Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (10701)
Vierailija kirjoitti:
Ette ikinä usko millaisen tripin voi saavuttaa ilman aineitakin kun siihen tilaan pääsee.
Kävyille terkut.
Minä tiedän ja jo pieni määrä alkoholiakin auttaa kyllä rentoutumaan. Tunne on tärkein, siinä on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette ikinä usko millaisen tripin voi saavuttaa ilman aineitakin kun siihen tilaan pääsee.
Kävyille terkut.
Minä tiedän ja jo pieni määrä alkoholiakin auttaa kyllä rentoutumaan. Tunne on tärkein, siinä on hyvä olla.
Minäpä osaan rentoutua ilman mitään päihteitä
Fantasiointi on parasta rentoutusta. Soichi Teradaa, gogyōsheja omalla tyylillä tai Helvetin Löysää pelata 🤌🏻
Vanhat haahkapimpit ja sotkanmunat tarvitsevat päihteitä.
Terveiset kaivatullekin häviää tällä menolla, kuin olisi joutunut tuuliajolle ilman airoja.
Vierailija kirjoitti:
Niin lähellä mutta niin kaukana🧐
Ajele hopallas suohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävyille terkut.
Voi hyvänen aika. Ymmärsitkö lukemaasi typerys?
Vierailija kirjoitti:
Kävyille terkut.
Kyllä on huomattu ja uskotaan jo, etenkin sinun kohdallasi. T. Kela
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävyille terkut.
Nuo sivusta.
Tripillä tarkoitin vähän muutakin kuin vain rentoutumista. ap
Päähän potkitut lapsi aikuiset hakee huomiota 👋
Vierailija kirjoitti:
Päähän potkitut lapsi aikuiset hakee huomiota 👋
Moi
E
Mä oon
Dandere
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävyille terkut.
Nuo sivusta.
Niin niin, sinä taas. Keskityttekö lainkaan ymmärtämään muita ihmisiä? Tunne taas on jokaiselle luontainen asia ja jos teillä on pdyykkisyyttä niin vaikuttaahan se mutta turha ylentää itseänsä sillä tavalliset tuntevat ihmiset kykenevät euforiaan. Notta tällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tarvisin tunteidenhallintakurssin tai jtn. Nyt nimittäin kohisee ihan huolella.
Millä muotoa? Millaisia tunteita ja mistä syistä?
Vierailija kirjoitti:
Fantasiointi on parasta rentoutusta. Soichi Teradaa, gogyōsheja omalla tyylillä tai Helvetin Löysää pelata 🤌🏻
Vanhat haahkapimpit ja sotkanmunat tarvitsevat päihteitä.
Mä oon nähnyt Gen Z vetämässä niin v t u s ti huumeita, ettei tutuille milleniaaleille olisi niiden nuoruudessa voinut koskaan edes vihjaista sellaisesta.
Ohiksena kun ei pystynyt kommenttiin laittamaan, psyykkisyyttä siis tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävyille terkut.
Kyllä on huomattu ja uskotaan jo, etenkin sinun kohdallasi. T. Kela
Olen eri kuin se päivällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävyille terkut.
Nuo sivusta.
Niin niin, sinä taas. Keskityttekö lainkaan ymmärtämään muita ihmisiä? Tunne taas on jokaiselle luontainen asia ja jos teillä on pdyykkisyyttä niin vaikuttaahan se mutta turha ylentää itseänsä sillä tavalliset tuntevat ihmiset kykenevät euforiaan. Notta tällä tavalla.
Taas? Harvoin kommentoin tällaisista, enkä ylentänyt itseäni mitenkään.
Mikähän ketjun otsikko mahtaa olla, retorinen kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän ketjun otsikko mahtaa olla, retorinen kysymys.
Eikä totta! Retorinen huudahdus
Euforiasta ei ollut alkujaankaan kyse. Se on asia erikseen eikä oikeastaan edes kuulunut kokemukseen.
Mantelitumakkeessa eli pelko-ja tunteiden syväkeskuksessa on totuus ja se on meillä estyneillä pimpinkarvoilla yli-iso. Siksi joulupuuroon piilotetaan manteli, että totuus löytyisi edes kerran vuodessa.