Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (21629)

Vierailija
12201/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde rokkaa.

T:Minä

Vierailija
12202/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokisin tragediana sen, jos joku päätyisi vuokseni avioeroon.. 😥 Poislukien liitot, joista on päästävä pois henkisen tai fyysisen väkivallan vuoksi 🥺

Tuo kyllä ja huomattavan järkyttävän iso tunteiden sekamelskahan sellaisesta aiheutuisi. Joka rauhallisesta pinnasta huolimatta muljuisi sisällä etsien paikkaansa mihin asettua. Paljon huonoa oloa, huolta, surua, syyllisyyttä, stressiä jne. Mutta toisaalta ihminen voi olla sellainen että reagoi vaikeisiin tilanteisiin siten, että toteaa itselleen että tässä ollaan sitten, mitä turhia suremaan, ride or die.

Ride or die tarkoittaa lojaalisuutta kaveria kohtaan.

Niin, eikö se tunne siitä just aiheudu että jos se toinen teki noin niin on ikuisesti hänelle velkaa sen.

Ei.

Aiheutuu. Muttei negatiivisessa mielessä vaan siten kuin elämässä aiheutuu asioita että ne vaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12203/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokisin tragediana sen, jos joku päätyisi vuokseni avioeroon.. 😥 Poislukien liitot, joista on päästävä pois henkisen tai fyysisen väkivallan vuoksi 🥺

Elämässä on suurempiakin tragedioita, kuin joku ero. Taidat olla pumpulissa kasvanut. 

Tuossa taitaa olla kyse arvomaailmasta. Ei se tarkoita että olisi kasvanut pumpulissa, jos pitää toisten liittoja (ja omia myös) arvossa. 

Kommentti tulee ja tarina elää! Toivottavasti et koe ikinä asiaa jota oikeassa elämässä kutsutaan tragediaksi!

Vierailija
12204/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokisin tragediana sen, jos joku päätyisi vuokseni avioeroon.. 😥 Poislukien liitot, joista on päästävä pois henkisen tai fyysisen väkivallan vuoksi 🥺

Tuo kyllä ja huomattavan järkyttävän iso tunteiden sekamelskahan sellaisesta aiheutuisi. Joka rauhallisesta pinnasta huolimatta muljuisi sisällä etsien paikkaansa mihin asettua. Paljon huonoa oloa, huolta, surua, syyllisyyttä, stressiä jne. Mutta toisaalta ihminen voi olla sellainen että reagoi vaikeisiin tilanteisiin siten, että toteaa itselleen että tässä ollaan sitten, mitä turhia suremaan, ride or die.

Ride or die tarkoittaa lojaalisuutta kaveria kohtaan.

Niin, eikö se tunne siitä just aiheudu että jos se toinen teki noin niin on ikuisesti hänelle velkaa sen.

Ei.

Aiheutuu. Muttei negatiivisessa mielessä vaan siten kuin elämässä aiheutuu asioita että ne vaan on.

Ei. Et ymmärrä sanontaa ride or die. Ei se mitään.

Vierailija
12205/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokisin tragediana sen, jos joku päätyisi vuokseni avioeroon.. 😥 Poislukien liitot, joista on päästävä pois henkisen tai fyysisen väkivallan vuoksi 🥺

Elämässä on suurempiakin tragedioita, kuin joku ero. Taidat olla pumpulissa kasvanut. 

Tuossa taitaa olla kyse arvomaailmasta. Ei se tarkoita että olisi kasvanut pumpulissa, jos pitää toisten liittoja (ja omia myös) arvossa. 

Kommentti tulee ja tarina elää! Toivottavasti et koe ikinä asiaa jota oikeassa elämässä kutsutaan tragediaksi!

Netissä nyt voi hölöttää mitä vaan ja vähän ryydittää sanomaansa kyynelhymiöllä. Huomion hakemista. Ylhäältä

Vierailija
12206/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä elävää unta. Oot mukana mun 2.maassa. Sovit niin luontevasti osaksi piirejäni siellä. Niin voisi olla oikeastikin. from a woman who loves women

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12207/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokisin tragediana sen, jos joku päätyisi vuokseni avioeroon.. 😥 Poislukien liitot, joista on päästävä pois henkisen tai fyysisen väkivallan vuoksi 🥺

Tuo kyllä ja huomattavan järkyttävän iso tunteiden sekamelskahan sellaisesta aiheutuisi. Joka rauhallisesta pinnasta huolimatta muljuisi sisällä etsien paikkaansa mihin asettua. Paljon huonoa oloa, huolta, surua, syyllisyyttä, stressiä jne. Mutta toisaalta ihminen voi olla sellainen että reagoi vaikeisiin tilanteisiin siten, että toteaa itselleen että tässä ollaan sitten, mitä turhia suremaan, ride or die.

Ride or die tarkoittaa lojaalisuutta kaveria kohtaan.

Niin, eikö se tunne siitä just aiheudu että jos se toinen teki noin niin on ikuisesti hänelle velkaa sen.

Ei.

Aiheutuu. Muttei negatiivisessa mielessä vaan siten kuin elämässä aiheutuu asioita että ne vaan on.

Ei. Et ymmärrä sanontaa ride or die. Ei se mitään.

Mä ymmärrän semmosen kun ride the lightning, liittyykö tohon? sivu

Vierailija
12208/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjetöntä horinaa pois 👋

 

Ei E.. ei mikään muukaan,

paitsi edellinen signeerattu 

kauan sitten. Hali sparruhandulle!

 

E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12209/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun kaikki jää ketjuun, kaikki on ollut turhaa, kun en koskaan saa tietää, olitko se edes sinä, joka kaipasi. Mitä merkitystä on anonyymeillä viesteillä? Turhaa eritoten siksi, että sillä on ollut valtavan suuria seuraamuksia siihen nähden, että kyse on pelkistä sanoista ketjussa. Tätä et tule koskaan ymmärtämään.

Pitäisköhän sinun ymmärtää, että olet uskomaton kusipää sitä ihmistä kohtaan, josta kirjoitat. Tiedät, ettei hän välttämättä ole koskaan edes ketjussa käynyt, mutta silti syytät omista valinnoistasi. Tai olet ominut aivan vääriä viestejä kuvitellen niitä häneltä sinulle. Ja hyökit joka suuntaan todella aggressiivisesti. Mene hoitoon, aivan oikeasti. Tee se palvelus ennen kaikkea itsellesi. 

Jos hoidon tarve epäilyttää, kuvittele itsellesi tilanne, jossa joku ihminen, jonka kanssa et ole tekemisissä, tulee kertomaan, kuinka on tehnyt suuria muutoksia elämässään, koska teillä on romanssi jossakin anonyymilla foorumilla, jossa et ole ehkä käynytkään. Ja syyttelisi sinua kaikesta mahdollisesta. Lisäksi suuttuisi ja hyökkäilisi ihmisten päälle, kun nämä huomauttaisivat, että hän ei voi toimia noin pelkän nettipalstan perusteella. Mieti oikeasti.

Eihän hän syyttänyt sitä ihmistä tuossa viestissään. Sivu

Vierailija
12210/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌸🧡🌸🧡🌸🧡🌸

🧡🌸🧡🌸🧡🌸🧡

🌸🧡🌸🧡🌸🧡🌸

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12211/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tragediassa ei ole mitään juhlimista.

Vinkumalla, ei asiat parane.

Omaperäisesti, pilkuttamalla voi allekirjoittaa, viestinsä.

Ei minulta. x

Vierailija
12212/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun kaikki jää ketjuun, kaikki on ollut turhaa, kun en koskaan saa tietää, olitko se edes sinä, joka kaipasi. Mitä merkitystä on anonyymeillä viesteillä? Turhaa eritoten siksi, että sillä on ollut valtavan suuria seuraamuksia siihen nähden, että kyse on pelkistä sanoista ketjussa. Tätä et tule koskaan ymmärtämään.

Olet ominut viestejä ja silti kyseenalaistat viestien merkityksen, mutta silti on ollut seuraamuksia? Et tule ikinä ymmärtämään että olet harhainen ja asiat ratkaistaan IRL!

 

Eri

Et tule ikinä ymmärtämään, että elämäntyösi ei ole viisastella täällä. Otsikkoa varsinkaan et tule koskaan ymmärtämään vaan harhaisena kuvittelet olevasi jokin suuri järjen valo. Aloita omasta ymmärtämisestäsi.

Sivusta vastaan sinulle, että lopeta. Kukaan ei taatusti halua elämäänsä mielipuolista kiihkoilijaa, joka ei piittaa muista pätkääkään. Omit, vastailet ja syyllistät noin vain muiden viestejä ja olet kuin persuuksiin ammuttu karhu, jos sinulle kommentoidaan siitä jotakin. Havahdu nyt mielipuoli todellisuuteen.

Sivusta mistä tiedät mitkä viestit ovat häneltä? Eiköhän täällä ole useita eri tyyppejä eri viestejen takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12213/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen viesti täällä on harhaista kiihkoilua.

Vierailija
12214/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluus on siis välttämätöntä.

Jos ne hetket saat rytmitettyä oikein tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12215/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäks vähän kiihottaa muo

Vierailija
12216/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Mä en ole koskaan väittänyt 

hömppäpalstoilla enkä IRL

olleeni suhteessa kaivattuuni.

Emme ole edes pussailleet,

saati seukanneet. Ei

mitään sellaista. Pysyn

tiukasti tosiasioissa. En

jatkossakaan avaudu 

suhdeasioistani, vaikka kuinka 

esimerkiksi menisin vielä 

naimisiin. Somessa 

jaan ihan muuta kuin 

romanssi/erotiikkaosastoa

tai muuta 'lihasektoria.' 

 

-x-

Vierailija
12217/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka ikinen viesti täällä on harhaista kiihkoilua.

Siinä tapauksessa tuo viestisikin oli sellaista. Ja koska se oli harhaista kiihkoa, se ei ole totta. Teit siis tyhjäksi oman väitteesi joten koko kommenttisi oli täysin turha ja lähinnä haitaksi kuten sinäkin ihmisenä.

Vierailija
12218/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa Katjan kiihottumaan.

Vierailija
12219/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

#223 ei minun. x

Vierailija
12220/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksin kannata murjottaa,

jos reilun kaverin mukaan saa.

Kaksin meillä on hauskaa niin,

koskaan ei jouduta suutuksiin.

Ketju on lukittu.