Pyydätkö miehesi hyväksyntää uuteen tukkaasi ennen kampaajalle menoa?
Onko jollakin mies pahastunut, jos muutos on ollut iso ilman ennakkovaroitusta?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Mieheni on elämäni valo ja kaikki mitä voin toivoa. Hän tietää parhaiten mikä on hyvää. Hän on kaikkeni hän on parasta mitä minulle on koskaan tapahtunut. Palvon maata hänen jalkojensa alla ja ilmaa jota hän hengittää. Olen ehjä ainoastaan silloin kun hän on lähelläni. Ainoastaan hän on mikä merkitsee. Omani, rakkaani, unelmani joka toteutui.
Oksensin vähän suuhuni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, ettei ihmisiä yhtään kiinnosta, mitä puoliso ajattelee omasta ulkonäöstä. Entäpä jos mies olisi epäsiisti tai vaikka yhtäkkiä lihoisi 20 kiloa?
Nainen se yleensä lihoo 20 kiloa, ei mies.
No tilastojen mukaan useampi mies on ylipainoinen kuin nainen.
Tilastojen mukaan suomalaiset naiset ovat läskimpiä kuin japanilaiset naiset. :-)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, ettei ihmisiä yhtään kiinnosta, mitä puoliso ajattelee omasta ulkonäöstä. Entäpä jos mies olisi epäsiisti tai vaikka yhtäkkiä lihoisi 20 kiloa?
Minä rakastan miestäni myös lihoneena ja pieruverkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset mitään lupia kysele. Muistan entisen työkaverini, joka jätti naisystävänsä, joka leikkautti puolimetrisen tukkansa siiliksi. Vaimo leikkautti samaisen puolimetrisensä lyhyensä ja ihmetteli, miten asia minulle kuuluu.
Vastasin, että jos hän ei halua näyttää enää viehättävältä silmissäni, niin siitä vaan. Kasvatin myös risuparran itselleni ja viesti meni perille. Vaimo on edelleen oikean viehättävän näköinen ja minäkin pyrin miellyttämään hänen silmäänsä.
Olisin jättänyt noin pinnallisen miehen samantien. Mulle on ihan sama onko miehellä parta vai ei vai onko kalju vai ei.
Minäkin olen fariseukselainen, eikä ole väliä, onko ulkonäön muutos luonnon vai omaa syytä.
Tottakai kysyn. Haluan hemmotella miestäni.
Mulla on kauniit hiukset, tykkään niistä pitkinä. Väri sitten on vaihdellut blondista punaiseen ja tummaan, malli ei muutu. En ole kysellyt miehen mielipidettä mihinkään ulkonäkööni liittyvään ja jos alkaisi mielipiteitään kyselemättä jakamaan niin saisi kertoa ne oven ulkopuolella. Tämän avioliiton aikana on tullut 14 tatuointia, lähtenyt kolme lävistystä ja tullut neljä uutta. Nyt niitä ei enää ole kuin nenässä, navassa ja nänneissä.
Enkä ole itsekään mieheni ulkonäköön puuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai kysy tosissasi? Ei ole käynyt mielen vieressäkään.
Ihan tosissani kysyn. Olen ajatellut, että moni keskustelee näistä kotona.
Kyllä me jutellaan mutta kaikilla teiniä myöten on vapaus tehdä tukalleen mitä haluaa. Omistaja päättää.
Juuri tänään vaimo sanoi, että pitäisi mennä kampaajalle ja mä totesin, että tasoita latvoja, mutta älä lyhennä. Lupasi harkita asiaa. Mun mielestä ihan normaalia keskustella asioista, koska omistaja päättää, mutta toisaalta mä sitä tukkaa enemmän katselen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Mieheni on elämäni valo ja kaikki mitä voin toivoa. Hän tietää parhaiten mikä on hyvää. Hän on kaikkeni hän on parasta mitä minulle on koskaan tapahtunut. Palvon maata hänen jalkojensa alla ja ilmaa jota hän hengittää. Olen ehjä ainoastaan silloin kun hän on lähelläni. Ainoastaan hän on mikä merkitsee. Omani, rakkaani, unelmani joka toteutui.
Oksensin vähän suuhuni
Oletko tunnekylmä`?
Lol! En todellakaan. Minä ainakin vihaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan suomalaiset naiset ovat läskimpiä kuin japanilaiset naiset. :-)
Miksi japanilaiset naiset eivät halua muuttaa Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet vielä enemmän lol
Ihan turha pyýtää lupaa. Ei ole ikinä huomannut kun olen käynyt kampaajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset mitään lupia kysele. Muistan entisen työkaverini, joka jätti naisystävänsä, joka leikkautti puolimetrisen tukkansa siiliksi. Vaimo leikkautti samaisen puolimetrisensä lyhyensä ja ihmetteli, miten asia minulle kuuluu.
Vastasin, että jos hän ei halua näyttää enää viehättävältä silmissäni, niin siitä vaan. Kasvatin myös risuparran itselleni ja viesti meni perille. Vaimo on edelleen oikean viehättävän näköinen ja minäkin pyrin miellyttämään hänen silmäänsä.
Olisin jättänyt noin pinnallisen miehen samantien. Mulle on ihan sama onko miehellä parta vai ei vai onko kalju vai ei.
Minäkin olen fariseukselainen, eikä ole väliä, onko ulkonäön muutos luonnon vai omaa syytä.
Se on farisealainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksensin vähän suuhuni
Oletko tunnekylmä`?
Onhan tuo todella siirappista ja sairaalloista tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kysyn. Haluan hemmotella miestäni.
Hyvä nainen.
En ikinä tee mitään ilman miehen hyväksyntää. Tiedän rajani ja annan luonnollisen valoni näkyä. Pidän myös pehmeistä pörröisistä kissanpennuista.
Lol en tietenkään. Ei ole käynyt edes mielessä ennenkuin luin tän aloituksen.