Pyydätkö miehesi hyväksyntää uuteen tukkaasi ennen kampaajalle menoa?
Onko jollakin mies pahastunut, jos muutos on ollut iso ilman ennakkovaroitusta?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset mitään lupia kysele. Muistan entisen työkaverini, joka jätti naisystävänsä, joka leikkautti puolimetrisen tukkansa siiliksi. Vaimo leikkautti samaisen puolimetrisensä lyhyensä ja ihmetteli, miten asia minulle kuuluu.
Vastasin, että jos hän ei halua näyttää enää viehättävältä silmissäni, niin siitä vaan. Kasvatin myös risuparran itselleni ja viesti meni perille. Vaimo on edelleen oikean viehättävän näköinen ja minäkin pyrin miellyttämään hänen silmäänsä.
Mielenkiintoista, kuinka tyhmiä miehiä naiset huolivat puolisoikseen.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Mieheni on elämäni valo ja kaikki mitä voin toivoa. Hän tietää parhaiten mikä on hyvää. Hän on kaikkeni hän on parasta mitä minulle on koskaan tapahtunut. Palvon maata hänen jalkojensa alla ja ilmaa jota hän hengittää. Olen ehjä ainoastaan silloin kun hän on lähelläni. Ainoastaan hän on mikä merkitsee. Omani, rakkaani, unelmani joka toteutui.
Ja se onnistui parhaiten eronneiden kaveriden suosittelemalla tätitukalla?
Vautsi vau. Vai olisiko tätitukat tunteneet sinut muuten uhaksi, kun ollaan viihteellä?
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset mitään lupia kysele. Muistan entisen työkaverini, joka jätti naisystävänsä, joka leikkautti puolimetrisen tukkansa siiliksi. Vaimo leikkautti samaisen puolimetrisensä lyhyensä ja ihmetteli, miten asia minulle kuuluu.
Vastasin, että jos hän ei halua näyttää enää viehättävältä silmissäni, niin siitä vaan. Kasvatin myös risuparran itselleni ja viesti meni perille. Vaimo on edelleen oikean viehättävän näköinen ja minäkin pyrin miellyttämään hänen silmäänsä.
Olisin jättänyt noin pinnallisen miehen samantien. Mulle on ihan sama onko miehellä parta vai ei vai onko kalju vai ei.
Eipä ole tullut mieleenkään kysyä lupaa. Ei mieskään ole kysynyt minulta mitä saa tehdä hiuksilleen tai parralleen. Hölmö ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, kuinka tyhmiä miehiä naiset huolivat puolisoikseen.
Ja tyhmät naiset ovat ikisinkkuja tai lesboja.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kysyn. Välitän poikaystävästäni. Ja toteutan hänen toiveita pukeutumisessa, meikkaamisessa jne.
Nainen27
Tällainen kommentti saa naisilta alanuolia. Kertoo paljon naisista. Onneksi nuoret naiset hemmottelee miehiä.
Tietysti haluan näyttää viehättävälle mieheni silmissä, mutta toisaalta minun hiukset joten jos miehen mielestä hyvä ois semmoinen joka minusta ei ole, tekisin oman pääni mukaan. Tosin ei tämmöistä tilannetta meillä ole, joten ei tartte pahemmin kysellä.
Ihmettelen, ettei ihmisiä yhtään kiinnosta, mitä puoliso ajattelee omasta ulkonäöstä. Entäpä jos mies olisi epäsiisti tai vaikka yhtäkkiä lihoisi 20 kiloa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kysyn. Välitän poikaystävästäni. Ja toteutan hänen toiveita pukeutumisessa, meikkaamisessa jne.
Nainen27
Tällainen kommentti saa naisilta alanuolia. Kertoo paljon naisista. Onneksi nuoret naiset hemmottelee miehiä.
Totta. Nuoret naiset ovat parempia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, ettei ihmisiä yhtään kiinnosta, mitä puoliso ajattelee omasta ulkonäöstä. Entäpä jos mies olisi epäsiisti tai vaikka yhtäkkiä lihoisi 20 kiloa?
Nainen se yleensä lihoo 20 kiloa, ei mies.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on varmasti 20 kiloa lihavampi kuin tavatessamme. Rakastan häntä silti. Eikä tulisi mieleenkään hänelle siitä huomautella. Oikeat parisuhteet eivät ole mitään kulissiliittoja, jossa pitäisi näyttää hyvälle kelvatakseen.
Vierailija kirjoitti:
Lihominen ei haittaa, mutta jos hygieniasta ei pidä huolta, niin turha tulla lähelle.
Uskon, että parturissa käyminen ilman, että siitä juttelee etukäteen olisi puolin ja toisin aika ison kriisin paikka suhteessamme. Meillä on molemmilla aidot rastat.
Minä kysyn miehen mielipidettä ulkonäköasioissa. En tosin ole muuttanut sitä kovin radikaalisti koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen27
Lisää tällaisia naisia Suomeen Aasiasta. Hyvä sinä!
Vaaleahiuksiset ja HIVittömät jälkikasvut ei vissiin ole sun juttu...
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kyse on siitä, että kukaan tekisi tahallaan itsestään epäviehättävän. Hiusten leikkuuseen ei vaan tartte puolison lupaa, tarkoitushan on leikata tukka paremmaksi kuin ennen. Ja kasvaahan ne sitä paitsi takaisin jos menee pieleen. 20 kilon laihduttaminen on paljon vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen se yleensä lihoo 20 kiloa, ei mies.
No tilastojen mukaan useampi mies on ylipainoinen kuin nainen.
Mielipidettä voin kysyä mutta toistaiseksi en ole niitä toteuttanut.