Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä viemisiksi vauvaperheeseen, mistä olisit itse ilahtunut?

Vierailija
27.02.2007 |

Suunnitelmissa on käydä katsomassa muutaman kuukauden ikäistä vauvaa ja vanhempiaan, mutten oikein tiedä, mikä olisi kiva vieminen. Vaatteiden ostamisessa olen vähän huono, kun itsellä ei ole lapsia enkä tiedä millaiset vaatteet olisivat parhaita. Keskustelupalstoilla toiset tykkää kietaisupaidoista ja toiset vihaa niitä jne. Olisiko siis mitään neutraalia vaatetta? Onko body liian tylsä? Löytyisikö muuta viemistä kuin vaatteet, pieni vauva ei kuitenkaan vielä leluja kaipaa?

Entä vanhemmille, oletteko itse saaneet tuliaiseksi jotakin erityisen mukavaa? Kaikki vinkit tervetulleita. Kahvipullat toki viedään mennessämme, vaikkei äiti enää ihan vastasynnyttänyt olekaan, niin ei meitä varten tarvitse leipomaan alkaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kannata ostaa kokoa 50-62 cm, koska niitä tulee paljon. Vaan vähän isompaa odottamaan (mutta huomioi vuodenaika). Osta samantyylisiä vaatteita, joita vauvan äiti käyttää. Vältä sellaisia, joissa napit selässä!

Vierailija
2/21 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja body tai helistin tms vaaville

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalle paksusivoinen katselukirja!

Vierailija
4/21 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle huppari olisi hyvä vaate!

Vierailija
5/21 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran et riittää pakastimeenkin laitettavaksi. vaippoja.

Vierailija
6/21 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vauvalle vaikka jostain bodystä. meillä ainakin bodyt olleet käytetyimpiä vaatteita ja en tiedä ajatteliko kaikki että kaikki antaa vauvalla vaatetta koska kun meidän vauva syntyi niin lahjaksi tuli 1 ainoa vaate. kaikki muut antoivat leluja.

Vierailija
7/21 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotain herkkua vanhemmille.

Vierailija
8/21 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikea lahjakortti lastentarvikeliikkeeseen. Ja summanhan ei tarvi olla suuri, tärkeintä on iloinen mieli!

Vierailija
9/21 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kyllä ollut ihmeissäni jos joku ois tullut vaippapaketin kanssa.

Vierailija
10/21 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin. Vauvalle tuli niin paljon kaikkea, ettei tarvis enempään.

Vierailija
11/21 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan ollut oikein mitään ja tosi vähän niitä ihmiset toikaan. Kaikilta tuli vaatteita. Jostain piippaavista ja rapisevista leluista meillä ainakin vauva oli tosi innoissaan :-) Jos lapsia on jo ennestään niin sitten on toinen juttu...

Vierailija
12/21 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perheellä ei ole hyvää turvaverkkoa sukulaisista ym., se on parasta, mitä voit antaa! Saa lapsenvahtejakin rahalla, mutta se ei ole sama kuin joku tuttava.

Vierailija
13/21 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon hölmömpää on saada 15. sukkapari tai 20 pinkkiä ruokalappua...

Vierailija
14/21 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siispä jokin lelu voisi olla vauvalle kiva vaihtoehto. Vaipat olisi muutoin hyvä idea (sellainen amerikkalaistyyppinen vaippakakku hörhelöineen ja jotakin leluja/vaatteita sekaan :), mutta perheessä on käytössä kestovaipat. Ehkä tykkäisivät lisäyksestä kestovaippavarastoonkin, mutta sellaisia en tosiaan osaa ostaa, kun niitä näyttää olevan niin monen mallisia.

Käyttääkö kukaan vauvoilla sellaisia söpöjä tossuja, joihin on ohjeita käsityölehdet pullollaan? Ne ovat söpön näköisiä ja olisivat sopivan kokoinen projekti tehdä itse, mutta ovatko täysi turhake?

Vierailija
15/21 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta juuri niitä töppösiä ja sukkasia tuo jokainen.

Vierailija
16/21 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa vaan =)

mennään viikonloppuna kavereille kylään. Taidan viedä tuliaisiksi vessapaperi paketin. Se kun käytetään aina. tai sit tosiaan niitä terveyssiteitä, ja voishan ap viedä niitäkin.

Ja isälle rullan foliota niin voi tehdä vaikka uuniperunat ;-)

Vierailija
17/21 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä olisin kyllä ollut ihmeissäni jos joku ois tullut vaippapaketin kanssa.

Vierailija
18/21 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin kanssa useampi paketti new born vaippoja vaikka niiden tuojat tulikin vähän myöhemmin että ei ollut ihan new born enää vauva.. Vein ne sit eteenpäin kaverille joka vasta odotti vauvaa kun ei meidän tyllerölle mahtunut.

Vierailija
19/21 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain kuvioituja harsoja pakkauksen ja erittäin ilahtunut olin. Harsoja kun varmasti tulee käytettyä, kuviointi antaa kivan säväyksen. Ja äitinä itse en jaksaisi lähteä kuvioharsoja kaupasta varta vasten metsästämään.

Vierailija
20/21 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin tykännyt. Ja vielä itse tehdyt, kyllä arvostaisin :-)

Meillä on ainakin aika paljonkin pidetty töppösiä vauvalla kun ne on helpot, monet sukat ei pysy ja niillä saa " lyhennettyä" potkuhousujakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi