Pyydätkö miehesi hyväksyntää uuteen tukkaasi ennen kampaajalle menoa?
Onko jollakin mies pahastunut, jos muutos on ollut iso ilman ennakkovaroitusta?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Kysyn, koska rakastan miestäni.
Hyvä nainen.
Oma mies saisi päättää minun hiuksista, jos hän maksaisi minulle kerran viikossa kampaajareissun. Eihän siihen menisi kuin muutama satanen kuukaudessa, mutta pihinä ei raaski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol en tietenkään. Ei ole käynyt edes mielessä ennenkuin luin tän aloituksen.
Huono nainen.
Jollain mieslapsella tai pick mellä meni näköjään tunteisiin lol
En todellakaan. On mun hiukset. 😄
Minä kyllä yritän kysellä miehen mielipidettä erilaisiin ulkonäköjuttuihin, mutta ei se oikein sano juuta eikä jaata. Kai on sen verran järkevä ettei kommentoi tai sitten ei oikeasti vaan ole niin justiinsa. Käytän kyllä ihan hyvän näköisiä vaatteita ihan omasta halustani enkä leikkaisi tukkaani siiliksi missään tilanteessa, en siis tiedä mitä mieltä olisi jos yhtäkkiä alkaisin pukeutua ja pitää tukkaani ihan eri tyylillä kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan pyydä😂Teen tukalleni ihan mitä haluan!
Entä jos vaikka mies tykkää pitkistä hiuksista ja tuletkin Kouvola-tukassa kotiin?
Noh,se on myway tai highway🤷
Mihin ajattelit muuttaa? Siinä tukassa et ainakaan uutta miestä löydä.
Koko ketju taas täynnä niin itsenäistä suominaista, että naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai kysy tosissasi? Ei ole käynyt mielen vieressäkään.
Ihan tosissani kysyn. Olen ajatellut, että moni keskustelee näistä kotona.
Kyllä me jutellaan mutta kaikilla teiniä myöten on vapaus tehdä tukalleen mitä haluaa. Omistaja päättää.
Juuri tänään vaimo sanoi, että pitäisi mennä kampaajalle ja mä totesin, että tasoita latvoja, mutta älä lyhennä. Lupasi harkita asiaa. Mun mielestä ihan normaalia keskustella asioista, koska omistaja päättää, mutta toisaalta mä sitä tukkaa enemmän katselen.
Mitä ihmettä. Leikkasin pitkät hiukset, kun pesemiseen ja kuivaamiseen meni kauan aikaa ja nyt lyhyet hiukset ovat paljon helppohoitoisemmat. En kyllä pitänyt pitkiä hiuksia toisen mieliksi, kun siitä itselle aiheutui vaivaa. Haluat toisen kärsiä, kun haluat vaan katsella niitä hiuksia? Ajatteletko sitä toista laisinkaan vaan pelkästään itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai kysy tosissasi? Ei ole käynyt mielen vieressäkään.
Ihan tosissani kysyn. Olen ajatellut, että moni keskustelee näistä kotona.
Kyllä me jutellaan mutta kaikilla teiniä myöten on vapaus tehdä tukalleen mitä haluaa. Omistaja päättää.
Juuri tänään vaimo sanoi, että pitäisi mennä kampaajalle ja mä totesin, että tasoita latvoja, mutta älä lyhennä. Lupasi harkita asiaa. Mun mielestä ihan normaalia keskustella asioista, koska omistaja päättää, mutta toisaalta mä sitä tukkaa enemmän katselen.
Mitä ihmettä. Leikkasin pitkät hiukset, kun pesemiseen ja kuivaamiseen meni kauan aikaa ja nyt lyhyet hiukset ovat paljon helppohoitoisemmat. E
Saa kai sitä mielipiteensä sanoa, eri asia jos jotenkin painostaa tai vaatii tai suuttuu jos toinen tekee niinkuin itsestään parhaalle tuntuu.
En ole koskaan ajatellutkaan kysyä. Olen 50 vee ja ollut yhdessä puolisoni kanssa yli 33 vuotta. Ei ole kampausten muutokset suhdettamme heiluttaneet, vaikka muuttuneet ne on vuosien varrella milloin mitenkin.
Miten näin typeriä voi edes kysyä?
En kysylupaa, ei ole pettynyt. Vaikka pettyisikin ja itse pidän, joutuisi kestämään.
Tän on pakko olla trolli. Oikein tuulahdus 1950-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kysyn. Välitän poikaystävästäni. Ja toteutan hänen toiveita pukeutumisessa, meikkaamisessa jne.
Nainen27
Eli sulla ei ole mitään omaa tahtoa. Voi ressukkaa.
Huono nainen.