Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko ilmoitusta?
Mistä?
No en sitä tänne kerro.
En sitten minäkään vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on se oikea -ilmiöstä. Tiedetään että nyt se on menoa. Ja se jännittää.
Faktantarkastaja
Kyllä muakin jännittää mutta olen valmis. Annetaanko mennä? Odotan että susta kuulen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on siitä, että en uskalla muuttaa.
Tsättäilet harhaisena netissä - sen uskallat!
Eri
En.
Vierailija kirjoitti:
Miten se parkettien partaveitsen ilta meni sit
Tämä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten se parkettien partaveitsen ilta meni sit
Säädyllisesti,vaikka oli toisenlaisia ajatuksia humpalla lähtiessä.
Jotenkin se on pakko yrittää lähetellä savumerkkiä. Ikävä alkaa olla kestämätöntä eikä mitään voi ite tehdä enää
Erään miehen luo en uskalla muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä asiaa et voi sietää kaivatussasi?
Alkoholinkäyttöä.
En minäkään,koska olen taikauskoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on se oikea -ilmiöstä. Tiedetään että nyt se on menoa. Ja se jännittää.
Faktantarkastaja
Liittyykö johonkin viestiin?
Ehkä se olitkin sä.. Rakastunut ihminen tekee joskus lapsellisia ja typeriä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on se oikea -ilmiöstä. Tiedetään että nyt se on menoa. Ja se jännittää.
Faktantarkastaja
Tää just.
Vierailija kirjoitti:
Mitä asiaa et voi sietää kaivatussasi?
Sitä, ettei hän ime kulliani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä asiaa et voi sietää kaivatussasi?
Sitä, ettei hän ime kulliani.
...Vielä
Sivu huumori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä asiaa et voi sietää kaivatussasi?
Sitä, ettei hän ime kulliani.
...Vielä
Sivu huumori
No vitsi vitsi vaan, mutta tottahan tuo on. Ei ime.. vielä. Se on onneksi korjattavissa oleva asia. Sen jälkeen hän onkin täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä asiaa et voi sietää kaivatussasi?
Alkoholinkäyttöä.
Entä sinä itse?
Vierailija kirjoitti:
Miten se parkettien partaveitsen ilta meni sit
Loistavasti. Loppuyön rakastelin kiihkeästi. Tännekään en eilen ennättänyt ja tänäänkin vasta nyt. Mikä yö. Mikä nainen.
Mä haluan uskoa sun olevan sen verran älykäs, että tajuat, että mikään täällä ei ole multa sulle.
Miten se parkettien partaveitsen ilta meni sit