Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (2850)
Vierailija kirjoitti:
Sydämeni hyperventiloi.
It is okay 🙏🏻
Vierailija kirjoitti:
Sydämeni hyperventiloi.
Mun ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä puuhailet silloin, kun et kaipaile?
Millos tää siis on?
Nukkuessa? 😌
Kun putoaa, rakkaus ottaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja vitut ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vitut ota.
Jos on rakkautta, kyllä ottaa.
Hymyilyttää kun sua ajattelee, nm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, minä esimerkiksi en pysty taloudellisesti irtautumaan omilleni kovinkaan pitkäksi aikaa tai menetän paljon. Pysyn suhteessa koska siten rahat riittävät jotenkuten. Kaivatun kanssa voisin muuttaa yhteen niin tilanne ratkeaisi. Sivusta.
Musta on tosi ikävää, että on pakko muuttaa yhteen, että rahat riittää. On tosi huono lähtökohta suhteelle. Tää on vaan mun mielipide, enkä tod. kieriskele rahoissa itsekään.Maksatko sä sun laskut "luonnossa" vai mitenkä, kun ei rahat tahdo riittää?
Minä en sanonut, että rahat ei tahdo riittää, kerroin, etten kieriskele rahoissa itsekään. Oli muuten aika törkeesti kirjoitettu.
Ikä on ainakin minulle pelkkä luku. Vain kaivattu ihmisenä merkitsee jotain. En luokittele ketään vuosikerran mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, minä esimerkiksi en pysty taloudellisesti irtautumaan omilleni kovinkaan pitkäksi aikaa tai menetän paljon. Pysyn suhteessa koska siten rahat riittävät jotenkuten. Kaivatun kanssa voisin muuttaa yhteen niin tilanne ratkeaisi. Sivusta.
Musta on tosi ikävää, että on pakko muuttaa yhteen, että rahat riittää. On tosi huono lähtökohta suhteelle. Tää on vaan mun mielipide, enkä tod. kieriskele rahoissa itsekään.Maksatko sä sun laskut "luonnossa" vai mitenkä, kun ei rahat tahdo riittää?
Minä en sanonut, että rahat ei tahdo riittää, kerroin, etten kieriskele rahoissa itsekään. Oli muuten aika törkeesti kirjoitettu.
Ja silloinhan ne paremmin juuri riittäisi jos saisi maksaa luonnossa.
Loveisa, missähän menet nykyisin? Kaipaan sun juttujas. <3 -minä vain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua nainen 65+. Ehkä tiedät sen jo.
Lukeeko noin vanhat vauva-palstaa?
Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua nainen 65+. Ehkä tiedät sen jo.
Lukeeko noin vanhat vauva-palstaa?
Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.
Sivusta
😁😊sivusta
Mun kaivattu ei ole 😔