Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (11047)
Ape Escape tuli 1999. Olin 6v. silloin, kun apinat hurmasivat minut.
Vierailija kirjoitti:
Ape Escape tuli 1999. Olin 6v. silloin, kun apinat hurmasivat minut.
Heh. Kaivattu ei ollut silloin vielä syntynytkään. Minä olin jo aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halimisen ja pusuttelun tarpeessa. Ja mikä ihaninta, pääsee pois pahasta Suomesta.
Suomi on kyllä yksi maailman pahimmista paikoista. Ihmiset vielä kehtaavat sanoa olevansa onnellisimpia maailmassa.
Näissä tutkimuksissa on mitattu jotain vakautta, tasa-arvoa ja luottamusta instituutiohin ja ajateltu, että sellaiset ovat samalla tae onnellisuudesta. Keltikangas-Järvisen mukaan onnellisuutta ja iloisuutta on viimeksi vertailtu 60-luvulla ja siinä tutkimuksessa Suomi sijoittui viimeiseksi: suomalaiset olivat alakuloisin, pessimistisin, kateellisin ja vihamielisin tutkitusta viidestä kansasta (Tanska, Italia, Espanja, Ranska ja Suomi).
1960-luvun boomerit olivat sota-ajan traumavanhempien kasvattamia ja siksi onnettomia. Gen X ja milleniaalit ovat niitä onnellisia.
Mitä nyt masennus yleisin syy työkyvyttömyyseläkkeelle päätymiseen.
Vai joko on yleisin yleinen ahdistuneisuushäiriö?
Ei sillä ole merkitystä, kun työkyvyttömyyseläkeläisten kokonaismäärä on hyvin alhainen x-sukupolven ja milleniaalien joukossa. He ovat onnellisimmat sukupolvet.
Mutta vastauksena kysymykseesi: ahdistusta potee eniten gen z.Mä haluaisin seurustella Gen Z-ikäluokan naisen kanssa. T. Milleniaali (-93 mies)
Gen X kaipaa milleniaalia.
Täällä yks millenniaali kaipaa erästä gen x:n edustajaa
Mä kaipaan zoomeria! sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotamme sinua kuntoutukseen osastolle keveemmällä. Jutellaan silloin lisää. Voit puhua seinille kuten viimeeksi. T. Kelan virkailija
Seinilläkin on korvat. Puhuminen onnistuu kotonakin ja tulee hieman edullisemmaksi yhteiskunnallisestikin. Kiitos kuitenkin kiinnostuksestasi minua kohtaan.
Ai niin, olin ennen KELA-virkailija, ja nyt minä olen se, joka tarvitsee kuntoutusta. Onneksi tunnen prosessin erittäin hyvin.
Mukavaa alkuiltaa kaivatulleni !
Tietääköhän kaivattu edes, että olen -97, enkä mikään 00-vauveli.
"Hän sai mut uskomaan,
hän sai mut toivomaan,
hän ja vielä enemmän.
Hän sai mut nauramaan,
hän sai mut laulamaan,
hän antoi mulle sävelmän."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän.
Ei mua oikeasti kaipaa kukaan. Ne esittää täällä julkisesti vaan niin tekevänsä.
Yksin saa vesisateessa kävellä, ja pennittömänä elellä.
Mene töihin ja hanki joku elämä itsellesi.
Katos Riikka Purrakin tuli ketjuun huutelemaan että menkää töihin
Riikan uilostulot onkin ainoita viisaita ajatuksia ketjussa, minun terveisten lisäksi.
Ei kukaan tunteva halua terveisiäsi, sen enempää kuin kuulla Riikka Purran hokemia.
Eikä kukaan halua toimeentulotukirottaa. Kai edes haet töitä?
Miksi mua rakastavat ihmiset eivät voi käyttää verorahojaan suoraan puolestani sen sijaan, että heidän täytyy mennä Kelan kautta ja jopa tukea joitakin Kelan sosiaaliturvan käsittelijöitä, jotka kiusaavat muita?
Ai viranomaiset kiusaa sua? Enpä ihmettele yhtään tuolla asenteella. Ja luonteella ja mielenväänteillä. Olis aika pitää suu kiinni katsoa peiliin ja olla kiitollinen esivallasta, eikä nimitellä kiusaajiks. Hyö auttaa miljoonia nöyriä heikko osaisempia ihmisiä kokoajan. Ja pitää heidät leivässä. Viranomaiset on myös Jumalan asettamia, ilman sitä eivät olis virassaan. Rm: "Siunatkaa esivaltaa ja rukoilkaa heidän (kaiken esivallan) puolestaan, JOTTA saisitte elää rauhassa. Joka nousee esivaltaa vastaan, nousee Jumalan säätämystä vastaan." Olisko mietinnän paikka sulla, valitatko, marmatatko ja haukutko niitä? Syyttä.
Muista että ihmiset ovat inhimillisiä ja väärintekijöitä se Jumalakin rankaisee. Työnkuva ei takaa ihmisen rehellisyyttä. Sivusta.
Muistakaa, ettei Jumalaa ole. Älkää hölmöt tuhlatko elämää satujen perässä.
Vierailija kirjoitti:
Odotamme sinua kuntoutukseen osastolle keveemmällä. Jutellaan silloin lisää. Voit puhua seinille kuten viimeeksi. T. Kelan virkailija
Vajaaälyisen virkailijan lukutaito ja ymmärrys pielessä. Väärä ketju. Työttömät kairatkoon Kela-virkailijoita ahteriin. Ja Kela-virkailijat heistä valittavaa rskasakkia.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa alkuiltaa kaivatulleni !
Miten jaksatkin lähetellä noita toivotuksia ! Vielä kun olisi se kohde ns. langan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Tietääköhän kaivattu edes, että olen -97, enkä mikään 00-vauveli.
Eiköhän hän tiedä.
Olet järkevin kaikista. Rauhoitun jo sanoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Nähtäispä jo pian. Vitsi miten paljon kuulumisia vaihdettavana.
Voisinpa soittaa.
Tekoäly ei tiedä Ape Escapen faktoja. Jouduin korjaamaan sitä kokoajan 🙈🙉🙊
Ti-ti-ti-ti-tiu
<Paranoidisen vihreäpöksyn ohjusheitin repuilla varustetun apinan tuomiopäivän ohjukset kieppuvat Temppulinnan jylhiä kallioita vasten>
💥
<"Too late."-Kakeru>
Niin lähellä mutta niin kaukana🧐
Rupeskohan sitä kelarottaa vituttamaan kattoa mun shoppailuja tiliotteelta. Olen aika aktiivinen kulkijakin enkä makaa kotona sohvalla märehtimässä elämää. Jokin tässä mättää pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän.
Ei mua oikeasti kaipaa kukaan. Ne esittää täällä julkisesti vaan niin tekevänsä.
Yksin saa vesisateessa kävellä, ja pennittömänä elellä.
Mene töihin ja hanki joku elämä itsellesi.
Katos Riikka Purrakin tuli ketjuun huutelemaan että menkää töihin
Riikan uilostulot onkin ainoita viisaita ajatuksia ketjussa, minun terveisten lisäksi.
Ei kukaan tunteva halua terveisiäsi, sen enempää kuin kuulla Riikka Purran hokemia.
Eikä kukaan halua toimeentulotukirottaa. Kai edes haet töitä?
Miksi mua rakastavat ihmiset eivät voi käyttää verorahojaan suoraan puolestani sen sijaan, että heidän täytyy mennä Kelan kautta ja jopa tukea joitakin Kelan sosiaaliturvan käsittelijöitä, jotka kiusaavat muita?
Ai viranomaiset kiusaa sua? Enpä ihmettele yhtään tuolla asenteella. Ja luonteella ja mielenväänteillä. Olis aika pitää suu kiinni katsoa peiliin ja olla kiitollinen esivallasta, eikä nimitellä kiusaajiks. Hyö auttaa miljoonia nöyriä heikko osaisempia ihmisiä kokoajan. Ja pitää heidät leivässä. Viranomaiset on myös Jumalan asettamia, ilman sitä eivät olis virassaan. Rm: "Siunatkaa esivaltaa ja rukoilkaa heidän (kaiken esivallan) puolestaan, JOTTA saisitte elää rauhassa. Joka nousee esivaltaa vastaan, nousee Jumalan säätämystä vastaan." Olisko mietinnän paikka sulla, valitatko, marmatatko ja haukutko niitä? Syyttä.
Muista että ihmiset ovat inhimillisiä ja väärintekijöitä se Jumalakin rankaisee. Työnkuva ei takaa ihmisen rehellisyyttä. Sivusta.
Muistakaa, ettei Jumalaa ole. Älkää hölmöt tuhlatko elämää satujen perässä.
Joo mä tiedän mutta asiat pitävät kutinsa. Vanha juttu jo.
Kävyissä on totuus, kuten käpyrauhasessakin.
Ette ikinä usko millaisen tripin voi saavuttaa ilman aineitakin kun siihen tilaan pääsee.
Kävyille terkut.
😂