Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Kokisin tragediana sen, jos joku päätyisi vuokseni avioeroon.. 😥 Poislukien liitot, joista on päästävä pois henkisen tai fyysisen väkivallan vuoksi 🥺
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua törkeesti vaikka Jeesus ei hyväksy meitä.
Onneksi Jeesus silti hyväksyy jokaisen ihmisen ja ymmärtää kaikki ne tunteet ja tilanteet, joita ihmiselämässä joutuu käymään läpi. 💝
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua kuin kala vettä
Nähdäänkö, niin loppuu tämä matalassa vedessä sätkiminen
Eipä tässä muuta toivo
Ei hyvältä näytä. Näin voimakkaat tunteet, näin pitkään jo ihme harhailua ja pyöritystä, epäonnistunutta yrittämistä ja hukattua aikaa ja näin paljon epäsuhtaa kahden ihmisen välillä muutoinkin.
Vierailija kirjoitti:
Kokisin tragediana sen, jos joku päätyisi vuokseni avioeroon.. 😥 Poislukien liitot, joista on päästävä pois henkisen tai fyysisen väkivallan vuoksi 🥺
Elämässä on suurempiakin tragedioita, kuin joku ero. Taidat olla pumpulissa kasvanut.
Siis hyväksyn ettei tapahdu. Ongelma on se, että en siltikään ole päässyt yli. Se on se ongelma. Haluan v**** vapaaksi.
Järkyttävä tragedia. Sivujuonnekin pääsi ihan lehteen.Olipahan kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä tragedia. Sivujuonnekin pääsi ihan lehteen.Olipahan kokemus.
Mitä 😐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toukokuussa loppuu kaksi asiaa: avioliitto ja ketjussa roikkuminen.
Onnittelut!
Avioliiton alkamisesta onnitellaan, ei sen loppumisesta.
Pitäisi onnitella tyhmyydestä kuuluttaa omia asioita internetissä.
En kuuluttaisi ainakaan mitään sellaista yksityisasiaa tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä tragedia. Sivujuonnekin pääsi ihan lehteen.Olipahan kokemus.
Mitä 😐
Niinpä
Vierailija kirjoitti:
Kokisin tragediana sen, jos joku päätyisi vuokseni avioeroon.. 😥 Poislukien liitot, joista on päästävä pois henkisen tai fyysisen väkivallan vuoksi 🥺
Onnena se pitäisi kokea. Kumpikin voittaa. Ei kukaan turhaan eroa. Tekopyhää hurskastelua, joka mahdollista vain anona. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvältä näytä. Näin voimakkaat tunteet, näin pitkään jo ihme harhailua ja pyöritystä, epäonnistunutta yrittämistä ja hukattua aikaa ja näin paljon epäsuhtaa kahden ihmisen välillä muutoinkin.
Epäsuhtaa en tunnista, mutta voi luoja noi voimakkaat tunteet. Senkin k*sipäätunteet! Elämä olisi paljon helpompaa jos ne voisi olla vähän laimeampia. Jos suoraan sanon, niin pelkään eniten ehkä sitä että mitä tapahtuisi kun noi tunteet saa ruokaa. Polttaa sisällä vaikka jättäisi kitumaan. Niin mitä sitten... Ja joutuisin elämään niiden kanssa. Vai helpottaisiko se että ne saa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toukokuussa loppuu kaksi asiaa: avioliitto ja ketjussa roikkuminen.
Onnittelut!
Avioliiton alkamisesta onnitellaan, ei sen loppumisesta.
Pitäisi onnitella tyhmyydestä kuuluttaa omia asioita internetissä.
Aijaa, sinäkö tiedät, kuka olen? Tuskin. 🥳
"saitko kaiken ulos?"
Sain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokisin tragediana sen, jos joku päätyisi vuokseni avioeroon.. 😥 Poislukien liitot, joista on päästävä pois henkisen tai fyysisen väkivallan vuoksi 🥺
Tuo kyllä ja huomattavan järkyttävän iso tunteiden sekamelskahan sellaisesta aiheutuisi. Joka rauhallisesta pinnasta huolimatta muljuisi sisällä etsien paikkaansa mihin asettua. Paljon huonoa oloa, huolta, surua, syyllisyyttä, stressiä jne. Mutta toisaalta ihminen voi olla sellainen että reagoi vaikeisiin tilanteisiin siten, että toteaa itselleen että tässä ollaan sitten, mitä turhia suremaan, ride or die.
Ride or die tarkoittaa lojaalisuutta kaveria kohtaan.
Niin, eikö se tunne siitä just aiheudu että jos se toinen teki noin niin on ikuisesti hänelle velkaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä tragedia. Sivujuonnekin pääsi ihan lehteen.Olipahan kokemus.
Ei minulta, vaikka itse asiassa noin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulle käy, että mäkin tuun mukaan.
Tule vain. Happy days. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun kaikki jää ketjuun, kaikki on ollut turhaa, kun en koskaan saa tietää, olitko se edes sinä, joka kaipasi. Mitä merkitystä on anonyymeillä viesteillä? Turhaa eritoten siksi, että sillä on ollut valtavan suuria seuraamuksia siihen nähden, että kyse on pelkistä sanoista ketjussa. Tätä et tule koskaan ymmärtämään.
Olet ominut viestejä ja silti kyseenalaistat viestien merkityksen, mutta silti on ollut seuraamuksia? Et tule ikinä ymmärtämään että olet harhainen ja asiat ratkaistaan IRL!
Eri
Et tule ikinä ymmärtämään, että elämäntyösi ei ole viisastella täällä. Otsikkoa varsinkaan et tule koskaan ymmärtämään vaan harhaisena kuvittelet olevasi jokin suuri järjen valo. Aloita omasta ymmärtämisestäsi.
Sivusta vastaan sinulle, että lopeta. Kukaan ei taatusti halua elämäänsä mielipuolista kiihkoilijaa, joka ei piittaa muista pätkääkään. Omit, vastailet ja syyllistät noin vain muiden viestejä ja olet kuin persuuksiin ammuttu karhu, jos sinulle kommentoidaan siitä jotakin. Havahdu nyt mielipuoli todellisuuteen.
Kaivatun puutteessa maailmanlopun sääilmiöt käy myös, mutta niitäkään en saa.