Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (11047)
"Kosketit mua silleen,
et se meni suoraan sydämeen.
Ja nyt mä en tiedä mitä teen,
kun mietin sua edelleen."
Vierailija kirjoitti:
Jos sanani syön, niin mörökölli minut vieköön.
Ihmekö hävisit. Mörökölli söi sut.
Kultaseni, en usko että olet täällä. Sinä osaisit ainakin lukea ketjun otsikon, etkä horisisi ohista. Ikävä sinua, olet ihana 🤍
Kyllähän sinä aina näit minusta sen, että tykkäsin susta tosi paljon. Olet tarkka lukija, aivan kuin minäkin. Meissä oli siis jotakin samaakin, vaikka muuten olemme kuin yö ja päivä. Ehkä me vielä nähdään, u never know. <3: HassuNainen
Hyvää yötä, kaipaamalleni hyviä unia.
nm
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sinä aina näit minusta sen, että tykkäsin susta tosi paljon. Olet tarkka lukija, aivan kuin minäkin. Meissä oli siis jotakin samaakin, vaikka muuten olemme kuin yö ja päivä. Ehkä me vielä nähdään, u never know. <3: HassuNainen
No en kyllä nähnyt. Te naiset aina luulette, että katseenne välittää informaatiota 5G-tukiaseman tavoin.
Varret yhteen kiedottiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä nähnyt. Te naiset aina luulette, että katseenne välittää informaatiota 5G-tukiaseman tavoin.
Katse ei kerro vielä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tasan kuukauden kuluttua synttärit.
Sulla apina lokakuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun yhteydenpitoa. Videoita ja kuvia, päivityksiä sun päivistä. Lämmitti ajatuksia. Nyt on vaan hiljaisuutta. Hyvä näinkin tosin. Mut välillä kaipaan.
Voin lähettää lisääkin, jos annat irl jonkin vihjeen.
Antille oli. Siinä vihje. Tietää kyllä et tykkään noista päivityksistä. Siks varmaan pistikin ne tauolle 😅😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä putoan kyllä tuolilta jos suomalaisessa yliopistossa alkaa proffa jakamaan porukkaa mbti mukaan, ei sillä etteikö siinä mitään perää olisi mutta ei nyt varsinaisesti kuulu tieteen tekemisen keinoihin täällä, ehkä jossai toisessa maassa
Mikäs olikaan ketjun otsikko? Niinpä. Tee tälle oma ketju, kiitos.
Ei äiti mitään opettanut? Mielisairaita ei kannata opastaa. Innostuvat siitä vaan.
Miksi olet ketjussa. Siksi koska pääset pätemään ja ylimielistelemään, kontrolloimaan. Koet olevasi ylempänä ja parempi.
Et pysty lopettamaan opettamista mental case
Nyt lakkaatte sen tappelemisen heti. Ei mitään järkeä.
Lämpöni olisi sinun
Nuku hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulle ei ole osoitettu tykkäämistä tuskin viesti oli sulle. Arvaus vaan sivusta
Lenkillä vastaan tuli mies. Kauempaa olin varma, että se olet sinä. Olemus oli samanlainen, ja hänellä oli lasit ja tupsupipo. Olin jo valmistautunut tervehtimään, mutta mies olikin joku muu.
Vierailija kirjoitti:
En ikävöi nyt.
Väärä ketju.
Just laitoin värikästä tapettia tosi kummalliseen kohtaan. Harmi kun kukaan ei tuu käymään että kuulisin muunkin kun äidin mielipiteen