Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (2910)
Vierailija kirjoitti:
Alkaa vähitellen mennä tajuntaan.
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Mistähän karkista kaivattu pitäisi?
Kelpaa mikä vaan paitsi imeskeltävät hedelmäkarkit. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Anteeksiantavainen ja lempeä sydän kaunistaa koko ihmisen. 💖
Onko kaivattusi sellainen?
Täällä oli jokin kommentti mistä tuli mieleen, että se on kyllä mitä kummallisin tunne kun jokin sanonta konkretisoituu omassa elämässä. Esim. Totuus on tarua ihmeempää.
Niin, elämähän on kuin elokuva. Oisko tässä luotu jo joku uusi genrekin. Mun voisi olla joku puolalais-japanilais-marsilainen mykkä musikaali, nimeltään bridget jones alastalon salissa. Ja se on apokalypsielokuva.
Nyt pidän neuvot mielessä ja vältän kirjoittamasta näitä edellisiä kappaleita uudestaan :) mikä sekin vaan tuntuu niin hassulta miten kaikki lomittuu tarinaan niin kuin ne täysin kuuluu sinne, vaikka irrallisina paloina ne vaan olisi elämän huonoja puolia. Nyt ne hymyilyttää. Mitäköhän seuraavaksi? :D vähän olo että ei ainakaan hengähdystaukoa. Kaksi viimeaikojen elokuvaakin vielä katsomatta, että enköhän saa itseni hyvään spiraaliin kohta niiden avulla.
Loppuhan on muuten tärkeä kohtaus. Luulen että tässä apokalypsielokuvassa se on se kaikista tärkein. Sellainen fiilis.
Naiselta naiselle, puolasta japaniin ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän karkista kaivattu pitäisi?
Suklaasta pääosin
Rakas, mä oon sulle taloudellinen katastrofi, tuli vaan tuosta aiemmasta keskustelusta mieleen. 🙁
Rakastan sinua nainen 65+. Ehkä tiedät sen jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa vähitellen mennä tajuntaan.
Mikä?
Se, ettei hän halua mitään. Viisaampi ois tajunnut jo ennen kuin se piti kirjoittaa jättikokoisin kirjaimin valtakunnan uutisiin. Ihmeesti mieli on onnistunut aina kääntämään päivänselvän ein ehkäksi.
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko noin vanhat vauva-palstaa?
Vierailija kirjoitti:
Rakas, mä oon sulle taloudellinen katastrofi, tuli vaan tuosta aiemmasta keskustelusta mieleen. 🙁
Oot peeaaa siis. Täytyy myöntää, etten ottaisi peeeeeaaaaata mistään hinnasta tällä elämänlokemuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta olen tajunnut vanhempana että nekin voi rakastaa ja jopa naida. Ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksiantavainen ja lempeä sydän kaunistaa koko ihmisen. 💖
Onko kaivattusi sellainen?
Aika näyttää, mutta sellainen vaikutelma on syntynyt 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot peeaaa siis. Täytyy myöntää, etten ottaisi peeeeeaaaaata mistään hinnasta tällä elämänlokemuksella.
Niin kai olisikin fiksua ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Mitä puuhailet silloin, kun et kaipaile?
Millos tää siis on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vierailee joskus. Tulinhan itsekin varta vasten kirjoittamaan terveiseni.
T.2612
Vierailija kirjoitti:
Ohi on. Se siitä nyt 😔 tekis mieli vetää itku potku raivarit. Mut eipä sekään auttais enää.
Eikö enää treffejä huoltoasemalla?
Olen tottunut pärjäämään ja viihtymään omillani.
Varjojen leikkiä.