Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen toistuva epärehellisyys

Vierailija
30.12.2024 |

Mies jäi vahingossa kiinni muutaman kk:n sivusuhteesta (jonka oli paljastumisajankohtana jo päättänyt) 2 vuotta sitten. Kävin läpi helvetin, minä aikana laihduin 18 kg, valvoin öitä, töistä ei tullut mitään ja itsetuntoni vedettiin pohjamutiin. Kävimme pariterapiassa ja olen yrittänyt rakentaa luottoa mieheen uudestaan - on todella vaikea tehtävä. Hän on ollut silminnähden pahoillaan ja voinut itsekin todella huonosti, mutta ei hänen salaileva ja pälyilevä käytös ole mihinkään muuttunut. Edelleen jättää kertomatta ihan perusjuttuja ja selittää vaan, ettei hän ole sen tyyppinen, joka puhuisi ylipäätään mistään, mitä ei koe edes tärkeäksi asiaksi mainita.

Epävarmuuteni on kasvanut viime aikoina kasvamistaan ja kollasin hänen puhelimensa, mistä löytyi viestittely naispuolisen tuttavan kanssa. Ilmeisesti joku vanha luokka- tai työkaveri. Nainen on eronnut ja miettivät tapaamista kahvittelun merkeissä. Siinä ei olisi mielestäni mitään pahaa, mutta mieheni oli todennut, että voisi tulla naisen luokse, sillä parisuhdetilan vuoksi ei olisi hyvä näyttäytyä julkisessa paikassa yhdessä.

Mitä hel***iä tästä voi ajatella muuta kuin että on menossa pettämään? Jos vanhan kaverin tapaamisessa ei ole mitään filunkia niin miksi sitä ei voi tehdä rehellisesti päivänvalossa? Miten ihmeessä saan asian selvitettyä ilman että menetän taas mielenterveyteni vai onko tässä enää mitään muuta tehtävissä kuin todeta, että mies on täysi sika ja parasta olisi poistaa kokonaan elämästäni?

Kommentit (296)

Vierailija
281/296 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehestäni ei ole kiusaajaksi vaan hän kyllä eron tullessa katoaa itse täysin. Hän on ennemminkin pelkuri."

Toivon että näin on. Omasta välttelevästä ja helposti katoavasta pettäjämiesystävästä paljastui aivan hullu raivopää kun lopulta kehtasin jättää hänet. Piti hommata veli ja isä turvaksi ja hoitaa erilleen muutto pikapikaa koska aiemmin välttelevä ja kaikkea keskustelua "no erotaan sitten kun en kelpaa-mutinoihin väistävä pelkuri kävi käsiksi. Koska siis minä heitin kaiken hukkaan kun en sietänyt pettämistä ja tästä hän sekosi koska olinkin hänen elämänsä rakkaus. 

Vierailija
282/296 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ollut sivusuhteesta pahoillaan, vaan siitä, että jäi kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/296 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ollut sivusuhteesta pahoillaan, vaan siitä, että jäi kiinni. 

Näinhän se aina on. Kiinnijääminen harmittaa, koska kaikki muuttuu sen myötä. Luottamus katoaa eikä palaa ikinä. Ei häntä harmita sivupano(t).

Vierailija
284/296 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus samanlaisen miehen kanssa kihloissa. Hänellä oli kiinteä suhde puhelimeensa ja piti sen visusti piilossa aina, mikä tietenkin ihmetytti kun itse jätin puhelimen aina reilusti pöydälle. Hänen kanssa keskustellessa oli myös hyvin tarkkaa, mitä ja miten kysyt, jos haluat saada rehellisen vastauksen ilman, että pitää tehdä lisäkysymyksiä. Hän jätti aina jotain kertomatta, jotta voi olla rehellisesti sitä mieltä myöhemmin, että sitähän minä en kysynyt. Esimerkkinä nyt vaikka että kuulin, että joku nainen oli avoimesti flirttaillut hänelle juhlissa niin myöhemmin kun kysyin että oliko nainen antanut puhelinnumeronsa miehelleni niin vastaus oli että ei ollut, mutta sitä hän ei sitten kertonutkaan, että hän oli kuitenkin jättänyt omat yhteystietonsa naiselle. Mutta koska en sitä kysynyt niin sitä ei myöskään tarvinnut kertoa. En edes tajunnut alkuun, että juuri tämä toimintamalli oli syy jatkuvaan henkiseen pahoinvointiini, mikä lopulta ajoi masennukseen ja terapiaan asti. Omasta mielestään mies on varsin rehellinen, mutta tosiasiahan se on, että tuollainen ihminen on varsinainen syöpä, joka syö ihmisen luottamusta sisältäpäin.

Vierailija
285/296 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus samanlaisen miehen kanssa kihloissa. Hänellä oli kiinteä suhde puhelimeensa ja piti sen visusti piilossa aina, mikä tietenkin ihmetytti kun itse jätin puhelimen aina reilusti pöydälle. Hänen kanssa keskustellessa oli myös hyvin tarkkaa, mitä ja miten kysyt, jos haluat saada rehellisen vastauksen ilman, että pitää tehdä lisäkysymyksiä. Hän jätti aina jotain kertomatta, jotta voi olla rehellisesti sitä mieltä myöhemmin, että sitähän minä en kysynyt. Esimerkkinä nyt vaikka että kuulin, että joku nainen oli avoimesti flirttaillut hänelle juhlissa niin myöhemmin kun kysyin että oliko nainen antanut puhelinnumeronsa miehelleni niin vastaus oli että ei ollut, mutta sitä hän ei sitten kertonutkaan, että hän oli kuitenkin jättänyt omat yhteystietonsa naiselle. Mutta koska en sitä kysynyt niin sitä ei myöskään tarvinnut kertoa. En edes tajunnut alkuun, että juuri tämä toimintamalli oli syy jatkuvaan henkiseen pahoinvointiini, mikä lop

En vaan voi ymmärtää tällaisia ihmisiä, että miksi ylipäätään lähtevät parisuhdemarkkinoille, kun lähtökohtaisesti asiana on toisen ihmisen sumuttaminen ja epärehellisyys. Onko tällaiset ihmiset jo syntyessään p e r s e r e i k i ä vai tuleeko heistä sellaisia jonkin suuren pettymyksen tai kyynisyyden seurauksena. Silkkaa itsekkyyttähän tuollainen käytös on. Ilmeisesti vaikka suhteen toinen osapuoli toimisi samalla tavalla ei se haittaisi heitä, koska ovat jotenkin tunnekylmiä.

Vierailija
286/296 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoat itsesi tuossa suhteessa ja ansaitset varmasti parempaa. Miehesi olisi paras olla yksin loppuelämänsä. Ei tuollainen ihminen sovi parisuhteeseen kenenkään kanssa. Parisuhteessa jaetaan asiat, puhutaan avoimesti, ollaan rehellisiä eikä aiheuteta toiselle omalla käytöksellään jatkuvaa mielipahaa ja epävarmuutta.

Vierailija
287/296 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhoat itsesi tuossa suhteessa ja ansaitset varmasti parempaa. Miehesi olisi paras olla yksin loppuelämänsä. Ei tuollainen ihminen sovi parisuhteeseen kenenkään kanssa. Parisuhteessa jaetaan asiat, puhutaan avoimesti, ollaan rehellisiä eikä aiheuteta toiselle omalla käytöksellään jatkuvaa mielipahaa ja epävarmuutta.

Kiitos. Halusin todeta täältä sivusta että nämä olivat juuri ne sanat joihin olen koettanut tuntemukseni kiteyttää. Koettanut saada ymmärrystä exän käytökselle. Nämä sanat auttoivat minua ymmärtämään että olen tehnyt oikean ratkaisun. Kiitos. 

Vierailija
288/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä suhteita kun seuraa sivusta (itsekin olin sarjapettäjn kanssa) niin ei voi kuin ihmetellä, miten tunneköyhiä, suorastaan sadistisia ihmiset nykyään ovat ja miten surutta tuhoavat sen muka tärkeimmän ihmisen mielenterveyden. Valehdellaan, salaillaan, peitellään, valehdellaan lisää ja omille lapsille kuitenkin sanotaan, että aina pitää puhua totta. Lapset ymmärtää kyllä ja näkee epärehellisyyden. Seuraa kehä ja omista lapsista tulee samanlaisia pettäjiä. Maailman loppu alkaa jo häämöttää.

Vierailija
289/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei välttämättä näe, koska elävät omassa nuoruuskuplassaan. Jotkut miehet ovat todella hyviä peittämään jälkensä. Ainoa mistä jotain voi huomata käytöksestä, on kun ovat juuri tulossa naikkosen luota.

Vierailija
290/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ei välttämättä näe, koska elävät omassa nuoruuskuplassaan. Jotkut miehet ovat todella hyviä peittämään jälkensä. Ainoa mistä jotain voi huomata käytöksestä, on kun ovat juuri tulossa naikkosen luota.

Minä en huomannut mistään mitään. Puhelinta oli aina varjellut kuin kalleinta aarrettaan, enkä tajunnut heti, mistä oma kasvava pahoinvointi kumpusi. Kuulin, miten paljon hän minua rakastaa vuodesta toiseen ja työreissuilta laittoi jatkuvasti rakkausviestejä. Kuitenkin muita naisia oli koko ajan. Ja heistä kaikista myös valokuvia. Sitä en myöskään ymmärrä, että otetaan kuvia vieraista naisista. Mistä tällainen käytös kertoo? Onko sille olemassa jokin diagnoosi? 

Vierailija
291/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on petetty jokaisessa suhteessa enkä luota enää keneenkään. En halua ajatella, että kaikki vaan on epärehellisiä, mutta ehkä lapsuudentraumojen vuoksi ajaudun tietynlaisten ihmisten seuraan ja koen ansaitsevani kaltoinkohtelua.

Nytkin olen suhteessa, missä mies on jäänyt kiinni useista pettämisistä. Haen voimia, jotta pääsisin irti. Lapsetkin ovat todenneet, että jätä tuo, miksi siedät sitä?

Vierailija
292/296 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse ap, juokse! Toivottavasti kukaan ei erehdy minkäännäköiseen suhteeseen miehesi kanssa.

Vierailija
293/296 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en huomannut mistään mitään. Puhelinta oli aina varjellut kuin kalleinta aarrettaan, enkä tajunnut heti, mistä oma kasvava pahoinvointi kumpusi. Kuulin, miten paljon hän minua rakastaa vuodesta toiseen ja työreissuilta laittoi jatkuvasti rakkausviestejä. Kuitenkin muita naisia oli koko ajan. Ja heistä kaikista myös valokuvia. Sitä en myöskään ymmärrä, että otetaan kuvia vieraista naisista. Mistä tällainen käytös kertoo? Onko sille olemassa jokin diagnoosi? 

Kyllä tuo kuvien ottaminen "palkintokaappiin" kertoo jonkinlaisesta persoonallisuushäiriöstä. Hän käy varmaan myöhemmin selailemassa niitä kuvia ja muistelemassa, että tuonkin sain pokattua. Yök, mikä tyyppi!!!!

Vierailija
294/296 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

xddddddd itseäsi saat syyttää kun et ole jättänyt ekasta kerrasta.

Vierailija
295/296 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten minä tein. Selvitä miehen liikkeet ja yllätä hänet rysän päältä. Sen jälkeen pakkaa joka ikinen hänen tavaransa säkkiin ja anna pvm, mihin mennessä voi ne noutaa paikasta x, missä sinun ei tarvitse itse kohdata enää miestä. Sen jälkeen kanat lähtee roskikseen, jos ei ole noutanut. Mies kuulostaa tyypilliseltä pelkurisaalistajalta, joka loppuviimeksi jää ihan yksin. Jos teilläkin on pitkä historia niin on varmaa, että mies tajuaa menetyksensä vasta kun on jäänyt yksin. On pitänyt sinua itsestäänselvyytenä, vaikka hänen kuningattarensa oletkin ja ne muut vain halpoja naisia hänen silmissään. Onhan tuo nyt selvää, että jokin henkinen kehitysviivästymä miehellä on kun pitää laatunaisensa lisäksi pönkittää itseään todistelemalla, että kelpaa muillekin. Kärsii erittäin huonosta itsetunnosta. 

Vierailija
296/296 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä onkaan ongelma, yleinen puhumattomuus ja epärehellisyys vai sinun mustasukkaisuutesi?

Joka tapauksessa niin paha yhdistelmä, että miksi teette toistenne elämän vaikeaksi olemalla yhdessä?

Onpa todella outoa että ihmisestä tulee mustasukkainen, jos taustalla on pettämistä. Varmasti oltava joku ihan psyko akka, jos ei pysty luottamaan sen jälkeen, kun luottamus on petetty. 

Oman arvonsa ymmärtävästä tulee sinkku jos on pettämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi