Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (10701)
Luoja, pidä nämä nälkäiset naiset erossa minusta. Hanki heille miehiä. Kiitos, olen kiitollinen.
Minusta ei tule lesboa. En ole rakastunut sinuun jos hymyilen sinulle tai olen ystävällinen ja kohtelias. En myöskään oleta muista samaa.
Vierailija kirjoitti:
Luoja, pidä nämä nälkäiset naiset erossa minusta. Hanki heille miehiä. Kiitos, olen kiitollinen.
Montako kassia ostit oikein? Koko viikonlopuksi?
Vierailija kirjoitti:
Kutsun sinua, tulisitko ravitsemaan minua. En saanut rahojani Kelasta. En jaksa enää tätä paskaa.
Oivoi, kun en tiedä kuka olet. Ilman muuta ruokkisin sinut, kuka oletkin.
Vierailija kirjoitti:
Etkö vois vaan kertoa sun tunteista 🤗 oli mitä oli, otan vastaan.
En tule ikinä kertomaan ellei ole molemminpuoliset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kassia ostit oikein? Koko viikonlopuksi?
En osta nyt kuule yhtään mitään. Kysy Kelasta miksi. Haluatko käsittelijän nimikirjaimet?
Vierailija kirjoitti:
Luoja, löytyisikö enää yhtään miestä jolla ei olisi ongelmia itsensä kanssa? Tai edes miestä joka yrittäisi päästä niistä eroon? En haluaisi enää ikipäivänä ongelmia sänkyyni. Sängyssä nautitaan eikä terapioida miehen ongelmia. Kiitos, olen kiitollinen.
Ne on varattuja joilla ei ole pahoja ongelmia.
Onhan täällä siis varmaan 70% kirjoittajista siinä jamassa, että on vakituinen hoitokontakti ja tilannetta seurataan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsun sinua, tulisitko ravitsemaan minua. En saanut rahojani Kelasta. En jaksa enää tätä paskaa.
Oivoi, kun en tiedä kuka olet. Ilman muuta ruokkisin sinut, kuka oletkin.
Aloitan laihiksen kostoksi ja kokeeksi. Lapsi asuu onneksi isänsä luona. Kiitos kuitenkin ajatuksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Teillä ei riitä älykkyysosamäärä siihen, että kirjoitettu fantasiointi on INFP-T persoonien terveisten muoto. Aivan kuten ulosteviestit ovat E/(I)SFJ-T alistujien koprofiilisia mielenliikutuksia. Jokainen kaipaa tyylillään. Elämme liberaalissa maailmassa, jossa runoilijatkin valikoivat työkalupakistaan sopivat keinot ilmaisuaan varten. Normittomuus ja kielen automatisaation vastustaminen ovat minun ja runoilijoiden ydintehtäviä.
Kuulostaa tutulta toi kirjainyhdistelmä vaikka olen diagnosoitu adhd niin muistaaksi olen myös jokin enf.... tai jotain vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luoja, löytyisikö enää yhtään miestä jolla ei olisi ongelmia itsensä kanssa? Tai edes miestä joka yrittäisi päästä niistä eroon? En haluaisi enää ikipäivänä ongelmia sänkyyni. Sängyssä nautitaan eikä terapioida miehen ongelmia. Kiitos, olen kiitollinen.
No toki hyvin olla. Toivottavasti ei ole jatkossakaan ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä löysin sinkun jolla ei ainakaan tietääkseni ole ongelmia. Ei hän nyt mikään täydellinenkään ole kuten ei kukaan, mutta ei ongelmiakaan eikä avautumistarpeinen.
Eri
No toki hyvin olla. Toivottavasti ei ole jatkossakaan ongelmia.
Siis voi olla. Anteeksi virheeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä löysin sinkun jolla ei ainakaan tietääkseni ole ongelmia. Ei hän nyt mikään täydellinenkään ole kuten ei kukaan, mutta ei ongelmiakaan eikä avautumistarpeinen.
Eri
Hienoa kuulla. Kyllä heitä varmasti on, ainakin kaikille muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Teillä ei riitä älykkyysosamäärä siihen, että kirjoitettu fantasiointi on INFP-T persoonien terveisten muoto. Aivan kuten ulosteviestit ovat E/(I)SFJ-T alistujien koprofiilisia mielenliikutuksia. Jokainen kaipaa tyylillään. Elämme liberaalissa maailmassa, jossa runoilijatkin valikoivat työkalupakistaan sopivat keinot ilmaisuaan varten. Normittomuus ja kielen automatisaation vastustaminen ovat minun ja runoilijoiden ydintehtäviä.
Kuulostaa tutulta toi kirjainyhdistelmä vaikka olen diagnosoitu adhd niin muistaaksi olen myös jokin enf.... tai jotain vastaavaa.
Yliopistossa pakollisella englannin tunnilla piti laittaa rasti ruutuun eri väittämiin ja sen perustella jaettiin ryhmiin. Mun ryhmässä oli neljä poikaa ja minä (tyttö) ja oltiin jokin enfp tai enft.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei tule lesboa. En ole rakastunut sinuun jos hymyilen sinulle tai olen ystävällinen ja kohtelias. En myöskään oleta muista samaa.
Et ole maistanut vielä piirakkaani😘😜
Se on varmasti hyvää mutta ei minulle.
Hyvä vastaus. Siunausta kaikkien sukupuolielimille, mutta ei piirakkaa minulle, ja munistakin vain jotkut äärimmäisen harvat maistuu.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Onhan täällä siis varmaan 70% kirjoittajista siinä jamassa, että on vakituinen hoitokontakti ja tilannetta seurataan :D
On on ja diagnooseja löytyy lappusista. Pillereitä pistelen poskiin pohjattomiin. Terapiaan tepastelen tervehtymään terhakasti. Ujosti ulisen ullatusten edessä.
Loputonta tajunnanvirtaa vaan 🥱 Parasta vaihtaa maisemaa.