Ovi on auki, kävele pois. Sun elämän valinnat on sun vastuulla, ei hänen.
Tuo ovesta ulos käveleminen on se vaikein kohta. Sivusta.
Tiedän. Vaikeimpia ja murheellisuuteensyökseneimpiä asioita elämässäni. Kävellä pois ja jättää rakkaus ja toive meistä. Jättää nähdä toista, kuulla toista, kirjoittaa toiselle. Jättää yhteys vain tähtien varaan. Silti, parempi näin kuin kokea olevansa epätoivoisessa sydämen vereslihalla pitävässä loukussa jossain minkä pitäisi olla kaunista, hellää, vaalivaa, tasavertaista ja oikeasti molemminpuolista. Enkä sano etteikö kauneutta ja tunnetta olisi ollut. Oli sitä, mutta se ei ihmisten maailmassa vielä yksinään riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun kaikki jää ketjuun, kaikki on ollut turhaa, kun en koskaan saa tietää, olitko se edes sinä, joka kaipasi. Mitä merkitystä on anonyymeillä viesteillä? Turhaa eritoten siksi, että sillä on ollut valtavan suuria seuraamuksia siihen nähden, että kyse on pelkistä sanoista ketjussa. Tätä et tule koskaan ymmärtämään.
Kunpa voisin kertoa joka päiväisestä kaipauksestani, jos tapaamme. Olin tunnistavinani ja sitten taas kadotan. nm
Älä valehtele kaivatullesi ja varsinkaan itsellesi.
Jos oikeasti haluat yhteyttä niin luot sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun kaikki jää ketjuun, kaikki on ollut turhaa, kun en koskaan saa tietää, olitko se edes sinä, joka kaipasi. Mitä merkitystä on anonyymeillä viesteillä? Turhaa eritoten siksi, että sillä on ollut valtavan suuria seuraamuksia siihen nähden, että kyse on pelkistä sanoista ketjussa. Tätä et tule koskaan ymmärtämään.
Kunpa voisin kertoa joka päiväisestä kaipauksestani, jos tapaamme. Olin tunnistavinani ja sitten taas kadotan. nm
Viestini oli naiselta miehelle. T. Ap
Helppo uskoa. Ja edelleen pelkkiä sanoja, tyhjiä sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä taas ihailet kaivatussasi?
Älykäs.
Miten tulee esiin tämä älykkyys?
Osaa kävellä ja syödä purukumia samaan aikaan.
Tuo oli sivusta. En halua vastata.
Vierailija kirjoitti:
Mitä taas ihailet kaivatussasi?
Varsinaisessa kaivatussa monia asioita; persoonaa, keskusteluyhteyttä, avoimuutta, sitkeyttä, kaunista sielua, huumorintajua, suoruutta mm.
Hieman on taipuvainen jankkaamiseen eräässä asiassa ja tarvitsee selkeitä rajoja sen osoittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun kaikki jää ketjuun, kaikki on ollut turhaa, kun en koskaan saa tietää, olitko se edes sinä, joka kaipasi. Mitä merkitystä on anonyymeillä viesteillä? Turhaa eritoten siksi, että sillä on ollut valtavan suuria seuraamuksia siihen nähden, että kyse on pelkistä sanoista ketjussa. Tätä et tule koskaan ymmärtämään.
Kunpa voisin kertoa joka päiväisestä kaipauksestani, jos tapaamme. Olin tunnistavinani ja sitten taas kadotan. nm
Viestini oli naiselta miehelle. T. Ap
Helppo uskoa. Ja edelleen pelkkiä sanoja, tyhjiä sanoja.
Niinpä. Jos ei halua kuulla, mitä sanottavaa on, vaikea on kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä taas ihailet kaivatussasi?
Varsinaisessa kaivatussa monia asioita; persoonaa, keskusteluyhteyttä, avoimuutta, sitkeyttä, kaunista sielua, huumorintajua, suoruutta mm.
Hieman on taipuvainen jankkaamiseen eräässä asiassa ja tarvitsee selkeitä rajoja sen osoittamiseen.
Varsinainen kaivattu? Entä mitä ihailet siinä toisessa kaivatussasi?
Vierailija kirjoitti:
Syyllistävät viestit ei ole multa. Olen liian alistunut ja ihastunut vankeudestani huolimatta.
Sama tilanne. En ole syyllistänyt kaivattuani koskaan, mutta toivottoman ihastunut ja hämmentynyt. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä taas ihailet kaivatussasi?
Varsinaisessa kaivatussa monia asioita; persoonaa, keskusteluyhteyttä, avoimuutta, sitkeyttä, kaunista sielua, huumorintajua, suoruutta mm.
Hieman on taipuvainen jankkaamiseen eräässä asiassa ja tarvitsee selkeitä rajoja sen osoittamiseen.
Oletko häntä paljon vanhempi, onko jotain fantasioita rajoittaa ja ohjata? Sick.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mieliksi suostuin joskus, enää en.
Heh. Suostuit joskus. Minä olen suostunut vuosikausia hänen mielikseen, mutta kuten havaittavissa on, mitkään suostumiset eivät auta mitään. Vaikka noudattaisi satakohtaista ohjelmaa, siitä ei ole hyötyä, jos ajatus on vain pitää toinen häkissä.
Itse sinä siinä häkissä itseäsi pidät. Ovi on auki, kävele pois. Sun elämän valinnat on sun vastuulla, ei hänen.
Tuo ovesta ulos käveleminen on se vaikein kohta. Sivusta.
Ulos käveleminen ja irrottautuminen vähitellen. Sitten vain nopea harppaus, jos tilanne käy vaaralliseksi. Sivusta2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä taas ihailet kaivatussasi?
Älykäs.
Miten tulee esiin tämä älykkyys?
Osaa kävellä ja syödä purukumia samaan aikaan.
Tuo oli sivusta. En halua vastata.
Joo, vastasin puolestasi kalastelijalle ansaitsemallaan tavalla. Ole hyvä. Sama sivuilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä taas ihailet kaivatussasi?
Varsinaisessa kaivatussa monia asioita; persoonaa, keskusteluyhteyttä, avoimuutta, sitkeyttä, kaunista sielua, huumorintajua, suoruutta mm.
Hieman on taipuvainen jankkaamiseen eräässä asiassa ja tarvitsee selkeitä rajoja sen osoittamiseen.Varsinainen kaivattu? Entä mitä ihailet siinä toisessa kaivatussasi?
Missä toisessa??
En tunne ketään erikoisen hyvin.
Kapteeni on mies.