Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä viemisiksi vauvaperheeseen, mistä olisit itse ilahtunut?

Vierailija
27.02.2007 |

Suunnitelmissa on käydä katsomassa muutaman kuukauden ikäistä vauvaa ja vanhempiaan, mutten oikein tiedä, mikä olisi kiva vieminen. Vaatteiden ostamisessa olen vähän huono, kun itsellä ei ole lapsia enkä tiedä millaiset vaatteet olisivat parhaita. Keskustelupalstoilla toiset tykkää kietaisupaidoista ja toiset vihaa niitä jne. Olisiko siis mitään neutraalia vaatetta? Onko body liian tylsä? Löytyisikö muuta viemistä kuin vaatteet, pieni vauva ei kuitenkaan vielä leluja kaipaa?

Entä vanhemmille, oletteko itse saaneet tuliaiseksi jotakin erityisen mukavaa? Kaikki vinkit tervetulleita. Kahvipullat toki viedään mennessämme, vaikkei äiti enää ihan vastasynnyttänyt olekaan, niin ei meitä varten tarvitse leipomaan alkaa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kirjan nimeä, mutta oli ihan suomenkielinen, pehmeäkantinen ja mustavalkoisin piiroskuvin kuvitettu (muistaakseni).

Aivan ihana. Pienen kanssa kivoja leikkejä on tosi hankala keksiä, varsin kun ekasta on kyse. Mutta ikään sopivilla ohjeilla on paljon helpompaa. Harmittaa, kun en itse ko. kirjaa saanut tai siihen missään lapsen pieni ollessa törmännyt.

Vauva, uinu suloisesti jotain... CD on myös loistava. Meillä lapsi edelleen nukahtaa kotona ko. levyn soidessa. Musiikki on mukavaa kuunnella aikuisellekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän