Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (10701)
Vierailija kirjoitti:
Euforiasta ei ollut alkujaankaan kyse. Se on asia erikseen eikä oikeastaan edes kuulunut kokemukseen.
Nonni. Jatka hei rauhassa vaan keskustelua muiden kanssa yhdessä.
Eipä täällä kaipausviestejäkään näy.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako se, että on pakko kirjoittaa ohista? Ei.
Vierailija kirjoitti:
Asutko tässä ketjussa odottamassa, että milloin tulee kaipausviestejä ja sitten kun niitä ei tule, kirjoitat ohista? XD
Vierailija kirjoitti:
Ne vaan häviää muun hälinän keskelle.
Vierailija kirjoitti:
"Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta."
Tämä ketju on lopullisesti pilattu.Toiset tekee sen aivan tahallaan ja toiset on vaan sairaita ja yksinäisiä.
Mikä v t tu on HAAHKAPIMPPI xD
Vierailija kirjoitti:
Niin,miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän ketjun otsikko mahtaa olla, retorinen kysymys.
Niin, huomaa kyllä ettei ketjun vakiporukalle ole kauhalla annettu, kun kerrassaan mahdoton tehdä sitä "horise omiasi" -ketjua, johon voisi suoltaa ajatuksiaan. Mutta juu, tiedän "ei kiinnosta muut-olenhan niin ihana ihminen!" ja sitä rataa. Huomioo se negatiivinenkin huomio on.
Kirjoittaakaa niitä kaipausviestejä! Itse käyn täällä välillä tottumuksesta aikaa tabbbamassa, en kaipaa ketään.
Kaipaan sun yhteydenpitoa. Videoita ja kuvia, päivityksiä sun päivistä. Lämmitti ajatuksia. Nyt on vaan hiljaisuutta. Hyvä näinkin tosin. Mut välillä kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin,miksiköhän?
Kaipaajat jää jalkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä v t tu on HAAHKAPIMPPI xD
Mä tikahdun nauruun ja globusoire pahenee yms. psykosom. amygdalan käskytys 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Väität kovasti et tämä on vaan kevyttä humppaa. Silti välillä huomaan joistain viesteistäsi, kuten eilen tuli hyvänyön toivotus äkisti wa, että oon mielessäs muutenkin kuin kevyesti vaan.
Etkö vois vaan kertoa sun tunteista 🤗 oli mitä oli, otan vastaan.
kuin vene ilman soutajaa, tuli vain mieleeni
Vierailija kirjoitti:
Etkö vois vaan kertoa sun tunteista 🤗 oli mitä oli, otan vastaan.
Ahdistaa ja naurattaa. Absurdi olo. En rakasta ketään. Ajattelen ohimenevästi täällä "tunnistamiani" naisia oikeasta elämästä. Että he kirjoittavat mulle. Epätoivoinen fantasia.
Terapeutti sanoi, että mä oon vielä nuori sälli (en siis sotkanshlong) eli voisin keskittyä ensiksi ystävyyssuhteisiin. Kuitenkin, pitkään jatkunut traumatisaatio ja välttelykäyttäytyminen on vienyt kyvyt läheisyyteen, jotka näyttävät elpyvän. En ole enää official "hikikomori".
Kutsun sinua, tulisitko ravitsemaan minua. En saanut rahojani Kelasta. En jaksa enää tätä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun yhteydenpitoa. Videoita ja kuvia, päivityksiä sun päivistä. Lämmitti ajatuksia. Nyt on vaan hiljaisuutta. Hyvä näinkin tosin. Mut välillä kaipaan.
Voin lähettää lisääkin, jos annat irl jonkin vihjeen.
#563 langassa ei MTN. -x-