Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (10827)

Vierailija
10601/10827 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei tule lesboa. En ole rakastunut sinuun jos hymyilen sinulle tai olen ystävällinen ja kohtelias. En myöskään oleta muista samaa.

Tuleepas!

Vierailija
10602/10827 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei tule lesboa. En ole rakastunut sinuun jos hymyilen sinulle tai olen ystävällinen ja kohtelias. En myöskään oleta muista samaa.

Tuleepas!

Ei varmasti tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10603/10827 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮

Vierailija
10604/10827 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan jos on pesunkestävä hetero, pääsee elämässä helpommalla 

Vierailija
10605/10827 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä nyt tiedä. Jotenkin vain se seksikin maistuu vastakkaisen sukupuolen kanssa, en osaa ajatella muuta. Ja seksi on tärkeä asia minulle suhteessa.

Vierailija
10606/10827 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Teillä ei riitä älykkyysosamäärä siihen, että kirjoitettu fantasiointi on INFP-T persoonien terveisten muoto. Aivan kuten ulosteviestit ovat E/(I)SFJ-T alistujien koprofiilisia mielenliikutuksia. Jokainen kaipaa tyylillään. Elämme liberaalissa maailmassa, jossa runoilijatkin valikoivat työkalupakistaan sopivat keinot ilmaisuaan varten. Normittomuus ja kielen automatisaation vastustaminen ovat minun ja runoilijoiden ydintehtäviä.

Kuulostaa tutulta toi kirjainyhdistelmä vaikka olen diagnosoitu adhd niin muistaaksi olen myös jokin enf.... tai jotain vastaavaa.

Yliopistossa pakollisella englannin tunnilla piti laittaa rasti ruutuun eri väittämiin ja sen perustella jaettiin ryhmiin. Mun ryhmässä oli neljä poikaa ja minä (tyttö) ja oltiin jokin enfp tai enft.

Samanlaista oli omissa opinnoissa, paitsi että sen testin perusteella proffa jakoi ihmiset siten että oli tarpeeksi toisiaan tasapainottavia persoonia. Esim. että xxxP ja xxxJ oli aina pari. Sivusta

Vierailija
10607/10827 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin suloinen..

Vierailija
10608/10827 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kandee mieluummin olla luodinkestävä bi.

Vierailija
10609/10827 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan kaunista tapettia.

Vierailija
10610/10827 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en seinäruusua.

Vierailija
10611/10827 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että sain jaettua ajatukseni turvallisesti ketjussa. Parasta on kun tietää ettei ole tehnyt mitään väärää, se pitää järjissään. 

Sinulle lajitoveri toivon kaikkea hyvää elämääsi ja toivon ettet kohtaisi pahoja asioita yhteiskunnan toimesta mutta toivoisin myös että ymmärrät sellaisten mahdollisuuden ja kuuntelisit muita, näin ymmärrät aina enemmän. Kaikki eivät huijaa tai edes dramatisoi/liioittele kokemuksiaan. Kiitos kun kuuntelit.

Vierailija
10612/10827 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥰💛💖🧡💝

Vierailija
10613/10827 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Teillä ei riitä älykkyysosamäärä siihen, että kirjoitettu fantasiointi on INFP-T persoonien terveisten muoto. Aivan kuten ulosteviestit ovat E/(I)SFJ-T alistujien koprofiilisia mielenliikutuksia. Jokainen kaipaa tyylillään. Elämme liberaalissa maailmassa, jossa runoilijatkin valikoivat työkalupakistaan sopivat keinot ilmaisuaan varten. Normittomuus ja kielen automatisaation vastustaminen ovat minun ja runoilijoiden ydintehtäviä.

Kuulostaa tutulta toi kirjainyhdistelmä vaikka olen diagnosoitu adhd niin muistaaksi olen myös jokin enf.... tai jotain vastaavaa.

Yliopistossa pakollisella englannin tunnilla piti laittaa rasti ruutuun eri väittämiin ja sen perustella jaettiin ryhmiin. Mun ryhmässä oli neljä poikaa ja minä (tyttö) ja oltiin jokin enfp tai enft.

Samanlaista oli omissa opinnoissa, paitsi että sen testin perusteella proffa jakoi ihmiset siten että oli tarpeeksi toisiaan tasapainottavia persoonia. Esim. että xxxP ja xxxJ oli aina pari. Sivusta

Onneksi en ole tuollaisia pilipaliopintoja tehnyt. Tai ainakin lintsannut oikeat luennot. 

Vierailija
10614/10827 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökötän nyt hieman tätä Kela draamaa. Pettymyksiä pettymysten perään, ihmisistä ja tahoista vain toisiin. En ymmärrä. Enkä jaksa. Ihan sairasta. Oikeasti. Sitten taas naurattaa ja vähän itkettääkin väkisin. Kauhea häpeä tästä yhteiskunnasta josta olin joskus vähän ylpeämpi.

Moni ihminen lentää nokalleen kun tajuaa miten yksin lopulta on silloin kun apua tarvitsisi.

Vierailija
10615/10827 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua, öitä 🤍

Vierailija
10616/10827 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kandee mieluummin olla luodinkestävä bi.

😂😀

Vierailija
10617/10827 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä, riippuu varmaan tyypistä. 

Mä en ole päässyt elämässä kovin helpolla ja ollut aina hankala löytää edes seksiseuraa, kun kenenkään kanssa ei synkkaa eikä ole vetovoimaa. Sitten taas jotkut lesbot ja bi-seksuaalit tutut raidaa tuolla menemään ja elää kunnon panoelämää ja seukkailee aina yms. Toki monilla heteroillakin on tuollaista. Mä vain sellainen, että mulle sopivia ihmisiä on yksinkertaisesti niin vähän. 

Vierailija
10618/10827 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan myös miestä, jonka kylkeen saisi nukahtaa. Valitettavasti kaivattu ei ole sellainen. Siksi pitää alkaa varmaan kaivata jotakuta toista.

Vierailija
10619/10827 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä putoan kyllä tuolilta jos suomalaisessa yliopistossa alkaa proffa jakamaan porukkaa mbti mukaan, ei sillä etteikö siinä mitään perää olisi mutta ei nyt varsinaisesti kuulu tieteen tekemisen keinoihin täällä, ehkä jossai toisessa maassa

Mikäs olikaan ketjun otsikko? Niinpä. Tee tälle oma ketju, kiitos.

Vierailija
10620/10827 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan kuukauden kuluttua synttärit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi